Gå til innhold

Hva tenker du når du ser en fet person?

Anbefalte innlegg

Gjest morsomt ja
Skrevet

Hadde jeg vært så dum og vært med på blind date, så hadde jeg nok vært forberedt på det meste, så det hadde nok ikke vært noe problem.

Når det gjelder overvektige personer, så er det vel å foretrekke å være slank av helsemessige å estetiske grunner.

Grunner til overvekt kan ligge i både livsstil men også foreligge ved sykdom.

Noe mer du lurte på??

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

9

• ShitDiddelyDo

8

• Mary Poppins

7

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Er det slik du finner deg mann, ser på størrelsen i forhold til din :-) `?

Hehe neida, men det har noe med hva man tiltrekkes av vettu. Og jeg tiltrekkes ikke av alt for høye eller overvektige men. Jeg tiltrekkes heller ikke av menn som er skallet (bortsett fra Wentworth Miller i Prison Break da selvfølgelig ;) ).

Har du ingen spesielle preferanser når det gjelder menn du eller? Bortsett fra en bra personlighet som jo er en selvfølge for de fleste. :)

Mary Poppins
Skrevet

Du har jammen høye krav :)

Du vil nok se etterhvert som årene går at andre ting blir viktigere :)

Jeg er nok litt.. tja kresen. ;)

"Du vil nok se etterhvert som årene går at andre ting blir viktigere :)"

Det er masse annet som er viktig også, men det nevnes ikke i denne diskusjonen i og med at denne tråden går ut på utseende og kun det.

Skrevet

Vet du, jeg ser for meg at du nærmest spretter avgårde for hvert skritt når du går. Godt ment altså. c",)

Jeg får kjempelyst til å trene igjen når jeg leser innlegg av deg. Skal forsøke etter påske og se om bekkenet tåler det igjen.

* Flirer*

Det stemmer presis! Jeg blir en del mobbet på jobben, fordi jeg regelrett løper gjennom korridorene. Beina mine klarer ikke å gå rolig.

Fint at du vil trene.

Gjest peppergryn
Skrevet

Jeg har fått det for meg at din mann er rundt 1,90, kan det stemme? Isåfall så blir jo ikke 100kg så mye.

Jeg er nok ganske opptatt av å ha en trent mann, som ikke har for mye muskler men en trent mage er viktig. At man legger litt på seg ettersom årene går er jo naturlig, men så lenge jeg er ung så skal jeg ha en mann med sprek kropp ;)

hva er en "trent mage"? Må han ha vaskebrettmage?

Gjest morsomt ja
Skrevet

Hehe neida, men det har noe med hva man tiltrekkes av vettu. Og jeg tiltrekkes ikke av alt for høye eller overvektige men. Jeg tiltrekkes heller ikke av menn som er skallet (bortsett fra Wentworth Miller i Prison Break da selvfølgelig ;) ).

Har du ingen spesielle preferanser når det gjelder menn du eller? Bortsett fra en bra personlighet som jo er en selvfølge for de fleste. :)

Jeg har selvfølgelig preferanser når det gjelder menn, men tror neppe av en mann på 100 kg nødvendigvis kan kalles overvektig. Men det klart at dersom du liker små tasseladder, så er jeg med :)

Gjest morsomt ja
Skrevet

Jeg er nok litt.. tja kresen. ;)

"Du vil nok se etterhvert som årene går at andre ting blir viktigere :)"

Det er masse annet som er viktig også, men det nevnes ikke i denne diskusjonen i og med at denne tråden går ut på utseende og kun det.

Du får ta deg en tur på treningsstudio og plukke ut en med sixpack ;)

Mary Poppins
Skrevet

hva er en "trent mage"? Må han ha vaskebrettmage?

Nei ikke nødvendigvis vaskebrett, men jeg er ikke begeistret for ølmager for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...