solbaer Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Trenger visst å få ut litt frustrasjon her no..inni det eg meiner er dei mest (eller okey,kanskje berre nest) PYTON dagane i heile mnd-iflg planen skal mensen komme på torsdag,så går jo berre rundt meg sjølv og bruker halve dagen berre på å tenke og gruble på om det skal klaffe denne gongen og at mensen uteblir. Men kjenner mest at eg trur det blir ein skuffelse nok ein gong, og gruer meg til torsdag/helga.Har litt problem med å tenke positivt akkurat no.Kanskje litt eit forsvar for å ikkje bli endå meir skuffa om mensten kjem som vanleg? Jaja, nok klaging!Håper alle "prøvande" får ei god påske!! Kanskje neste påske blir med ein anna familiesituasjon enn denne?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah2005 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Min erfaring er jo mer du tenker på det, jo mer spiller mensen deg et puss. Prøv å finne på noe hver dag...så kanskje tankene hopper over på noe annet. Men jeg har det akkurat som deg...enklere sagt enn gjort!! Jeg er misunnelig på alle som går rundt med store mager. Mest sannsynlig får vi også en liten spire en dag, men er så utrolig utålmodig! Vil at det skal skje akkurat NÅ!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Min erfaring er jo mer du tenker på det, jo mer spiller mensen deg et puss. Prøv å finne på noe hver dag...så kanskje tankene hopper over på noe annet. Men jeg har det akkurat som deg...enklere sagt enn gjort!! Jeg er misunnelig på alle som går rundt med store mager. Mest sannsynlig får vi også en liten spire en dag, men er så utrolig utålmodig! Vil at det skal skje akkurat NÅ!!!!! Jepp,høyrest ut som vi er like der-vi veit jo begge to at de er lurt å finne på ting sånn at ein ikkje går å grubler på dette "prosjektet" heile tida...men som du seier, det er enklare sagt enn gjort. Er i Danmark med sambuar og foreldrene hans,så skulle tru eg hadde nok av andre ting å fokusere på,men skal seie det er vanskeleg! Men,altså,borsett frå å grue meg til helga så har eg det jo fint,får prøve å tenke på kor heldig eg er som er på påskeferie i Danmark Helsing svært utoldmodig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah2005 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jepp,høyrest ut som vi er like der-vi veit jo begge to at de er lurt å finne på ting sånn at ein ikkje går å grubler på dette "prosjektet" heile tida...men som du seier, det er enklare sagt enn gjort. Er i Danmark med sambuar og foreldrene hans,så skulle tru eg hadde nok av andre ting å fokusere på,men skal seie det er vanskeleg! Men,altså,borsett frå å grue meg til helga så har eg det jo fint,får prøve å tenke på kor heldig eg er som er på påskeferie i Danmark Helsing svært utoldmodig Høres dejligt ut...jeg har akkurat bestillt meg to ukers ferie til sommeren. Tenker mye på den jeg...prøver å innbille meg at dersom jeg ikke blir gravid innen den tid, så kan jeg være mye friere på den ferien. Drikke god rødvin, ikke se ut som en blubbe i bikini og sikkert være mer aktiv...gjelder å ha ting å se frem mot også tror jeg. Hjelper ikke at jeg er midt i examenslesingen heller da...klarer ikke å fokusere skikkelig. Men du...tror vi ha samme IKM dag...Er du veldig oppblåst i magen dagene før...ser ut som jeg er gravid jo!! Har du andre "plager" ellers da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Høres dejligt ut...jeg har akkurat bestillt meg to ukers ferie til sommeren. Tenker mye på den jeg...prøver å innbille meg at dersom jeg ikke blir gravid innen den tid, så kan jeg være mye friere på den ferien. Drikke god rødvin, ikke se ut som en blubbe i bikini og sikkert være mer aktiv...gjelder å ha ting å se frem mot også tror jeg. Hjelper ikke at jeg er midt i examenslesingen heller da...klarer ikke å fokusere skikkelig. Men du...tror vi ha samme IKM dag...Er du veldig oppblåst i magen dagene før...ser ut som jeg er gravid jo!! Har du andre "plager" ellers da? Så spennande Så vi er i noko lunde samme rute då kanskje JA følt meg veldig oppblåst både lørdag og