keinstein Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 har islandsk blod, har kongelig blod (fra den danske kongefamilien), har adelig blod, har taterblod.... det kongelige blodet i mine årer er så som så, men alt det andre er jeg stolt over Kult. Min slekt er befolket av flere fine raser og folkegrupper. Når vi snakker om det: blått blod er ikke noe unikt. Hummer, blekksprut og flere andre marine dyr har blått blod. Cyanoglobin. :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Kult. Min slekt er befolket av flere fine raser og folkegrupper. Når vi snakker om det: blått blod er ikke noe unikt. Hummer, blekksprut og flere andre marine dyr har blått blod. Cyanoglobin. :-) ...fra den danske kongefamilien? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 ...fra den danske kongefamilien? Nei. hvis du har blått blod, da har du sikkert en blekksprut i familien. :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Nei. hvis du har blått blod, da har du sikkert en blekksprut i familien. :-) if you say so... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.