Gjest ubehagelig i lengden. Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Sliter slik med å føle meg tørr innenfra i huden. Føler meg som en maske. Nå bruker jeg en krem som koster tusen kroner og som skal gi masse fuktighet, men sliter likevel. Jeg føler meg også tørr på øynene til tider. Bruker da Viscotears, hjelper litt. Jeg har ikke tørr hud, men den kjennes ekstremt fuktfattig ut. Noen gode forslag når en allerede bruker Kanebo? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tåpelig spørsmål fra min side, men drikker du nok? 1,5-2 liter vann (ikke juice eller brus) om dagen vil kanskje hjelpe etter en stund? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Krem som koster tusen kroner - og du føler deg fremdeles tørr i huden? Da ville jeg først og fremst byttet til en billigere og bedre krem... Ta rikelig med Omega 3-tilskudd og sørg for å drikke nok. Husk at kaffe er vanndrivende, så om du drikker mye kaffe, må du kompensere for det. Ikke ha dusjstrålen rett i ansiktet, og ikke bruk for varmt vann når du vasker ansiktet. Sørg for god luftfuktighet innendørs. 0 Siter
Gjest hva var dte jeg brukte som nick? Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tåpelig spørsmål fra min side, men drikker du nok? 1,5-2 liter vann (ikke juice eller brus) om dagen vil kanskje hjelpe etter en stund? Å drikke mye vann er viktig, og i perioder er jeg svært flink, ikke like flink i andre, men problemet er der fortsatt 0 Siter
Gjest ubehagelig i lengden. Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Krem som koster tusen kroner - og du føler deg fremdeles tørr i huden? Da ville jeg først og fremst byttet til en billigere og bedre krem... Ta rikelig med Omega 3-tilskudd og sørg for å drikke nok. Husk at kaffe er vanndrivende, så om du drikker mye kaffe, må du kompensere for det. Ikke ha dusjstrålen rett i ansiktet, og ikke bruk for varmt vann når du vasker ansiktet. Sørg for god luftfuktighet innendørs. Jeg har prøvd billigere kremer, halvdyre, drikker ikke kaffe, røyker ikke, drikker for det meste vann, tar omega- 3 fettsyrer. Sukk. Kremen har jeg brukt mye, men prøvd andre merker litt innimellom for å få forandring. Problemet har vart et års tid eller noe slikt. 0 Siter
soleil Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Å drikke mye vann er viktig, og i perioder er jeg svært flink, ikke like flink i andre, men problemet er der fortsatt Hva slags renseprodukter bruker du? Noe som tørker ut huden? 0 Siter
Gjest ubehagelig i lengden Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hva slags renseprodukter bruker du? Noe som tørker ut huden? Bruker kanebo sine, skal være bra de og. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg ville tatt en tur til hudpleier og bedt om en dyprens av huden. Samtidig kan du få hudpleieren til å anbefale produkter til din hud. Selv har jeg veldig gode erfaringer med produkter fra Decleor og M.D.Formulations. Disse fåes kjøpt i endel hudpleiesalonger. 0 Siter
Gjest ubehagelig i lengden Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Jeg ville tatt en tur til hudpleier og bedt om en dyprens av huden. Samtidig kan du få hudpleieren til å anbefale produkter til din hud. Selv har jeg veldig gode erfaringer med produkter fra Decleor og M.D.Formulations. Disse fåes kjøpt i endel hudpleiesalonger. Ja, det spørs om jeg ikke skal gjøre det. Muligens har jeg brukt produktene for lenge også. Takk for tips. En ting er rynker, men å føle seg så stram er ikke kjekt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ja, det spørs om jeg ikke skal gjøre det. Muligens har jeg brukt produktene for lenge også. Takk for tips. En ting er rynker, men å føle seg så stram er ikke kjekt. Det må være veldig ubehagelig å føle seg stram i huden. Du bruker produkter for tørr hud da? 0 Siter
Gjest ubehagelig i lengden Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Det må være veldig ubehagelig å føle seg stram i huden. Du bruker produkter for tørr hud da? Ja, for fuktfattig hud. Bruker jeg for tørr hud får jeg bare kviser og kremen legger seg utenpå huden og irriterer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ja, for fuktfattig hud. Bruker jeg for tørr hud får jeg bare kviser og kremen legger seg utenpå huden og irriterer. Okei, men da synes jeg du skal prøve en hudpleier iallefall! 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Prøv med Aloevera-gele. Eller A-creme. Får begge deler på helsekostbutikken. Aloe Vera ville jeg prøve først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.