Gå til innhold

Kjøre Route 66 på mc . TV2 i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Et tips til de som måtte være interesserte:

I kveld på TV2 kl 19:00 vises første episode av tre om to nordmenn som kjører fra Chicago til Oklahoma på mc.

Jeg skal sitte klistret til Tv'en :)

Skrevet

Takk for tipset.

Skal sette i gang opptakeren:-)

Skrevet

Faen, det kunne jeg tenkt meg. Jeg vurderte det for noen år siden, men det ble for dyrt. Normalt har jeg lite til overs for sure gamle HD-er, men i den sammenhengen måtte jeg hatt en gammel Fatboy eller Electra Glide :-)

".........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Faen, det kunne jeg tenkt meg. Jeg vurderte det for noen år siden, men det ble for dyrt. Normalt har jeg lite til overs for sure gamle HD-er, men i den sammenhengen måtte jeg hatt en gammel Fatboy eller Electra Glide :-)

".........................................."

Jeg har sett litt på priser, jeg også. Det koster såpass at jeg må spare noen år, men så er det jo fullbooka de første årene uansett...

Men jeg har ikke så lyst til å kjøre Harley Davidsen, så jeg har funnet et norskt reiseselskap som bruker andre mc'er.

Skrevet

Jeg har sett litt på priser, jeg også. Det koster såpass at jeg må spare noen år, men så er det jo fullbooka de første årene uansett...

Men jeg har ikke så lyst til å kjøre Harley Davidsen, så jeg har funnet et norskt reiseselskap som bruker andre mc'er.

Du kan jo ikke kjøre noe annet enn HD på Route66, da :-)

Jeg foretrekker racing sykler selv, men det ville blitt både feil og upraktisk på en gammel kjerrevei av den typen :-)

"............................................"

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøre den ruten. Antagelig blir det i 2009.

Dessverre får jeg ikke sett dagens episode, skal på styremøte i dag.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøre den ruten. Antagelig blir det i 2009.

Dessverre får jeg ikke sett dagens episode, skal på styremøte i dag.

Route 66 i 2009? Det kan det vel gå an å planlegge mot :-)

Kan du ikke få satt i gang et videoopptak?

Men uansett er det to episoder til i serien, så du får flere muligheter.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du kan jo ikke kjøre noe annet enn HD på Route66, da :-)

Jeg foretrekker racing sykler selv, men det ville blitt både feil og upraktisk på en gammel kjerrevei av den typen :-)

Klart jeg kan kjøre noe annet enn HD :-)

Jeg tok en ny titt på mc'ene, og jeg ser at de har HD'er som ser "normale" ut. Det er Rouster (skrives det sånn?), jeg absolutt har i mot.

Men BMW og Honda kunne også skaffes...

Her ser du mc'er og priser for Route66

http://www.mcreiser.no/index-filer/Page789.htm

Skrevet

Jeg tok en ny titt på mc'ene, og jeg ser at de har HD'er som ser "normale" ut. Det er Rouster (skrives det sånn?), jeg absolutt har i mot.

Joda, men både bmw og honda er sjarmløse i forhold til gamle HD-er :-)

"..........................................."

Skrevet

Det ser forøvrig ut til at det er nye sykler de har, og da forsvinner jo egentlig poenget med HD. Det skal være en veteran, men skikkelig lyd, oljelekkasje og annet kos :-)

".............................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Joda, men både bmw og honda er sjarmløse i forhold til gamle HD-er :-)

"..........................................."

For meg personlig er nok sjarmen til mc'føreren mye viktigere enn sjarmen til sykkelen ;-)

Skrevet

For meg personlig er nok sjarmen til mc'føreren mye viktigere enn sjarmen til sykkelen ;-)

Ah, men det er heeeeeelt feil :-)

Mc-førereren, forresten? Skal du ikke kjøre selv? Aldri i livet om jeg hadde kjørt en så lang tur med passasjer :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det ser forøvrig ut til at det er nye sykler de har, og da forsvinner jo egentlig poenget med HD. Det skal være en veteran, men skikkelig lyd, oljelekkasje og annet kos :-)

Når man skal tilbakelegge så mange mil, så vil jeg tro at sikkerhet er viktigere enn:"en veteran, men skikkelig lyd, oljelekkasje og annet kos"

Det får du ta igjen på en kortere tur.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah, men det er heeeeeelt feil :-)

Mc-førereren, forresten? Skal du ikke kjøre selv? Aldri i livet om jeg hadde kjørt en så lang tur med passasjer :-)

Jeg har tenkt å ha med meg min kjære på turen, så da vet jeg hvilken sjarmør jeg har med å gjøre også.

Skrevet

Jeg har tenkt å ha med meg min kjære på turen, så da vet jeg hvilken sjarmør jeg har med å gjøre også.

Ah, da så. Jeg hadde aldri orket å sitte bakpå en sykkel på en så lang tur. Og jeg ville heller ikke kjørt med passasjer - jeg vil ha mer ut av selve kjøreopplevelsen enn man får med en bakpå :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah, da så. Jeg hadde aldri orket å sitte bakpå en sykkel på en så lang tur. Og jeg ville heller ikke kjørt med passasjer - jeg vil ha mer ut av selve kjøreopplevelsen enn man får med en bakpå :-)

"jeg vil ha mer ut av selve kjøreopplevelsen enn man får med en bakpå :-)"

Det er naturligvis et godt argument, men det er også et spørsmål om pris.

Gjest mikke lus
Skrevet

"jeg vil ha mer ut av selve kjøreopplevelsen enn man får med en bakpå :-)"

Det er naturligvis et godt argument, men det er også et spørsmål om pris.

Bestefar har en fin Tempo Corvette, duger den tror du?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bestefar har en fin Tempo Corvette, duger den tror du?

Om du vil ta ekstrakostnaden med å frakte den over til USA (og tilbake?), så gjør den nok det.

Gjest mikke lus
Skrevet

Om du vil ta ekstrakostnaden med å frakte den over til USA (og tilbake?), så gjør den nok det.

Det hadde han likt, skal spørre ham, ...om du vil låne den?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det hadde han likt, skal spørre ham, ...om du vil låne den?

Takk for tilbudet, men da kjører jeg heller en ny HD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...