amber sun Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Var borte i helgen, og hadde glemt å ta med laderen til mobilen. Nå i ettermiddag gikk ladingen ut, og da jeg kom hjem skulle jeg sette den til lading. Men den er helt død! Ingenting skjer, det lader ikke, jeg får ikke skrudd den på eller noe. Det er en Samsung X480, og jeg ser at det lyser det vanlige grønne lyset utenpå mobildekselet. Men når den lades pleier det å lyse rødt. Hva kan være feil? Hvordan kan jeg fikse det, så jeg får ladet den og brukt den igjen? Hjelp flinke dolere! *biter negler>* 0 Siter
Gjest nny Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hva med å ta ut og sette inn igjen batteriet? Noen ganger kan det ta litt tid før ladingen starter. Ha litt tålmodighet. I verste fall er batteriet kaputt. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Hva med å ta ut og sette inn igjen batteriet? Noen ganger kan det ta litt tid før ladingen starter. Ha litt tålmodighet. I verste fall er batteriet kaputt. Den har stått på lading en time nå, fortsatt ingenting som skjer. Men hvor er batteriet plassert da? Har prøvd å ta ut og inn igjen sim-kortet, det hjalp ikke. Får lete etter batteriet ja, og se om det hjelper å ta det ut og inn igjen. 0 Siter
Amiga Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Prøv å ta ut batteriet og sett det inn igjen. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Hva med å ta ut og sette inn igjen batteriet? Noen ganger kan det ta litt tid før ladingen starter. Ha litt tålmodighet. I verste fall er batteriet kaputt. Ser ut til at det fuckings batteriet er kaputt. Derfor jeg ikke får ladet det. *stønn* Kommer aldri til å kjøpe Samsung igjen. Dårlig telefon. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Prøv å ta ut batteriet og sett det inn igjen. Takk for tips, har gjort det nå men det er like dødt. Ser ut til at det er kaputt. Og akkurat nå som jeg driver og flytter, ikke riktige tiden å få dødt batteri på. *stønn* Kommer aldri til å kjøpe Samsung igjen. Bare trøbbel med den jo. 0 Siter
Gjest ericsson neste Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ser ut til at det fuckings batteriet er kaputt. Derfor jeg ikke får ladet det. *stønn* Kommer aldri til å kjøpe Samsung igjen. Dårlig telefon. Ligger sikkert en død flue under batteriet? 0 Siter
Gemini Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Takk for tips, har gjort det nå men det er like dødt. Ser ut til at det er kaputt. Og akkurat nå som jeg driver og flytter, ikke riktige tiden å få dødt batteri på. *stønn* Kommer aldri til å kjøpe Samsung igjen. Bare trøbbel med den jo. Har du (eller en venn) en gammel (men fungerene!) telefon som ligger og slenger, så kan du jo putte over sim-kortet i denne, så du har telefon i påsken i alle fall. 0 Siter
Amiga Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Takk for tips, har gjort det nå men det er like dødt. Ser ut til at det er kaputt. Og akkurat nå som jeg driver og flytter, ikke riktige tiden å få dødt batteri på. *stønn* Kommer aldri til å kjøpe Samsung igjen. Bare trøbbel med den jo. Har du prøvd å gni polene med en tørr klut? 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Ligger sikkert en død flue under batteriet? Bra nick du har. Jeg venter på en bestilt Sony Erickson...håper bare det ikke tar så lang tid før den kommer. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Har du prøvd å gni polene med en tørr klut? Skal prøve det, og hvis det ikke funker så graver jeg opp den gamle Nokia'en fra lekene til datteren min, og putter sim-kortet inn i den.. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Har du (eller en venn) en gammel (men fungerene!) telefon som ligger og slenger, så kan du jo putte over sim-kortet i denne, så du har telefon i påsken i alle fall. Datteren min har en gammel Nokia i lekene sine...tror den funker ennå. Får prøve å ta sim-kortet inni den hvis jeg ikke får den igang. takk for tips :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Skal prøve det, og hvis det ikke funker så graver jeg opp den gamle Nokia'en fra lekene til datteren min, og putter sim-kortet inn i den.. ;-) Hvilket merke blir den neste? 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Hvilket merke blir den neste? Sony Ericsson :-) Har bestilt denne: http://www.gsm.no/gsm/produkter/sony_ericsson/mobiltelefoner/sony_ericsson_z520i_white Håper bare den dukker opp i posten snart! 0 Siter
Amiga Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Sony Ericsson :-) Har bestilt denne: http://www.gsm.no/gsm/produkter/sony_ericsson/mobiltelefoner/sony_ericsson_z520i_white Håper bare den dukker opp i posten snart! Den har sønnen min, jeg liker den, hadde den bare hatt støtte for minnekort. Jeg har SE K750i med minnekort på 1 GB og stereo handsfreen til W800. Hører på musikk over alt. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Sony Ericsson :-) Har bestilt denne: http://www.gsm.no/gsm/produkter/sony_ericsson/mobiltelefoner/sony_ericsson_z520i_white Håper bare den dukker opp i posten snart! jeg har NOKIA -den lille flipbare den er så søt.....) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Godt du har bestilt en ny! Ja, enig! Nå fikk jeg den endelig igang igjen...bare den holder til den nye er i posten. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ja, enig! Nå fikk jeg den endelig igang igjen...bare den holder til den nye er i posten. Det tok ca en uke før jeg fikk min 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Det tok ca en uke før jeg fikk min okay...en uke. Jeg bestilte den på...la meg se...torsdag. Men nå er det jo påske...da kommer den kanskje rett over påske da! Får håpe det. *venter utålmodig...som vanlig;-P * 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.