Gå til innhold

Kjerringer., dette er for ille

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV'ene er blitt så flate at dere ikke kan legge hekleduk og sette blomsterpotte oppå dem lenger.

Krise.

I riktig gamle dager ble det advart mot faren for å helle vann fra blomsterkanna ned i TV'en, og våt jord var ofte kilde til feil.

Burde det lages blomsterhylle for montering opppå LCD HD TV?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000Qi414E5j?ProductID=Pp3D4QFWmPwAAAEIrBxzsXbS&CatalogCategoryID=wWbD4QFW1gMAAAEHn7pTJ5PF&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=MATSUI%20MAT32WL2306#

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehehe, det verste er at det sikkert er et marked for sånne blomsterhyller. ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Meg vil ha! Meg liker ikke hekleduker og blomsterpotter på TV'n likevel. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Meg vil ha! Meg liker ikke hekleduker og blomsterpotter på TV'n likevel. :-)

Vi har en sånn, og den er kjempefin. Eneste problemet er at TV-benken plutselig virket så stygg.... ;o)

Skrevet

Hehehe, det verste er at det sikkert er et marked for sånne blomsterhyller. ;o)

Jeg bare ser for meg gubben som har fått forhandlet fram et slikt TV-vidunder til fotballseanser med aner i himmelen, på den betingelse at det monteres blomsterhylle på. Jeg syns jeg hører hans tenners gnissel og grynt over denne kulturkollisjon.

Som fra bilens barndom hvor damene broderte puter for å legge i den nye bilen (både i vinduet og i baksetet) som far hadde fått anskaffet som statussymbol. Min gamle nabo var i denne situasjon og påsto putene var stjålet, men måtte finne dem fram igjen under grove trusler om represalier. Jeg var ikke stor, men skjønte at kona ikke viste fram bilen, men de nybroderte putene.

:-)

http://www.babysupermall.com/main/products/brd/brd131atpa-big.jpg

Skrevet

HD'en skal festes på elektrisk justerbar (fjernstyrt) brakett på veggen. Denne kortveggen i vestfløyen skal være viet elektronikken, og biomasse i enhver form er fullstendig bannlyst.

Skrevet

HD'en skal festes på elektrisk justerbar (fjernstyrt) brakett på veggen. Denne kortveggen i vestfløyen skal være viet elektronikken, og biomasse i enhver form er fullstendig bannlyst.

Det minner litt om forholdene i Jerusalem. Hellige steder og skikker.

Ikke gå foran TV'en under fotball-VM.

Skrevet

Jeg ble kjempeglad for flatskjerm tv for da kan jeg ikke lage bombetrussel med tv'n lengre.

hadde duk og lysestake med mansjett på oppå tv før skjønner du.

Gjest mikke lus
Skrevet

Du er en ekte kjerring, Flisa. Ingen tviler på det.

Er det sikkert at hun er gammel? *sukk*

Skrevet

Ikke gammel, bare kjerring.

Hilsen AAPPT antiharyy- og antikjerringdepartementets avdeling for akkurat passende preventiv trakassering.

Skrevet

Jeg bekymrer meg mest for hvor jeg skal legge fjernkontrollen med et sånt fjernsyn.

Jeg er sjef over fjernkontrollen her i huset :)

Skrevet

Jeg bekymrer meg mest for hvor jeg skal legge fjernkontrollen med et sånt fjernsyn.

Jeg er sjef over fjernkontrollen her i huset :)

Da er huset fullt av kjerringer. Fjernkontrollen skal være innen armlengdes avstand fra husets herre. Det fins ingen herre i det huset.

Skrevet

Da er huset fullt av kjerringer. Fjernkontrollen skal være innen armlengdes avstand fra husets herre. Det fins ingen herre i det huset.

Men når fruen her i huset ikke bruker fjernkontrollen må den ligge på en trygg plass ;)

Det sies at det går 1 fjernkontroll pr unge, hittil har jeg klart meg med tape.

Skrevet

Jeg er i alle fall mormor :)

Skrevet

Det er helt for jævlig..........!

Greier akkrat å få et telys til å balansere oppå der nå....

amerikafareren
Skrevet

I dag har vi rødvinsflaske og dildo; våre formødre hadde hekletøy eller broderier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...