Gå til innhold

Hva tenker du når du ser en fet person?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så da tar du selvsagt med i beskrivelsen at du har mobilen i en bæreveske i beltet?

;-)

Selvsagt. Det er sånn jeg kjennes igjen. Mobilen i bæreveska og en stor rose over hjertet. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

9

• ShitDiddelyDo

8

• Mary Poppins

7

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Hehe* Jeg datet en gang en fyr som ikke ville se bilde av meg på forhånd, han ville gjøre seg førsteinntrykket helt på egenhånd. Nå er jeg ikke spesielt uvanlig på noen måter utseendemessig så han fikk neppe et sjokk av den grunn. :o)

Da er det verre med meg! :)

Skrevet

Selvsagt. Det er sånn jeg kjennes igjen. Mobilen i bæreveska og en stor rose over hjertet. :)

Sannelig ikke rart du har draget c",)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sannelig ikke rart du har draget c",)

Ja, det er et under at jeg ikke er gift. :)

Skrevet

Ja, det er et under at jeg ikke er gift. :)

Om det er et mål, så har du nok rett.

En liten digresjon: Jeg hadde helt glemt ut hvor morsomt det er på seksualitetsforumet. Kommentaren din om hvordan ditt sexliv ville blitt beskrevet var til å more seg kostelig av. All ære!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om det er et mål, så har du nok rett.

En liten digresjon: Jeg hadde helt glemt ut hvor morsomt det er på seksualitetsforumet. Kommentaren din om hvordan ditt sexliv ville blitt beskrevet var til å more seg kostelig av. All ære!

Jeg har heldigvis så mye selvinnsikt at jeg ser hvordan enkelte ser meg. :)

Gjest Morsomt ja
Skrevet

Jeg går ikke på blind date, men hadde jeg gjort det og daten var 140kg, eller over 100kg for den saks skyld så hadde jeg selvfølgelig vært høflig og tatt en kopp kaffe med ham, men noe mer enn som så hadde ikke kommet på tale.

Tror du at alle er gjennomsnittsmennesker og like store om de veier 80-90-100 kg du da? Det er faktisk forskjell på benbygning og hvor tung den er også. Nesten underholdende å lese den kommentaren din hehe. At alle skal være like høye og like tung :-)

Skrevet

Jeg har heldigvis så mye selvinnsikt at jeg ser hvordan enkelte ser meg. :)

Det skal du ha. Det er få ting som er så morsomt som god selvironi. Må frekventere der inne langt oftere igjen fra nå av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du at alle er gjennomsnittsmennesker og like store om de veier 80-90-100 kg du da? Det er faktisk forskjell på benbygning og hvor tung den er også. Nesten underholdende å lese den kommentaren din hehe. At alle skal være like høye og like tung :-)

"Det er faktisk forskjell på benbygning og hvor tung den er også."

For noe tull. Det finnes knapt forskjell å spore i vekt hva tynn og tykk benbygning angår.

Du får søke litt på nettet og se at jeg har rett, siden du sikkert ikke tror meg.

Det er uansett ikke snakk om en eneste kilo i forskjell. Til det veier knokler for lite.

Gjest morsomt ja
Skrevet

"Det er faktisk forskjell på benbygning og hvor tung den er også."

For noe tull. Det finnes knapt forskjell å spore i vekt hva tynn og tykk benbygning angår.

Du får søke litt på nettet og se at jeg har rett, siden du sikkert ikke tror meg.

Det er uansett ikke snakk om en eneste kilo i forskjell. Til det veier knokler for lite.

Nei, jeg orker ikke lete på nettet for å vinne en diskusjon med deg. Jeg er kvinne, og er utrolig tynn på 70 kg. Jeg er 1,74 høy. Jeg kan ikke bli tynnere enn 70 kg. Veier jeg 65 kg står bena rett ut på meg. Mange andre kvinner på min høyde kunne utmerket godt ha veid mye mindre enn meg med samme høyde, samtidig som både de og jeg kunne vært tynne.

Men dersom jeg skrev et innlegg her inne hvor jeg skrev: Kvinne 1,74 høy, 70 kg, hva ville du tenkt, kraftig?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg orker ikke lete på nettet for å vinne en diskusjon med deg. Jeg er kvinne, og er utrolig tynn på 70 kg. Jeg er 1,74 høy. Jeg kan ikke bli tynnere enn 70 kg. Veier jeg 65 kg står bena rett ut på meg. Mange andre kvinner på min høyde kunne utmerket godt ha veid mye mindre enn meg med samme høyde, samtidig som både de og jeg kunne vært tynne.

Men dersom jeg skrev et innlegg her inne hvor jeg skrev: Kvinne 1,74 høy, 70 kg, hva ville du tenkt, kraftig?