søndag, ikkje så mykje i dag,berre sånne typiske mens-murringer i dag (noko som gjer at eg nok har tenkt på "gravid håpet/ikkje gravid" meir enn sunt er). Ellers har eg ikkje hatt så mange symptom på mensen denne mnd som eg har hatt før (veldig ømme bryst, kvalm, m.m)-trur kanskje det har med fotsoneterapien som eg har prøvd dei siste månadane, men veit jo ikkje. Så sjølv om eg ikkje er gravid(det er jo det eg prøver på, derfor eg går til fotsoneterapi), så er det vertfall positivt at eg ikkje har hatt så masse "før-mensen" plager. Har du prøvd lenge eller er du ganske ny i gamet? Dette meiner eg blir pp 10 for meg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah2005 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Så spennande Så vi er i noko lunde samme rute då kanskje JA følt meg veldig oppblåst både lørdag og søndag, ikkje så mykje i dag,berre sånne typiske mens-murringer i dag (noko som gjer at eg nok har tenkt på "gravid håpet/ikkje gravid" meir enn sunt er). Ellers har eg ikkje hatt så mange symptom på mensen denne mnd som eg har hatt før (veldig ømme bryst, kvalm, m.m)-trur kanskje det har med fotsoneterapien som eg har prøvd dei siste månadane, men veit jo ikkje. Så sjølv om eg ikkje er gravid(det er jo det eg prøver på, derfor eg går til fotsoneterapi), så er det vertfall positivt at eg ikkje har hatt så masse "før-mensen" plager. Har du prøvd lenge eller er du ganske ny i gamet? Dette meiner eg blir pp 10 for meg.. Mener at dette er 8 pp...begynner å bli lei ja. Men du har jo prøvd en stund lenger enn meg. Tar du el tester? Har så lyst å ta gravitest en av de neste dagene, men prøver å holde meg..blir så utrolig skuffet hvis den viser negativt. Har ikke prøvd alternative greier enda...har liksom ikke troen på det. Har konkludert med at det har med psyken å gjøre...denne pp har vi hatt sex annenhver dag fra dag 12 til 22 i syklusen. Håper jeg har hatt el da....har ikke spesielt mye med el slim heller! Tenker også at det ikke gjør så mye dersom jeg ikke er gravid denne mnd. For da slipper jeg å føde midt i julestria...er vel kanskje litt rar på den måten jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Mener at dette er 8 pp...begynner å bli lei ja. Men du har jo prøvd en stund lenger enn meg. Tar du el tester? Har så lyst å ta gravitest en av de neste dagene, men prøver å holde meg..blir så utrolig skuffet hvis den viser negativt. Har ikke prøvd alternative greier enda...har liksom ikke troen på det. Har konkludert med at det har med psyken å gjøre...denne pp har vi hatt sex annenhver dag fra dag 12 til 22 i syklusen. Håper jeg har hatt el da....har ikke spesielt mye med el slim heller! Tenker også at det ikke gjør så mye dersom jeg ikke er gravid denne mnd. For da slipper jeg å føde midt i julestria...er vel kanskje litt rar på den måten jeg! Okey..Veit akkurat korleis det er med sånne graviditetstester, har faktisk ikkje tatt ein einaste ein desse 10-11 mnd vi har prøvd (mange år sidan eg har gjort det), veit kor frykteleg sårt det er å få ein negativ test, så venter heller til mensen kjem Ja,har tatt el-tester siste 3 mnd, trur det er veldig lurt, får kjøpt dei ganske billig på nettet. Så det virker som eg har eggløsning vertfall, og hadde eggløsningsslim fleire dagar (er visst som regel på siste dag med slikt slim at ein har eggløsning og det stemte vertfall i forhold til testen eg tok).Etter den dagen har det vore heilt tørt der ned! Veldig rart,har no aldri vore sånn før såvidt eg kan hugse, men kroppen er no flink til å spele meg puss har funne ut i løpet av det siste året hehe huff...Er egentleg veldig skeptisk til sånne alternative greier sjølv også, blir siste gongen neste time eg har,bruker berre masse penger på det MEN eg trur faktisk at før-mensen-plager har vorte betre, men det er kanskje berre innbilning (det variere jo sikkert ein del frå mnd til mnd også i grunn...).Har egentleg veldig "lyst" til å gå til legen no og få sjekka om det er noko gale med oss, veit ikkje om eg orker å vente 2 mnd til det er "lov" (du skal jo liksom prøve i