Gå til innhold

Hudspørsmål,sannsynligvis mest interessant for hokjønn

Anbefalte innlegg

Gjest ubehagelig i lengden.
Skrevet

Sliter slik med å føle meg tørr innenfra i huden. Føler meg som en maske. Nå bruker jeg en krem som koster tusen kroner og som skal gi masse fuktighet, men sliter likevel.

Jeg føler meg også tørr på øynene til tider. Bruker da Viscotears, hjelper litt.

Jeg har ikke tørr hud, men den kjennes ekstremt fuktfattig ut.

Noen gode forslag når en allerede bruker Kanebo?

Skrevet

Tåpelig spørsmål fra min side, men drikker du nok? 1,5-2 liter vann (ikke juice eller brus) om dagen vil kanskje hjelpe etter en stund?

Mrs. Wallace
Skrevet

Krem som koster tusen kroner - og du føler deg fremdeles tørr i huden? Da ville jeg først og fremst byttet til en billigere og bedre krem...

Ta rikelig med Omega 3-tilskudd og sørg for å drikke nok. Husk at kaffe er vanndrivende, så om du drikker mye kaffe, må du kompensere for det.

Ikke ha dusjstrålen rett i ansiktet, og ikke bruk for varmt vann når du vasker ansiktet.

Sørg for god luftfuktighet innendørs.

Gjest hva var dte jeg brukte som nick?
Skrevet

Tåpelig spørsmål fra min side, men drikker du nok? 1,5-2 liter vann (ikke juice eller brus) om dagen vil kanskje hjelpe etter en stund?

Å drikke mye vann er viktig, og i perioder er jeg svært flink, ikke like flink i andre, men problemet er der fortsatt

Gjest ubehagelig i lengden.
Skrevet

Krem som koster tusen kroner - og du føler deg fremdeles tørr i huden? Da ville jeg først og fremst byttet til en billigere og bedre krem...

Ta rikelig med Omega 3-tilskudd og sørg for å drikke nok. Husk at kaffe er vanndrivende, så om du drikker mye kaffe, må du kompensere for det.

Ikke ha dusjstrålen rett i ansiktet, og ikke bruk for varmt vann når du vasker ansiktet.

Sørg for god luftfuktighet innendørs.

Jeg har prøvd billigere kremer, halvdyre, drikker ikke kaffe, røyker ikke, drikker for det meste vann, tar omega- 3 fettsyrer. Sukk.

Kremen har jeg brukt mye, men prøvd andre merker litt innimellom for å få forandring.

Problemet har vart et års tid eller noe slikt.

Skrevet

Å drikke mye vann er viktig, og i perioder er jeg svært flink, ikke like flink i andre, men problemet er der fortsatt

Hva slags renseprodukter bruker du? Noe som tørker ut huden?

Gjest ubehagelig i lengden
Skrevet

Hva slags renseprodukter bruker du? Noe som tørker ut huden?

Bruker kanebo sine, skal være bra de og.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til hudpleier og bedt om en dyprens av huden. Samtidig kan du få hudpleieren til å anbefale produkter til din hud. Selv har jeg veldig gode erfaringer med produkter fra Decleor og M.D.Formulations. Disse fåes kjøpt i endel hudpleiesalonger.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til hudpleier og bedt om en dyprens av huden. Samtidig kan du få hudpleieren til å anbefale produkter til din hud. Selv har jeg veldig gode erfaringer med produkter fra Decleor og M.D.Formulations. Disse fåes kjøpt i endel hudpleiesalonger.

Ja, det spørs om jeg ikke skal gjøre det. Muligens har jeg brukt produktene for lenge også. Takk for tips. En ting er rynker, men å føle seg så stram er ikke kjekt.

Skrevet

Ja, det spørs om jeg ikke skal gjøre det. Muligens har jeg brukt produktene for lenge også. Takk for tips. En ting er rynker, men å føle seg så stram er ikke kjekt.

Det må være veldig ubehagelig å føle seg stram i huden. Du bruker produkter for tørr hud da?

Skrevet

Det må være veldig ubehagelig å føle seg stram i huden. Du bruker produkter for tørr hud da?

Ja, for fuktfattig hud. Bruker jeg for tørr hud får jeg bare kviser og kremen legger seg utenpå huden og irriterer.

Skrevet

Ja, for fuktfattig hud. Bruker jeg for tørr hud får jeg bare kviser og kremen legger seg utenpå huden og irriterer.

Okei, men da synes jeg du skal prøve en hudpleier iallefall!

Gjest kirsebær
Skrevet

Prøv med Aloevera-gele. Eller A-creme. Får begge deler på helsekostbutikken. Aloe Vera ville jeg prøve først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...