Gjest amerikaturist Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg vil til USA. Har ferie i september. Er det varmest i Florida eller i California på den tiden? Tenkte på leiebil og dra litt rundt uansett hvilken stat jeg hvaner i. 0 Siter
Gjest et tips, bare Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ligg unna Everglades, Florida, hvis du er redd for slanger. *grøss* 0 Siter
Atene Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 September=orkansesong. Jeg ville valgt California. 0 Siter
jaime Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Var i LA i september ifjor; mer enn varmt nok for meg, og MYE bedre klima enn i Florida. Mye bedre ellers også, hvis du ikke bare skal ligge og steke deg... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Det er varmt både i CA og FL i september. 0 Siter
sheba Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Definitivt California, men jeg er skikkelig betatt da:-) Om ikke LA frister hele tiden er det Orange county like nord for LA med disneyworld samt santa monica beach og Huntington beach. Sydover anbefales San Diego varmt:-) og muligens en svipptur innom mexico?? (da må du huske vaksine) 0 Siter
poke Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Aldri vært i California, men Florida er topp!!!!!!!!!! 0 Siter
Line Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Definitivt California, men jeg er skikkelig betatt da:-) Om ikke LA frister hele tiden er det Orange county like nord for LA med disneyworld samt santa monica beach og Huntington beach. Sydover anbefales San Diego varmt:-) og muligens en svipptur innom mexico?? (da må du huske vaksine) Disneyland, i alle fall (Ligger i Anaheim.) Disneyworld er i Florida. Ville dratt til California igjen jeg og - elsker den staten! 0 Siter
sheba Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Disneyland, i alle fall (Ligger i Anaheim.) Disneyworld er i Florida. Ville dratt til California igjen jeg og - elsker den staten! ja, disneyland, sorry.. men for oss var det fantastisk uansett.... jeg selv foretrakk vel mest småbyene i orange county og en tur ut i ørkenen:-) ++++ mange andre plasser... alt er en opplevelse:-) 0 Siter
Gjest amerikaturist Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Definitivt California, men jeg er skikkelig betatt da:-) Om ikke LA frister hele tiden er det Orange county like nord for LA med disneyworld samt santa monica beach og Huntington beach. Sydover anbefales San Diego varmt:-) og muligens en svipptur innom mexico?? (da må du huske vaksine) Hva slags vaksine? 0 Siter
sheba Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hva slags vaksine? Vi ble anbefalt hepatitt vaksine (A) og opdaterte vaksiner på polio samt stivkrampe.... 0 Siter
Goliath Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Har vært begge steder flere ganger, og trives best i Florida - selv om California også har mye å by på. Men i september tror jeg likevel jeg ville valgt California siden været i Florida på den tiden av året kan være mer enn bare "spennende". Det er midt i orkansesongen - noe som vil gjøre Florida uaktuelt for mange, men det avhenger jo av hvilke risikoer du ønsker å ta. Varmt er det begge steder på den tiden uansett. Og varmest i vannet er det i Florida:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.