eit år før du går til legen).Godt tenkt det med julestria hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah2005 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Okey..Veit akkurat korleis det er med sånne graviditetstester, har faktisk ikkje tatt ein einaste ein desse 10-11 mnd vi har prøvd (mange år sidan eg har gjort det), veit kor frykteleg sårt det er å få ein negativ test, så venter heller til mensen kjem Ja,har tatt el-tester siste 3 mnd, trur det er veldig lurt, får kjøpt dei ganske billig på nettet. Så det virker som eg har eggløsning vertfall, og hadde eggløsningsslim fleire dagar (er visst som regel på siste dag med slikt slim at ein har eggløsning og det stemte vertfall i forhold til testen eg tok).Etter den dagen har det vore heilt tørt der ned! Veldig rart,har no aldri vore sånn før såvidt eg kan hugse, men kroppen er no flink til å spele meg puss har funne ut i løpet av det siste året hehe huff...Er egentleg veldig skeptisk til sånne alternative greier sjølv også, blir siste gongen neste time eg har,bruker berre masse penger på det MEN eg trur faktisk at før-mensen-plager har vorte betre, men det er kanskje berre innbilning (det variere jo sikkert ein del frå mnd til mnd også i grunn...).Har egentleg veldig "lyst" til å gå til legen no og få sjekka om det er noko gale med oss, veit ikkje om eg orker å vente 2 mnd til det er "lov" (du skal jo liksom prøve i eit år før du går til legen).Godt tenkt det med julestria hehe uff...har akkurat gått på vekta. Lagt på meg 2 kg siste mnd. Jeg lever alt for god har jeg funnet ut. Dersom jeg ikke er gravid denne mnd. skal jeg bruke tiden til å ta av meg noen kilo. (det er jo tross alt snart bikinisesong..) Føler at jeg ikke kan drive med så mye fysisk aktivitet heller når vi prøver...men jeg vet at dette er noe som bare sitter i hodet MITT. Buksene blir bare trangere og trangere. Å fy for en matlyst jeg har hatt siste to ukene. Er nesten skremmende. Er vel en av de som kommer til å legge på meg 30 kg i et evt. svangerskap. Huff!! Aller helst skulle vi vel lagt i sengen dag ut og dag inn...kanskje det da hadde skjedd noe?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
picachu1365380511 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei! Sitter og kjenner på den samme frustrasjonen....mensen er snart over for denne gang (OGSÅ!!!)....er i vår 9 pp, og jeg har sånn smått begynt å miste troen på at dette noen gang skal gå rette veien for oss!!! Kjenner symptomer på endo, så jeg tror jeg må bestille meg en legetime og få sjekket div. Har også gått på cipralex mot angst i 1 1/2 år, noe som har gitt meg melk i brystene..kan jo være at dette fungerer som prevensjon...huff,jeg er bare så innmari lei meg akkurat nå, men det er tross alt godt å vite at vi er flere som kjenner på denne frustrasjonen...GOD PÅSKE! Kanskje påskeharen kommer med et nyttig egg??? Haha.... Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1702726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Hei! Sitter og kjenner på den samme frustrasjonen....mensen er snart over for denne gang (OGSÅ!!!)....er i vår 9 pp, og jeg har sånn smått begynt å miste troen på at dette noen gang skal gå rette veien for oss!!! Kjenner symptomer på endo, så jeg tror jeg må bestille meg en legetime og få sjekket div. Har også gått på cipralex mot angst i 1 1/2 år, noe som har gitt meg melk i brystene..kan jo være at dette fungerer som prevensjon...huff,jeg er bare så innmari lei meg akkurat nå, men det er tross alt godt å vite at vi er flere som kjenner på denne frustrasjonen...GOD PÅSKE! Kanskje påskeharen kommer med et nyttig egg??? Haha.... Klem fra meg Joda,vi er visst fleire i klubben for frustrerte prøvara! Mensmurringer i dag også,kan jo nesten virke som den kjem ein dag før tida også sånn berre for å demonstrere at det ikkje var klaff denne gongen heller hehe huff (litt galgenhumor må til). Ellers er eg på tur med "svigermor" som passer på å fortelle at det er berre å gje beskjed når ho skal begynne å kjøpe babytøy og sånn...ler det litt vekk og seier vi får sjå (ho skulle berre visst kor vi prøver å gje ho barnebarn!). Jaja,litt trøst er det jo at det er fleire det ikkje klaffer for med ein gong,det viser vertfall at det ikkje er så lett som det kan virke som! vi får vel berre stå på vidare tenkjer eg,men det er jammen ein stor tolmodighetstest (og tolmodighet er ikkje det eg har mest av!). