Gå til innhold

overføre fra mobil til data via bluetooth?

Anbefalte innlegg

Gjest blå tann
Skrevet

Har nettopp anskaffet meg en slik Bluetooth, og virkelig koser meg med å overføre sanger til mobiltelefonen min.

Men problemet er når jeg overfører videoklipp fra mobil til data så funker ikke det, ingen av programmene mine vil spille av formatet. Det er .3pg aldri hørt om det før. Hva gjør jeg da??

Videoannonse
Annonse
Gjest blå tann
Skrevet

Du laster ned Quick Time fra Apple.

Takk!

Gjest blå tann
Skrevet

+ et annet problem, jeg får visst ikke til å overføre bilder fra data til mobiltelefon. Motsatt går fint.

Skrevet

+ et annet problem, jeg får visst ikke til å overføre bilder fra data til mobiltelefon. Motsatt går fint.

Høyreklikk på bildet -> Send til -> Bluetooth -> Mobil

Gjest blå tann
Skrevet

Høyreklikk på bildet -> Send til -> Bluetooth -> Mobil

Det har jeg prøvd, funker visst ikke..

Skrevet

Det har jeg prøvd, funker visst ikke..

Rart, det funker hos meg. Jeg har kun prøvd med en Acer laptop og 3 forskjellige SE da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...