Prozak Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Det er ikke bare han hu er vant med som har homofobi.... *hirrr* Herregud, hva gjør jeg her midt på natta? ;-) *fniser, dukker, venter på sms* Å? Hvem? Noen spesiell? :-) Helt ærlig, så synes jeg homofobi er noe av det mest latterlige, ynkelige tegnet på svak mann som finnes :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 ...*kremt* det var gubben jeg tenkte på - hehe Han blir vel sjeldent kalt annet enn ekstremist og sionist wannabe - noe han legger opp til helt og holdent selv :-) "............................................" 0 Siter
Spirea Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Å? Hvem? Noen spesiell? :-) Helt ærlig, så synes jeg homofobi er noe av det mest latterlige, ynkelige tegnet på svak mann som finnes :-) "..........................................." Right ;o) For slik er det(!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.