Gå til innhold

Seksuell moral (ikke-eksisterende)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• ShitDiddelyDo

10

• bugge -jenta

4

• Ugga Bugga

3

Gjest M.Angelica

Aha...

Men hvis han nå har gitt oss denne gaven er det vel for at vi skal bruke den?

Hvis jeg gir noen en genser i julegave og de henger den i skapet uten å bruke den, hadde jeg blitt småpissed.

Kanskje det er derfor Gud til tider er forbanna? Fordi folk ikke bruker gaven han ga oss?

Hvis noen ikke vil bruke gaven din, har de nok bare dårlig smak.

Det er nok derfor han blir arg, ja. Kan ikke tenke meg noe annet.

Gjest M.Angelica

Nøye utvalgt? for ONS? Mener du med en tilfeldig som du møter en kveld? Hvordan kan et menneske du nettopp har møtt være nøye utvalgt?

Man møter mange tilfeldig, men trenger ikke å ha sex med alle for det! De fleste velger vel noen man synes er int. Og mange (i utgangspuntket) ONS fører til langvarige forhold & full pakke...

Gjest vioola

vet ikke jeg. Men når jeg får barn skal jeg oppmuntre de til og vente til de er i et stabilt og godt forhold. Og til de ikke bare er modne nok for sex rent fysisk men også psykisk. Og da snakker jeg ikke bare om ting som prevensjon og sånt. Er noe med å være så intimt med et annet menneske. Vil ikke at dattern min skal debutere som 13 åring i en park drita full og etterpå føle seg brukt feks.

Jeg er kanskje gal men synes man bør oppmuntre til at sex skjer aller helst med en man er i et stabilt monogamt parforhold.

I jenteplader som er beregnet for 12-13 åringer står det om hvordan du skal få orgasme , suge , analsex sexleketøy og you name it. Og da er det greit at foreldrene kan være en liten motvekt ihvertfall..

Gjest sjøstjerna

Og hvis man ikke har noen kjæreste bør man holde seg for god til å gi gaven til andre?

Enhver får gjøre egne valg.

Jeg synes sex er en såpass fin ting at jeg ikke deler det med hvem som helst. (Deler ikke gaven. )

Når det er sagt- vil en mann som forteller om mange partnere være turnoff for meg. Han har skitnet seg til i mine øyne.

Provosert nå?

Annonse

Gjest sjøstjerna

vet ikke jeg. Men når jeg får barn skal jeg oppmuntre de til og vente til de er i et stabilt og godt forhold. Og til de ikke bare er modne nok for sex rent fysisk men også psykisk. Og da snakker jeg ikke bare om ting som prevensjon og sånt. Er noe med å være så intimt med et annet menneske. Vil ikke at dattern min skal debutere som 13 åring i en park drita full og etterpå føle seg brukt feks.

Jeg er kanskje gal men synes man bør oppmuntre til at sex skjer aller helst med en man er i et stabilt monogamt parforhold.

I jenteplader som er beregnet for 12-13 åringer står det om hvordan du skal få orgasme , suge , analsex sexleketøy og you name it. Og da er det greit at foreldrene kan være en liten motvekt ihvertfall..

Ja, enig med deg!

ShitDiddelyDo

Enhver får gjøre egne valg.

Jeg synes sex er en såpass fin ting at jeg ikke deler det med hvem som helst. (Deler ikke gaven. )

Når det er sagt- vil en mann som forteller om mange partnere være turnoff for meg. Han har skitnet seg til i mine øyne.

Provosert nå?

Hehe, nope. Skal mer til for å provosere meg.

Men det skal godt gjøres å forklare meg hva som er skittent med sex, i og med at en som har hatt mange partnere er "skitten" i dine øyne.

Gjest sjøstjerna

Hehe, nope. Skal mer til for å provosere meg.

Men det skal godt gjøres å forklare meg hva som er skittent med sex, i og med at en som har hatt mange partnere er "skitten" i dine øyne.

Skitten er feilvalgt ord.

Og ja, du har rett i at det blir vanskelig å forklare.

Forsøk:

Han blir for "billig". Hvem som helst kan få han. Hvorfor skal jeg da ta meg bryderiet? Jeg vil ha eksklusiv eksemplar av Mannen.

Annonse

Gjest vioola

Og hvis man ikke har noen kjæreste bør man holde seg for god til å gi gaven til andre?

Hva synes du om at unge jenter både under den seksuelle lavalderen og rett over bruker seksualiteten sin til å få kontantkort , alkohol , penger , etc . Hadde de kanskje hatt litt mere den følelsen av at seksualiteten din gir du ikke bort til hvem som helst ville de ikke ligge med en eller annen eldre fyr som overøste de med økonomiske gaver .

tenker bare på hele kautokeino saken. Ekkelt

Gjest vioola

Hva synes du om at unge jenter både under den seksuelle lavalderen og rett over bruker seksualiteten sin til å få kontantkort , alkohol , penger , etc . Hadde de kanskje hatt litt mere den følelsen av at seksualiteten din gir du ikke bort til hvem som helst ville de ikke ligge med en eller annen eldre fyr som overøste de med økonomiske gaver .

ShitDiddelyDo

Skitten er feilvalgt ord.

Og ja, du har rett i at det blir vanskelig å forklare.

Forsøk:

Han blir for "billig". Hvem som helst kan få han. Hvorfor skal jeg da ta meg bryderiet? Jeg vil ha eksklusiv eksemplar av Mannen.

Du vil ha en jomfru?

Joa, greit nok det. Blir kanskje litt i overkant islamistisk for min del.

ShitDiddelyDo

Hehe, du kan da ikke sammenligne jenter som prostituerer seg for et kontantkort eller to med to kåte mennesker som begge har lyst på sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...