Gå til innhold

California eller Florida i september?

Anbefalte innlegg

Gjest amerikaturist
Skrevet

Jeg vil til USA. Har ferie i september. Er det varmest i Florida eller i California på den tiden? Tenkte på leiebil og dra litt rundt uansett hvilken stat jeg hvaner i.

Gjest et tips, bare
Skrevet

Ligg unna Everglades, Florida, hvis du er redd for slanger. *grøss*

Skrevet

Var i LA i september ifjor; mer enn varmt nok for meg, og MYE bedre klima enn i Florida. Mye bedre ellers også, hvis du ikke bare skal ligge og steke deg...

Skrevet

Det er varmt både i CA og FL i september.

Skrevet

Definitivt California, men jeg er skikkelig betatt da:-)

Om ikke LA frister hele tiden er det Orange county like nord for LA med disneyworld samt santa monica beach og Huntington beach. Sydover anbefales San Diego varmt:-) og muligens en svipptur innom mexico?? (da må du huske vaksine)

Skrevet

Om ikke LA frister hele tiden er det Orange county like nord for LA med disneyworld samt santa monica beach og Huntington beach. Sydover anbefales San Diego varmt:-) og muligens en svipptur innom mexico?? (da må du huske vaksine)

Disneyland, i alle fall ;) (Ligger i Anaheim.)

Disneyworld er i Florida.

Ville dratt til California igjen jeg og - elsker den staten!

Skrevet

Disneyland, i alle fall ;) (Ligger i Anaheim.)

Disneyworld er i Florida.

Ville dratt til California igjen jeg og - elsker den staten!

ja, disneyland, sorry.. men for oss var det fantastisk uansett.... jeg selv foretrakk vel mest småbyene i orange county og en tur ut i ørkenen:-) ++++ mange andre plasser...

alt er en opplevelse:-)

Gjest amerikaturist
Skrevet

Hva slags vaksine?

Skrevet

Hva slags vaksine?

Vi ble anbefalt hepatitt vaksine (A) og opdaterte vaksiner på polio samt stivkrampe....

Skrevet

Har vært begge steder flere ganger, og trives best i Florida - selv om California også har mye å by på.

Men i september tror jeg likevel jeg ville valgt California siden været i Florida på den tiden av året kan være mer enn bare "spennende".

Det er midt i orkansesongen - noe som vil gjøre Florida uaktuelt for mange, men det avhenger jo av hvilke risikoer du ønsker å ta.

Varmt er det begge steder på den tiden uansett. Og varmest i vannet er det i Florida:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...