Gå til innhold

Er det farlig å sove med åpen munn om natta?

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

jeg tror jeg har fått en uvane å sove med åpen munn etter at jeg har fått noen nye kroner og har endret mye på tennene mine. Vet ikke om det er det som er grunnen . men tror det.

Jeg våkner altså opp om natta og kanskje må hoste litt , eller drikke noe å opplever skikkelig munntørhet?

noen tips?

Gjest vioola
Skrevet

Du svelger jo temmelig mye insekter da..

hehe , veldig

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe , veldig

Det er faktisk sant.

Vi svelger alle vår porsjon insekter i året, men sover du med åpen munn vil jeg tro du svelger mer enn de som sover med lukket munn.

Skrevet

Hvis du har vondt i halsen, er det fordi du snorker.

ikke fast nick
Skrevet

Kanskje det er fordi du snorker? Jeg har det også sånn. Må ha en flaske med vann stående på nattbordet, slik at jeg har noe jeg kan fukte munnen med når jeg våkner. Er ikke tørst, men bare tørr i munnen.

Kan være lurt å skifte sengetøy ofte og vaske dyne og puter ofte. Prøv å ha minst mulig støv og skitt rundt om, så det ikke blir så mye du puster inn.

En annen ting kan være tannkremen du bruker. Jeg bruker en jeg blir veldig tørr i munnen av. Er plaget med ising i tennene, og da er ikke utvalget stort i tannkrem.

Skrevet

Oh my god - hva i hel.. var det der?

Fluelarver som titter opp av tannkjøttet. Slett ikke uvanlig på de som er så syke/psyke/gamle at de ikke lukker munnen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er faktisk sant.

Vi svelger alle vår porsjon insekter i året, men sover du med åpen munn vil jeg tro du svelger mer enn de som sover med lukket munn.

Kjipt for militante vegetarianere. ;o)

Skrevet

Eller muslimer i faste.

Enkelte tør ikke pusse tenna eller svelge sitt eget spytt i fasten.

Gjest vioola
Skrevet

æsj , skal sove med skikkelig teip rundt munnen i natt

Skrevet

hvor står det at han sov med åpen munn.?

du må ta testen ferdig først. så står det på siste siden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er sant. Bare spør Keinstein. Jeg husker han la ut en link her for noen år siden hvor det sto at et gjennomsnittsmenneske svelger noe sånt som 5 edderkopper i året. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...