Gå til innhold

Kjøre Route 66 på mc . TV2 i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøre den ruten. Antagelig blir det i 2009.

Dessverre får jeg ikke sett dagens episode, skal på styremøte i dag.

Væme? ;-)

Skrevet

Route 66 i 2009? Det kan det vel gå an å planlegge mot :-)

Kan du ikke få satt i gang et videoopptak?

Men uansett er det to episoder til i serien, så du får flere muligheter.

Av en eller annen grunn får jeg ikke søkt inn videon min til å finne noen tv-kanaler. Så jeg får ikke tatt opp heller.

Route 66 må bestilles 2 år før du skal dra og depositum må betales i 2007 for å være med en tur i 2009.

Det er sikkert mulig å sjangse på noe eller å få til en tur på kortere varsel, men skal du være med en arrangert tur må du være tidlig ute.

Skrevet

Væme? ;-)

Selvsagt, bare å kaste deg på og begynne å spare:-)

Skrevet

Route 66 i 2009? Det kan det vel gå an å planlegge mot :-)

Kan du ikke få satt i gang et videoopptak?

Men uansett er det to episoder til i serien, så du får flere muligheter.

Forresten så er det viktig å velge riktig arrangør, fordi hos noen av dem må du ha all oppakningen på sykkelen, mens andre kjører den i biler for deg. Det siste er absolutt å foretrekke.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Av en eller annen grunn får jeg ikke søkt inn videon min til å finne noen tv-kanaler. Så jeg får ikke tatt opp heller.

Route 66 må bestilles 2 år før du skal dra og depositum må betales i 2007 for å være med en tur i 2009.

Det er sikkert mulig å sjangse på noe eller å få til en tur på kortere varsel, men skal du være med en arrangert tur må du være tidlig ute.

Jeg setter i gang opptak av programmet, så kan du se det her om du kommer innom en gang :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Programmet var skuffende dårlig, så du har ikke gått glipp av noe!

Skrevet

Programmet var skuffende dårlig, så du har ikke gått glipp av noe!

Hva kunne man forvente av en pastor og en avdanka alkis?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva kunne man forvente av en pastor og en avdanka alkis?

Det gikk tydelig frem av programmet at den ene var pastor.

Men de sa ikke noe om bakgrunnen til han andre - bortsett fra at han sa at han hadde sittet i fengsel flere ganger enn presten.

Har du noe info om hvem den andre er?

Skrevet

Men de sa ikke noe om bakgrunnen til han andre - bortsett fra at han sa at han hadde sittet i fengsel flere ganger enn presten.

guggle på Sturla Berg Johansen, så finner du.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

guggle på Sturla Berg Johansen, så finner du.

Takker :-)

Skrevet

Synes programmet var fint jeg, de to er jo vidt forskjellige, og det gjør det jo artig. Sturla er jo en god komiker, og det er forsåvidt Svartdal også, så det har de felles.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Synes programmet var fint jeg, de to er jo vidt forskjellige, og det gjør det jo artig. Sturla er jo en god komiker, og det er forsåvidt Svartdal også, så det har de felles.

Jeg hadde trodd det skulle være mye mer om hva man kunne se langs ruta, ikke mest om de to gutta.

Jeg så for meg en "Lonly Planet" reportasje, ikke bare hva disse to fant på sammen.

Skrevet

Selvsagt, bare å kaste deg på og begynne å spare:-)

*tippe lotto*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...