Gå til innhold

Hvordan farger man håret...?

Anbefalte innlegg

Gjest Takknemlig far svar ja :-)
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er noen hårkyndige folk der ute..

Jeg farga menlig håret for ei tid sia.. Nå har det blitt et litt stygt ettervekst ( i håret fra hodebunnen selvfølgelig..)

Hvordan gjør jeg når jeg skal farge dette vekk?? Tar jeg ny farge i bare etterveksten ved hodebunnen eller kan jeg ta ny farge i hele håret..? Vil det evt da bli forskjellige farger i håret?

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, så har du mest farge i etterveksten, men også litt i resten for at det skal bli jevnt. Mulig også at man lar det være i lengre i etterveksten enn der hvor det allerede er farget. Tror dette pleier å stå i instruksjonene som skal følge med i pakken.

"................................................"

Skrevet

Jeg farger bestandig hele håret når jeg får ettervekst, og med den fargen jeg bruker blir resultatet bestandig jevnt og fint:)

Èn eneste gang har jeg merket at det ble en liten nyanseforskjell mellom etterveksten og resten av håret. Dette var med en rødfarge, og med et annet fargemerke enn den jeg vanligvis bruker.

Heldigvis var det ingen andre enn meg som la merke til det, selv etter at jeg hadde påpekt det..pjuh:)

Derfor tror jeg det kommer ann på hvilken farge som er din naturlige hårfarge, og hvilken farge du har farget det til...om har du mye grått hår osv.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det står fremgangsmåte for etterfarging på bruksanvisningen som følger med.

Med de fleste hårfargemerker skal du først påføre blandingen langs røttene, la det være i en stund (tiden er også angitt der), og deretter påføre fargemiddelet på resten av håret.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, så har du mest farge i etterveksten, men også litt i resten for at det skal bli jevnt. Mulig også at man lar det være i lengre i etterveksten enn der hvor det allerede er farget. Tror dette pleier å stå i instruksjonene som skal følge med i pakken.

"................................................"

Sånt skal jo ikke du vite stort om da, mann! HOMO!

:D

Skrevet

:-)

I motsetning til han du er vant med, så har jeg ikke så mye som et snev av homofobi, så det er helt greit :-)

"....................................."

Skrevet

I motsetning til han du er vant med, så har jeg ikke så mye som et snev av homofobi, så det er helt greit :-)

...du skulle bare visst....:-O

Skrevet

...du skulle bare visst....:-O

Om homofobien? Jeg gjetter meg til det , basert på noen år med rallinger og skriking :-)

"..........................................."

Skrevet

Om homofobien? Jeg gjetter meg til det , basert på noen år med rallinger og skriking :-)

jajaja :)

Skrevet

fikk du sms av meg?

Skrevet

fikk du sms av meg?

Meget mulig. Men telefonen min befinner seg for øyeblikket hos en kompis, gjenglemt etter en fuktig aften. Skal sjekke i morgen :-)

"............................................"

Skrevet

I helvete, er'n skinkerytter også???

Gjest helt oppgitt
Skrevet

Herregud du er patetisk...

Skrevet

Meget mulig. Men telefonen min befinner seg for øyeblikket hos en kompis, gjenglemt etter en fuktig aften. Skal sjekke i morgen :-)

"............................................"

*s*

Skrevet

I helvete, er'n skinkerytter også???

Ja - og drukkenbolt og transe og jøde og nazist og bølle....og og og..:)

Skrevet

Spesiellt drukkenbolt, gitt :-)

"........................................."

Skrevet

Og glem ikke voldsape. Og feiging og landsforæder fordi jeg ikke kastet bort min og andres tid, og statens penger, på å dra i militæret :-)

Skrevet

Det er ikke bare han hu er vant med som har homofobi.... *hirrr*

Herregud, hva gjør jeg her midt på natta? ;-) *fniser, dukker, venter på sms*

Skrevet

Spesiellt drukkenbolt, gitt :-)

"........................................."

...*kremt* det var gubben jeg tenkte på - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...