Gå til innhold

Seksuell moral (ikke-eksisterende)

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Er det bare meg, eller er samfunnet vårt blitt blottet for alt som heter moral?

Når skjedde egentlig den forandringne med at sex liksom alltid hørte med etter en kveld på byen? Uansett om man er i et forhold eller ikke.

Jeg blir mer og mer skremt når jeg tenker på dette. Jeg vil ikke være en del av det. Og jeg protesterer på en måte på det ved å ikke ha ONS etter en kveld på byen.

For hvor mange blir vel sammen med noen de tar med hjem i fylla? Oddsen for det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226369-seksuell-moral-ikke-eksisterende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• ShitDiddelyDo

10

• bugge -jenta

4

• Ugga Bugga

3

mil1365380270

Tipper det er ganske mange forhold som starter med div. aktiviteter i fylla. Og det er ikke noe helt nytt, tenk på den seksuelle frigjøringen hippiene stod for?!

Men det har blitt mye mer utbredt og har utartet. Tror vi vil se flere og flere som reagerer som deg, også vil noen gå enda lenger og reagere med å bli ekstreme. Hadde vært hyggelig med en mellomting, men sånt er ikke mennesker så gode på :-)

Gjest this is a signature

Tipper det er ganske mange forhold som starter med div. aktiviteter i fylla. Og det er ikke noe helt nytt, tenk på den seksuelle frigjøringen hippiene stod for?!

Men det har blitt mye mer utbredt og har utartet. Tror vi vil se flere og flere som reagerer som deg, også vil noen gå enda lenger og reagere med å bli ekstreme. Hadde vært hyggelig med en mellomting, men sånt er ikke mennesker så gode på :-)

Heldigvis så er det mange kristne deltakere med Jesus tatoveringer bl.a. i årets idol. Det synesjeg er bra.

mil1365380270

Heldigvis så er det mange kristne deltakere med Jesus tatoveringer bl.a. i årets idol. Det synesjeg er bra.

Ja, hvis det er et tegn på at ungdommene tenker over livet sitt og ikke blir ekstremt opptatt av å leve etter strenge regler så. Kristendommen har ført til mye vondt også. Som alt annet som overdrives :-)

Annonse

Gjest FrøkenNN

Er man først utstyrt med noe som funker synes jeg det er mer umoralsk å ikke bruke det enn å bruke det.

Synest verken det ene eller det andre er umoralsk.Alle bør gjøre det som passer best for seg selv,og det er sikker veldig individuellt.

Annonse

ShitDiddelyDo

Gud!

Aha...

Men hvis han nå har gitt oss denne gaven er det vel for at vi skal bruke den?

Hvis jeg gir noen en genser i julegave og de henger den i skapet uten å bruke den, hadde jeg blitt småpissed.

Kanskje det er derfor Gud til tider er forbanna? Fordi folk ikke bruker gaven han ga oss?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...