Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To kjappe:

Hva tror dere så denne sympatiske fyren skrev i SMS'en sin?

Og tror dere han ble kjempeglad da han oppdagen at en av de betrodde mottakerne var litt vel kjapp med å videresende?

Skrevet

Har ikke fantasi nok til å pønske ut hva han skrev, men jeg tror ikke han tok det så tungt at det kom ut. Det virker på meg som han bevisst prøver å bygge seg et image som bad guy. Sikkert et bra karriereskritt, dette.

Skrevet

det må da for guds skyld være lov å skrive og si ting til venner uten at Dagbladet skal ringe vedkommende og fortelle hva det står. Det må jo være usedvanlig slette venner denne Meling har?

Og hvor dumme er ikke Dagbladet da? Meling har ikke gått ut og sagt dette offentlig.

Det hender vel at jeg skriver til min søster eller venninne om en eller anne "¤")/¤"(/¤"//`uten at jeg hadde ønsket at en avis hadde lest det opp til vedkommende!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes Meling har et godt poeng i forklaringen sin. Hans sms var da også bare ment for venner, i motsetning til Jespersen, som hetser og mobber på TV.

Skrevet

det må da for guds skyld være lov å skrive og si ting til venner uten at Dagbladet skal ringe vedkommende og fortelle hva det står. Det må jo være usedvanlig slette venner denne Meling har?

Og hvor dumme er ikke Dagbladet da? Meling har ikke gått ut og sagt dette offentlig.

Det hender vel at jeg skriver til min søster eller venninne om en eller anne "¤")/¤"(/¤"//`uten at jeg hadde ønsket at en avis hadde lest det opp til vedkommende!

Det virket jo ikke som han tok det så veldig tungt, da. Og så er jo sikker sur fordi han ble kalt (...hvavardetnådetvar...Jo!) en tubaspillende kjempedildo.

Og så tenkte han pokker heller! Dette har Otto bare godt av!

Men jeg må si jeg tenkte det samme som deg, litt av noen venner han har, hehe.

Skrevet

Jeg synes Meling har et godt poeng i forklaringen sin. Hans sms var da også bare ment for venner, i motsetning til Jespersen, som hetser og mobber på TV.

Litt av noen venner, får'n si.

Hadde jeg vært Brynjars gode venn, så ikke pokker om jeg hadde tort å bølle med ham. Hallo, han har jo klart å sørge for at Krekar fortsatt er en medborger.

Hadde nok vært litt engstelig for juling nå, hvis det var jeg som hadde vært litt for rask med tommelen ;-)

Skrevet

Har ikke fantasi nok til å pønske ut hva han skrev, men jeg tror ikke han tok det så tungt at det kom ut. Det virker på meg som han bevisst prøver å bygge seg et image som bad guy. Sikkert et bra karriereskritt, dette.

For alt vi vet, så kan det jo hende det var en skikkelig moro-SMS. Ihvertfall hvis man liker Otto-humor.

Skrevet

Man vil SELVFØLGELIG ikke framstå som en sur ganger.

Hvor skummelt er nå det?

Men som sagt, det trynet der ville jeg IKKE likt å se på trykk, hvis jeg var den glade videresender av den meldinga.

Tipper noen angrer på den ekstra fredagspilsen nå, ja :o)

GNAGER, skulle det være. Det er jo bittelitegrann skumlere med en sur ganger enn gnager.

(bø!)

Skrevet

For alt vi vet, så kan det jo hende det var en skikkelig moro-SMS. Ihvertfall hvis man liker Otto-humor.

Ja, det er nesten synd at vi ikke får vite hva som stod i den sms-en. Siden skjeden likevel er skadd, mener jeg:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Litt av noen venner, får'n si.

Hadde jeg vært Brynjars gode venn, så ikke pokker om jeg hadde tort å bølle med ham. Hallo, han har jo klart å sørge for at Krekar fortsatt er en medborger.

Hadde nok vært litt engstelig for juling nå, hvis det var jeg som hadde vært litt for rask med tommelen ;-)

Jepp, det er tydelig at Meling trenger å rydde litt i vennekretsen sin. ;o)

Skrevet

Ja, det er nesten synd at vi ikke får vite hva som stod i den sms-en. Siden skjeden likevel er skadd, mener jeg:-)

Jeg ELSKER glad-historier.

I neste program tar Otto og Brynjar hverandre i hånda og sier høh høh høh, du er jo tross alt en artig liten tass.

Så lover Otto å aldri mer kalle Brynjar en kjempedildo, mot at Brynjar kun sender festlige historier om alle de ANDRE komikerne.

Skrevet

Jepp, det er tydelig at Meling trenger å rydde litt i vennekretsen sin. ;o)

Får håpe Dagbladet er på plass når Arnt Petter på kontoret får grisebank ;o)

Gjest koselige meling
Skrevet

I neste program tar Otto og Brynjar hverandre i hånda og sier høh høh høh, du er jo tross alt en artig liten tass.

Så lover Otto å aldri mer kalle Brynjar en kjempedildo, mot at Brynjar kun sender festlige historier om alle de ANDRE komikerne.

Jespersen er jo en hissigpropp. Kanskje han slår ut fortenna på ham?

Skrevet

Den som lever, får se.

Men kanskje Meling har lært å velge sine SMS-venner med litt større omhu, og Jespersen at det ikke nødvendigvis er morsomt å være den det spøkes om - selv om de andre ler.

Skrevet

Hehehe.

Skrevet

Jeg tror OJ kommer til å brenne Meling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...