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1703108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 uff...har akkurat gått på vekta. Lagt på meg 2 kg siste mnd. Jeg lever alt for god har jeg funnet ut. Dersom jeg ikke er gravid denne mnd. skal jeg bruke tiden til å ta av meg noen kilo. (det er jo tross alt snart bikinisesong..) Føler at jeg ikke kan drive med så mye fysisk aktivitet heller når vi prøver...men jeg vet at dette er noe som bare sitter i hodet MITT. Buksene blir bare trangere og trangere. Å fy for en matlyst jeg har hatt siste to ukene. Er nesten skremmende. Er vel en av de som kommer til å legge på meg 30 kg i et evt. svangerskap. Huff!! Aller helst skulle vi vel lagt i sengen dag ut og dag inn...kanskje det da hadde skjedd noe?? Hehe ja, forbrenner jo bra med kcal med sengeaktivitet Kunne nok med fordel ha gått ned eit par kg eg også om eg skulle følt meg heilt vel-men tørr ikkje drive å slanke meg no når vi prøver,er så lett for at syklusen kjem heilt ut av lage då og då blir det vertfall stress! Men skader sjølsvagt ikkje å ete litt sunnare og mosjonere litt, prøver jo på det då. Er vertfall ikkje noko slankekur å vere i Danmark,herrgud så mykje god mat dei har her! (Og desverre nesten berre loff eller det aller govaste rugbrød,ingen mellomting her).... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1703112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah2005 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Fallt for fristelsen i dag...testet negativt. Jaja, da er det vel bare å vente litt til...hvordan går det med deg da solbaer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1704962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Fallt for fristelsen i dag...testet negativt. Jaja, da er det vel bare å vente litt til...hvordan går det med deg da solbaer? Joda, måtte skrive eit nytt innlegg ig dag-heiter "Presis som vanleg" så kan du vel gjette resten TULLEMENS 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1705266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ally80 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Høres dejligt ut...jeg har akkurat bestillt meg to ukers ferie til sommeren. Tenker mye på den jeg...prøver å innbille meg at dersom jeg ikke blir gravid innen den tid, så kan jeg være mye friere på den ferien. Drikke god rødvin, ikke se ut som en blubbe i bikini og sikkert være mer aktiv...gjelder å ha ting å se frem mot også tror jeg. Hjelper ikke at jeg er midt i examenslesingen heller da...klarer ikke å fokusere skikkelig. Men du...tror vi ha samme IKM dag...Er du veldig oppblåst i magen dagene før...ser ut som jeg er gravid jo!! Har du andre "plager" ellers da? Heisann, melder meg også inn i klubben. Sluttet med p-pillen i august 04 og det har fortsatt ikke skjedd noe....brukte eggløsningstest denne mnd og fikk bekreftet at jeg har eggløsning iallefall:)Må jo se det positive i det også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1705518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Heisann, melder meg også inn i klubben. Sluttet med p-pillen i august 04 og det har fortsatt ikke skjedd noe....brukte eggløsningstest denne mnd og fikk bekreftet at jeg har eggløsning iallefall:)Må jo se det positive i det også Velkommen Du har prøvd ei stund då ja...sjølv om det av og til føles som ein sjølv er den einaste som ikkje blir gravid når ein knipser med fingrane så viser det seg jo at vi er mange som sliter med dette...det er jo nesten litt godt (på ein dum måte!), det skal visst ikkje vere så lett det her! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226280-litt-frustrert/#findComment-1705716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.