Gå til innhold

Ferietips mottas med stor takk!

Anbefalte innlegg

Hvor bør man reise på sommerferie når man er glad i sol og bad, mat og vin, men synes det blir altfor varmt i Sør-Europa i juli/august?

Vi har ikke lyst på ferie i regnvær, men samtidig blir vi lett "slått ut" av 40 graders hete.

Alle tips og forslag mottas med takk. Jeg tenker litt på Jersey, men vet svært lite om øya.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226363-ferietips-mottas-med-stor-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bornholm er et nydelig sted.. Mulig jeg har nevnt det før ;-)

Eller syntes jeg Skåne har svært magne nydelig steder.

Ja, Bornholm er helt topp.

Men været er uberegnelig. Jeg har vært der to ganger, og det regnet og blåste det meste av tida.

Hehe, jeg er nok mest ute etter en light-variant av Syden. Hvis man kunne få mai-temperatur i august, hadde det vært flott.

Annonse

Fortell mer! Tar man fly til Paris og tog videre? Hvor varmt er det der i august, sånn ca?

Dette var et utrolig bra tips. jeg gleder meg allerede.

Ja man kan fly til Paris - så kan man kjøre rett nord - med en leiebil - legg da turen via Claude Monets hage i Giverny, Vernon!!! - det må oppleves.

Fortell mer! Tar man fly til Paris og tog videre? Hvor varmt er det der i august, sånn ca?

Dette var et utrolig bra tips. jeg gleder meg allerede.

Da jeg var der kjørte vi bil, og jeg satt på. Men jeg vil anta at det går greit å ta tog fra Paris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...