Gjest have a nice day Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 http://www.dagbladet.no/kunnskap/2006/04/11/463458.html Minner meg om en haug i min barndom vi tenkte det måtte være et hus inni..... 0 Siter
Prozak Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Tja...mener jeg leste at han allerede hadde funnet et inngangsparti nederst, og underjordiske ganger. I såfall er det ihvertfall _noe_, pyramide eller ei. Litt morsomt, egentlig, selv om det godt kan være noe langt mindre interessant enn denne amatørarkeologen er overbevist om :-) "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Tja...mener jeg leste at han allerede hadde funnet et inngangsparti nederst, og underjordiske ganger. I såfall er det ihvertfall _noe_, pyramide eller ei. Litt morsomt, egentlig, selv om det godt kan være noe langt mindre interessant enn denne amatørarkeologen er overbevist om :-) "............................................." Kan de ikke røntge (el.) sånt? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Kan de ikke røntge (el.) sånt? Man kan gjøre undersøkelser av hva som befinner seg under, såvidt jeg vet. Men enten er det vel dyrere enn å grave, eller så er det en annen grunn :-) "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.