Gå til innhold

Opplæringsbøker for PC og web

Anbefalte innlegg

Gjest Den glade vandrer
Skrevet

Jeg lurte på om noen kunne tipse meg om gode opplæringsbøker innen:

Webutvikling

Webdesign

Macromedia Dreamweaver

Macromedia Flash

HTML og CSS

...eller andre relevante bøker.

Jeg kan allerede en del om webdesign, så jeg trenger ikke grunnleggende info - men litt mer for viderekommende.

Skrevet

Det fins tusenvis. Like mange meninger om hva som er viktig. Like mange nisjer og spesialiseringer. Skolene endrer pensum like fort som bikkja lopper seg.

Den nye .NET plattformen ser ut til å bite seg fast.

Skrevet

Jeg har ikke oversikt over akkurat hvilke bøker som er tingen for tiden, det skifter jo rimelig fort etterhvert som teknologien utvikles. Men sjekk hva du finner av O'Reilly-bøker, de har jevnt over bra kvalitet.

Skrevet

I tillegg til O'Reiley, som citoyen nevner, så er det en del bra bøker fra Deitel & Deitel. Man må bare klare å ignorere den amerikanske sykdommen som resulterer i bøker som bruker 3000 sider på å si noe man kunne sagt på 50 sider - innholdet er ofte bra likevel :-)

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...