Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 okay...en uke. Jeg bestilte den på...la meg se...torsdag. Men nå er det jo påske...da kommer den kanskje rett over påske da! Får håpe det. *venter utålmodig...som vanlig;-P * Egentlig kunne jeg fått den før en uke. Men jeg tenkte ikke over at jeg måtte bet. tlf før de sendte den! :/ *Surrehode* 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Egentlig kunne jeg fått den før en uke. Men jeg tenkte ikke over at jeg måtte bet. tlf før de sendte den! :/ *Surrehode* Å! Jeg har betalt den - da kommer den kanskje allerede før påske... *håpe håpe håpe* :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Å! Jeg har betalt den - da kommer den kanskje allerede før påske... *håpe håpe håpe* :-D Det kan godt hende! Skal krysse fingrene for deg. Takk for sms'en forresten. Du skal få en tilbake når du får den nye mobilen ;o) 0 Siter
Gjest agenten Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 En verdig begravelse er på sin plass. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Det kan godt hende! Skal krysse fingrene for deg. Takk for sms'en forresten. Du skal få en tilbake når du får den nye mobilen ;o) Mobilen kom idag!! :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Mobilen kom idag!! :-D Hurra..da skal jeg snart sende ei mld til deg 0 Siter
Amiga Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Mobilen kom idag!! :-D Grattis! :-D Håper du blir fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.