Nei, jeg måtte sett et bilde av deg for å vite om du er kraftig eller ikke. Vekta lyver, og er et lite egnet mål til å beskrive en person.

Men det går uansett ikke på benbygninga di. Sannsynligvis har du mer muskler enn jenter med din høyde og vekt som ser kraftigere ut enn deg.

Muskler veier mye mer enn fett, og det er ikke så mye som skal til dersom de er jevnt fordelt over kroppen.

Gjest morsomt ja
Skrevet

Nei, jeg måtte sett et bilde av deg for å vite om du er kraftig eller ikke. Vekta lyver, og er et lite egnet mål til å beskrive en person.

Men det går uansett ikke på benbygninga di. Sannsynligvis har du mer muskler enn jenter med din høyde og vekt som ser kraftigere ut enn deg.

Muskler veier mye mer enn fett, og det er ikke så mye som skal til dersom de er jevnt fordelt over kroppen.

"Vekta lyver, og er et lite egnet mål til å beskrive en person."

Vel, det er det jeg vil frem til.

Om jeg har mer muskler? Vel, det tviler jeg på siden jeg ikke trener noe utenom å gå rolige turer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Vekta lyver, og er et lite egnet mål til å beskrive en person."

Vel, det er det jeg vil frem til.

Om jeg har mer muskler? Vel, det tviler jeg på siden jeg ikke trener noe utenom å gå rolige turer.

Du kan ha muskler fra naturens side.

Det er i hvert fall ikke benbygningas skyld.

For øvrig er vel ikke 70 kilo fordelt på 174 centimeter spesielt mye uansett.

Gjest trultemor26
Skrevet

Min beste venn er rundt i den vektklassen og han er verdens beste menneske.

Mary Poppins
Skrevet

Min veier mer enn 100 kg, men han er en bamse også. Ikke feit, men en bamse. Kosebamse ;-)

Jeg har fått det for meg at din mann er rundt 1,90, kan det stemme? Isåfall så blir jo ikke 100kg så mye.

Jeg er nok ganske opptatt av å ha en trent mann, som ikke har for mye muskler men en trent mage er viktig. At man legger litt på seg ettersom årene går er jo naturlig, men så lenge jeg er ung så skal jeg ha en mann med sprek kropp ;)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skjønte ikke kommentaren din?

Jeg går ikke etter spesielt høye menn, fordi jeg er lav selv. De rundt omkring 1,80 er perfekt for meg. Og da sÿnes jeg at hvis han veier over 100kg at det blir i det tykkeste laget (for meg). Evnt kan han være veldig muskeløs men da har han nok for mye muskler for min del.

Det er faktisk så enkelt.

At man legger på seg ettersom årene går er naturlig men som jeg skriver lenger ned her, er jeg fortsatt ung og vil ha en mann med trent kropp, men ikke for muskeløs.

Skrevet

da er jo bmi din bare 23 og da er en jo slank! er vel ikke rart du veier 70 kg når du er så høy :-)

Gjest morsomt ja
Skrevet

Jeg skjønte ikke kommentaren din?

Jeg går ikke etter spesielt høye menn, fordi jeg er lav selv. De rundt omkring 1,80 er perfekt for meg. Og da sÿnes jeg at hvis han veier over 100kg at det blir i det tykkeste laget (for meg). Evnt kan han være veldig muskeløs men da har han nok for mye muskler for min del.

Det er faktisk så enkelt.

At man legger på seg ettersom årene går er naturlig men som jeg skriver lenger ned her, er jeg fortsatt ung og vil ha en mann med trent kropp, men ikke for muskeløs.

Er det slik du finner deg mann, ser på størrelsen i forhold til din :-) `?

Gjest morsomt ja
Skrevet

Jeg har fått det for meg at din mann er rundt 1,90, kan det stemme? Isåfall så blir jo ikke 100kg så mye.

Jeg er nok ganske opptatt av å ha en trent mann, som ikke har for mye muskler men en trent mage er viktig. At man legger litt på seg ettersom årene går er jo naturlig, men så lenge jeg er ung så skal jeg ha en mann med sprek kropp ;)

Du har jammen høye krav :)

Du vil nok se etterhvert som årene går at andre ting blir viktigere :)

Skrevet

OM jeg skulle havne på blind date og møte en sterkt overvektig person, ville nok praten fort ha gått over til å snakke om vekt. Fordi jeg har selv vært sterkt overvektig, og temaet opptar meg.

Ja, overvekt har i mange tilfeller en sammenheng med personlighet. De aller fleste feite er feite fordi de har en dårlig livsstil. Og livsstil er personlig.

Det er et ideal å være slank, mer det enn å være sunn. Veldig synd! Ikke alle slanke mennesker er sunne, men det er jo ikke så lett å se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...