Gå til innhold

Hvordan tar man amfetamin?

Anbefalte innlegg

Gjest ONS. Aldri mer
Skrevet

Huff, jeg kom til å tenke på at en jeg har hatt ONS med for en uke siden brukte amfetamin på 90-tallet. Han sa han hadde testet seg for HIV i 2004 og at testen var negativ. Men tar man amfetamin med sprøyter? Tenk om det er sånn og at han løy om HIV testen?

Skrevet

Hepatitten er mer vanlig. Å lyve er også vanlig. Beskytt deg selv, ikke spør.

Gjest ONS. Aldri mer
Skrevet

Hepatitten er mer vanlig. Å lyve er også vanlig. Beskytt deg selv, ikke spør.

Han fortalte det ikke før etter at vi hadde hatt sex.

Skrevet

Guffent.

Beskytt deg selv alltid, uten å lytte til mulige løgner, det fins tusen grunner til å lyve.

Hepatitt C er uhyggelig uhelbredelig guffent, og ikke alle vet at de har det.

"Hepatitt C er et av de seks virusene (A, B, C, D, E og G) som til sammen er de vanligste hepatitt- virusene. Hepatitt C er en leversykdom som varierer i omfang og alvorlighetsgrad, fra meget milde infeksjoner til (i noen, sjeldene tilfeller) dødelig utfall. Ca. 85% av dem som er smittet med hepatitt C blir aldri kvitt viruset, og forblir kroniske bærere. Mange av disse utvikler kronisk hepatitt. 15-20% er smittet av ubeskyttet sex."

Gjest ONS. Aldri mer
Skrevet

Guffent.

Beskytt deg selv alltid, uten å lytte til mulige løgner, det fins tusen grunner til å lyve.

Hepatitt C er uhyggelig uhelbredelig guffent, og ikke alle vet at de har det.

"Hepatitt C er et av de seks virusene (A, B, C, D, E og G) som til sammen er de vanligste hepatitt- virusene. Hepatitt C er en leversykdom som varierer i omfang og alvorlighetsgrad, fra meget milde infeksjoner til (i noen, sjeldene tilfeller) dødelig utfall. Ca. 85% av dem som er smittet med hepatitt C blir aldri kvitt viruset, og forblir kroniske bærere. Mange av disse utvikler kronisk hepatitt. 15-20% er smittet av ubeskyttet sex."

Når kan jeg gå til legen å teste for hepatitt, hiv, clamydia, gonore og alt annet?

Skrevet

Når kan jeg gå til legen å teste for hepatitt, hiv, clamydia, gonore og alt annet?

Snakk med legen om det.

Skrevet

Amfetamin kan tas på mange måter: sniffe, blandet ut i drikke og sprøyte. De færreste bruker sprøyter.

Skrevet

Man bruker kondom hvis man har ONS uansett. Selvsagt.

Så hva er problemet?

Gjest kønik
Skrevet

Men selve ONSet var bra, var det ikke?

Irriterende spørsmål når vedkommende angrer på ONS. Vis litt mer respekt.

Gjest lathans
Skrevet

Irriterende spørsmål når vedkommende angrer på ONS. Vis litt mer respekt.

Det går ikke, jeg er en frekkas.

Skrevet

Amfetamin tas som regel ved å snortes (sniffes). Jeg har aldri kjent noen som har satt sprøte med amfetamin.

"............................................."

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Jada,desverre vanlig å ta amfetamin med sprøyter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Amfetamin kan sniffes, spises og trøkkes inn med sprøyter.

Men jeg tror ikke sprøyter er veldig vanlig med mindre man er hardt ute å kjøre.

Skrevet

I mi tid var det mest små. kvite piller. Ekkelt stoff!

Gjest linnelinn
Skrevet

de snorter det, eller legger pulveret i vann og drikker det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...