Gå til innhold

Beste sjekke- og dating sted.

Anbefalte innlegg

Gjest estakk
Skrevet

Hvilke steder finner man de mest seriøyse sjekkere. Det bør være lett å bruke, og selvsagt smekkffullt av koselige menn og kvinner? Det beynner å bli vanskelig å orientere seg.

Gjest Kommer til å leve i sølibat
Skrevet

Jeg har vært medlem av møteplassen en stund, til slutt bestemte jeg meg for å møte en mann derfra.

Han viste seg å ha sittet i fengsel og brukt narko. Uten jobb og uten bolig. Alt dette fikk jeg vite etter at vi hadde hatt sex....

Jaja, feil gjør vi alle.

Skrevet

Jeg har vært medlem av møteplassen en stund, til slutt bestemte jeg meg for å møte en mann derfra.

Han viste seg å ha sittet i fengsel og brukt narko. Uten jobb og uten bolig. Alt dette fikk jeg vite etter at vi hadde hatt sex....

Jaja, feil gjør vi alle.

Var det bra sex da?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg har vært på www.finnenvenn.no i ganske nøyaktig 10 dager og er faktisk veldig fornøyd med siden. Akkurat nå skriver jeg med 2 gutter som virker veldig hyggelige. Jeg har slutta å skrive med gud og hvermann, så jeg må få et godt førsteinntrykk før jeg begynner å skrive. Orker ikke å bruke tid på useriøse folk. Jeg forventer at folk gidder å fortelle om seg selv, når de har en profil som sier minst mulig og de ønsker kontakt med meg.

Poenget mitt er at jeg tror det er både seriøse og useriøse folk på alle disse sidene. Jeg har vært på mange forskjellige sider, men jeg er foreløpig mest fornøyd med finnenvenn.

Skrevet

Var det bra sex da?

;) Det samme tenkte jeg på.. At håper for hennes skyld at _det_ i det minste var bra - at noe godt kom ut av treffet.. hi hi..

Skrevet

Finnenvenn er bra, Sol nettvenn også.

Blink blir litt barnslig og mye dill, men jeg møtte sambo der ;o)

Gjest estakk
Skrevet

Jaja, feil gjør vi alle.

Halloo. Er dette en tilfeldighet eller er alle på "Møteplassen" mistenksomme personer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...