Gå til innhold

Jeg må jo bare si at det er en fryd..

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

å gå på jobb, når man bare har seg selv å tenke på.

Jeg slipper å smøre matpakke. Kan bruke lang tid på badet, sminke meg og gjøre meg fin. Kose meg med morgenkaffen uten å stresse.

Bare ta bussen rett på jobb, uten å måtte stoppe underveis for å levere i barnehage.

Gå å kjøpe en kebab etter jobben. Behøver ikke stresse av gårde for å hente barn etter jobb. Trenger ikke lage middag.

Komme hjem til rent hus, uten en eneste smule på kjøkkenbenken.

Dette er luxus.

Jeg skal nyte de dagene jeg har igjen. Om onsdag er de hjemme igjen med pikkpakket sitt.

Minstemor er ikke hjemme igjen før om ei uke, og det er litt rart. Jeg har ikke vært uten henne mer enn en natt tidligere.

Jeg savner henne allerede, men jeg nyter det også.

Det hjelper å vite at mamma og pappa tar godt vare på henne. Hun er i storform hver gang jeg snakker med henne i telefonen. Den ene dagen har hun fått rosa blinkesko, den neste dagen er det noe annet. Hun blir nok en smule bortskjemt nå ja, men det er nå ikke så ofte hun ser besteforedrene sine heller da.

Så langt har det vært en deilig påskeferie må jeg si, selv om jeg jobber da:)

Skrevet

Hørtes nydelig ut! Og det er deg sikkert vel unt!

:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hørtes nydelig ut! Og det er deg sikkert vel unt!

:)

Tja, jeg synes nå det sjøl da:)

Skrevet

Åh, det høres deilig ut!

Nå som jeg er trebarnsmor kan jeg ikke skjønne hvorfor mannen min og jeg syntes vi hadde travle dager den gangen vi var bare oss to....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Åh, det høres deilig ut!

Nå som jeg er trebarnsmor kan jeg ikke skjønne hvorfor mannen min og jeg syntes vi hadde travle dager den gangen vi var bare oss to....

Ja og når vi blir bare to igjen, så kommer vi sikkert til å lengte tilbake til denne tiden.

Vi mødre jubler over tid for oss selv her inne (nesten så jeg får dårlig samvittighet), men jeg er jammen glad jeg har dem.

Skrevet

Ja og når vi blir bare to igjen, så kommer vi sikkert til å lengte tilbake til denne tiden.

Vi mødre jubler over tid for oss selv her inne (nesten så jeg får dårlig samvittighet), men jeg er jammen glad jeg har dem.

Vi kan vel si det sånn at når ungene kommer hjem igjen, så merker vi hvor heldige vi egentlig er :-)

Skrevet

Åhh.. Det høres utrolig deilig ut for deg :) Håper jeg en gang i framtiden får ha huset for meg selv lenger enn et par usle timer.

I kveld har jeg ligget to timer i badekaret med ukeblader. Var så utrolig skjønt :o) Jeg nyter å ha det stilt av og til. Har hatt 6 unger i dag, så da er det godt å hvile ørene litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...