flisa Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/11/463450.html og jeg liker IKKE denne setningen; Irans president Mahmoud Ahmadinejad lover også «svært gode kjernefysiske nyheter» i løpet av de kommende dagene, uten å utdype hva det innebærer. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hvis dette ikke bryter ut i en åpen og væpnet konflikt innen utgangen av dette året, så skal jeg også vurdere å begynne å tro på julenissen..... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hvis dette ikke bryter ut i en åpen og væpnet konflikt innen utgangen av dette året, så skal jeg også vurdere å begynne å tro på julenissen..... Om usa eller Israel slipper noen bomber over noen atomannlegg og lignende i Iran overasker meg ikke. Noe invasjon eller styring av Irans president kan vel umulig skje? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg vet ikke hva det er, men jeg får frysninger av prestefaenskapet i Iran. Nå er de stakkars innbyggerne tilbake i steinalderen snart. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Det blir mye skrevet og sagt om Iran og presidentens planer her. Kritikken mot Bush er sterk og noe må han finne på. De to presidentene i Iran og USA er verdens farligste menn i øyeblikket. 0 Siter
Gjest gribben Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Det blir mye skrevet og sagt om Iran og presidentens planer her. Kritikken mot Bush er sterk og noe må han finne på. De to presidentene i Iran og USA er verdens farligste menn i øyeblikket. Iran burde asfalteres, hvorfor ikke gjøre det nå? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Iran burde asfalteres, hvorfor ikke gjøre det nå? Iran er et fantastisk land med rik kultur, og et historisk sus som vi europeere kan misunne dem. Jeg har vært der engang og har veldig lyst å dra dit igjen. For noen fantastiske mennesker også. Jeg håper virkelig at fremtiden bringer noe godt for Iran. 0 Siter
Gjest gribben Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Iran er et fantastisk land med rik kultur, og et historisk sus som vi europeere kan misunne dem. Jeg har vært der engang og har veldig lyst å dra dit igjen. For noen fantastiske mennesker også. Jeg håper virkelig at fremtiden bringer noe godt for Iran. Nytter lite når de som regjerer er kjeltringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.