Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker p-pillen trionetta, og er veldig fornøyd med det, men jeg vurderer å bytte til diane fordi jeg er plaget med endel kviser. Noen som har noen erfaringer med diane ?. Jeg har hørt noen si at man ikke skal bruke diane alene som prevensjonsmiddel, det kan vel ikke stemme ? Hvor mye koster diane ?

Fortsetter under...

Gjest virker
Skrevet

Jeg brukte Diane i flere år fordi jeg var plaget av kviser. De hjalp fra første stund, og da jeg skiftet merke etter noen år, var kvisene borte for godt.

Mener å huske at Diane var omtrent dobbelt så dyrt som andre p-piller.

Skrevet

Er plaget av underlivssopp. Den hverken svir eller klør, har bare mye utflod.Har væt hos lege, men hverken canesten eller diflucan virker.Har fast partner(har også fått behandling) og bruker ikke p-pillen.Veldig plagsomt!!!

Gjest (Anonymous)
Skrevet

Heisann! Diane pillen koster ca 190 kr for 3 måneder.Den er også et helt sikkert prevensjonsmiddel om du bare følger bruksanvisningen.Hvertfall var det den pillen legen skrev ut til meg.

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Diane er ofte effektiv mot uren hud, den er en vanlig p-pille. Koster ca 200 kr for 3 brett (3 måneder)

Gjest Kathy my
Skrevet

Jeg har gått på Diane en stund nå, og er kjempe fornøyd med dem. KViser og uren hud er ikke noe problem lenger -er blitt helt bra!

Den eneste bi-virkningen jeg har fått er at jeg har fått endel større bryster....men det er jo egentlig bare positivt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...