Gå til innhold

Den perfekte familiebil på langtur

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

den var ikke dum! :) til og med de gamle var fine! :)

Det er ikke særlig god sittekomfort i baksetet på 2004-modellen til Rav 4, iallfall (eller er det 2003?). Men det må jo selvsagt prøves ut.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

22

• mrxx

6

• Excelsion

4

• Zombiebob

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

man sitter jo ikke høyt i den! - den ligner en sportsbil og mangler jo bagasjeplass.

Kanskje det finnes en Berlingo med dieselmotor? Der sitter du i alle fall høyt! :o) Koselig bil er det og.

Skrevet

Hva med en Ford Econline/Customline, Ford Excusion (den er rå) eller kanskje en Chevrolet Surburban?

Bakdelen er at du bør eie en bensinstasjon:-)

Eller dere kan kjøpe en bensin bil og bygge den om til gass. Det koster fra 25.000 og til ca. 45.000, men da koster det ikke mer å kjøre et så stort "svin" enn å kjøre en gammel sliten Volvo.

Gjest glaice
Skrevet

ja - så det, Da jeg søkte på Diesel spratt prisen opp med 100.000,- men er vi heldig så vinner vi i Lotto før ferien...*ja, særlig*

Ang rav4, det er ille liten bagasjeplass, så tenk på det også hvis du skal på langtur med familie.

Men den er kjempegod å kjøre!

Skrevet

ja - så det, Da jeg søkte på Diesel spratt prisen opp med 100.000,- men er vi heldig så vinner vi i Lotto før ferien...*ja, særlig*

Og hvis det er hengerfeste på bilen så må det av hver gang du skal opp med bakdøra.

Skrevet

Ang rav4, det er ille liten bagasjeplass, så tenk på det også hvis du skal på langtur med familie.

Men den er kjempegod å kjøre!

Ja, vi skal jo være på veien i 4 uker.....:)

Skrevet

Hva med en Ford Econline/Customline, Ford Excusion (den er rå) eller kanskje en Chevrolet Surburban?

Bakdelen er at du bør eie en bensinstasjon:-)

Eller dere kan kjøpe en bensin bil og bygge den om til gass. Det koster fra 25.000 og til ca. 45.000, men da koster det ikke mer å kjøre et så stort "svin" enn å kjøre en gammel sliten Volvo.

FORD = Fiks Og Reparer Daglig..hehe

Nei -det skal være en Dieselbil og helst en japse.

og skal koste 150.000,-

Kanskje jeg ønsker for mye? :)

Skrevet

Synd de er så høye å komme ut og inn i. Høy pris.

Kanskje vi må ha oss platåsko? ;)

Skrevet

Toyota Landcruiser er drømmebilen min!!!

Vi var og så på en ny slik her en dag. Lyst skinninteriør, firhjulstrekk, åtte seter og alt annet vi måtte ønske. Den kosta rundt 800 000 *sukk*

Skrevet

Kanskje vi må ha oss platåsko? ;)

Ikkeno for gamle folk.

Skrevet

Ikkeno for gamle folk.

Vi spretter da enda! :)

Skrevet

En 94 modell til 160.000??!?

Nei faen, Toyota meg i rævva, 160.000 er den faen ikke verdt.

Halve prisen kanskje.

Ja, det var litt mye?

Skrevet

Toyota Landcruiser er drømmebilen min!!!

Vi var og så på en ny slik her en dag. Lyst skinninteriør, firhjulstrekk, åtte seter og alt annet vi måtte ønske. Den kosta rundt 800 000 *sukk*

KOster jo en leilighet jo!

Skrevet

FORD = Fiks Og Reparer Daglig..hehe

Nei -det skal være en Dieselbil og helst en japse.

og skal koste 150.000,-

Kanskje jeg ønsker for mye? :)

Ford er bra hvis du kjøper amerikansk, noe annet duger ikke.Jeg liker heller ikke Ford, men den amerikanske liker jeg.

Det skulle nok la seg gjøre det med den summen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...