Gå til innhold

Heia Brynjar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg aldri trudd jeg skulle si, men nå synes jeg faktisk Brynjar Meling har et visst poeng. Tenker på denne smsen han har skrevet om Otto Jespersen. For hadde rollene vært litt annerledes ville nettopp Otto Jespersen vært den som hetsa og tråkka på. Bare at nå er det faktisk han sjøl som er den sårbare. Og jeg skjønner godt hva han gjennomgår, og at det er tungt og sårt for både han og kona. Men han har jo sjøl i alle år vist nettopp en mangel på empati og innlevelse som jeg synes er helt hinsides. HAN har jo vært den som tråkker på folk som ligger nede. Men nå er rollene bytta om. Og jeg tenker at kanskje kan han ha godt av å oppleve å bli tråkka på. Kanskje kan han lære noe av det og at det sånn sett kan komme noe godt ut at det likevel. Men jeg tviler. Han er nok godt igang igjen om noen uker.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

14

• flisa

13

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som jeg sa i en tråd lenger ned her: Kanskje Brynjar lærer å velge sine SMS-venner med omhu... Og kanskje Otto nå skjønner at det ikke nødvendigvis er like morsomt å bli harselsert med bestandig.

Skrevet

Som jeg sa i en tråd lenger ned her: Kanskje Brynjar lærer å velge sine SMS-venner med omhu... Og kanskje Otto nå skjønner at det ikke nødvendigvis er like morsomt å bli harselsert med bestandig.

To gode poeng. Hvor tar du det fra?;-)

Skrevet

To gode poeng. Hvor tar du det fra?;-)

Utrolig hva man får filosofert over - når man egentlig skal skrive hovedoppgave :o)

Skrevet

Jaha, men hva sto det i den smsen?

Det var visst for grovt til å trykkes i Dagbladet... Men det handler nok om litt god gammaldags gla'hets, for å bruke Jespersens egen sjargong. Meling sier sjøl han prøvde å skrive som Otto ville gjort det.

Skrevet

Det var visst for grovt til å trykkes i Dagbladet... Men det handler nok om litt god gammaldags gla'hets, for å bruke Jespersens egen sjargong. Meling sier sjøl han prøvde å skrive som Otto ville gjort det.

Ja, da kan man bare tenke seg... Ut fra at Otto faktisk har kalt Brynjar for en tubaspillende kjempedildo.

Skrevet

Utrolig hva man får filosofert over - når man egentlig skal skrive hovedoppgave :o)

Ah, se det. Finnes det folk her inn med mer enn treårig handelsskole, altså?;-)

Hva er problemstillinga? :-)

Gjest helmudt
Skrevet

Jespersen er jo en villmann i fylla, får bare håpe at han ikke treffer på knagern, da rister han tarmene ut av ham.

Gjest helmudt
Skrevet

Ah, se det. Finnes det folk her inn med mer enn treårig handelsskole, altså?;-)

Hva er problemstillinga? :-)

bebba har studert i snart 30 år, så du bør bare stå på.

Skrevet

Men hva galt har samboeren til Otto J. gjort mot Brynjar?

Meg bekjent har Ottos spøker ikke gått utover kona til Brynjar, eller noe så usmakelig som et dødt foster. Og han skal være kristen? Pføy!

Skrevet

Men det _er_ faktisk en forskjell. En komiker som hetser slik som OJ gjør, fint/slemt/etc., forholder seg jo stort sett til konkrete ting ved kjendiser som de så blåser opp og gjør noe ut av. Jeg synes sjelden OJ er direkte usmakelig, men ofte forutsigbar, fantasiløs og litt flau. Men denne artikkelen om at han og samboeren venter barn, etter en abort, er jo rett og slett feilaktig. Det kan egentlig ikke sammenliknes med OJ og andre komikeres hetsing, vulgært eller ei.

".........................................."

Skrevet

Uhm...eller tenkte du på noe annet enn kjempedildoens uttalelse om at det var flaut at OJ "grein" på TV (noe han ikke gjorde, såvidt jeg så)? :-)

"............................................."

Skrevet

Uhm...eller tenkte du på noe annet enn kjempedildoens uttalelse om at det var flaut at OJ "grein" på TV (noe han ikke gjorde, såvidt jeg så)? :-)

"............................................."

Patetisk, mente jeg.

"....................................."

Skrevet

Det er stor forskjell på å hetse noen som skulle bli far, men mistet barnet, enn å f.eks le av Ari Behn eller andre kjente personer som har dummet seg ut en eller annen gang. Stor, stor forskjell.

Gjest betasuppe
Skrevet

Veldig uenig. Dessuten er det nok framfor alt samboeren til OJ dette sårer mest, og hun har da aldri gjort Brynjar noe?!

Når det er snakk om liv som går tapt, er det aldri greit å harselere over det.

Synes dette sier mer om Brynjar enn om OJ.

Og for the record; jeg liker ingen av dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er godt å se at også kjente advokater slenger om seg med urutinerte fyllemeldinger.

"Jeg kan ikke skylde på fylla", sier Brynjar i en eller annen nettavis, så jeg antar han var kanokas på nachpiel hos Krekar og frue.

Skrevet

Veldig uenig. Dessuten er det nok framfor alt samboeren til OJ dette sårer mest, og hun har da aldri gjort Brynjar noe?!

Når det er snakk om liv som går tapt, er det aldri greit å harselere over det.

Synes dette sier mer om Brynjar enn om OJ.

Og for the record; jeg liker ingen av dem.

Nettopp mitt poeng: Dette ER veldig ufint. Stygt! Akkurat som Otto Jespersen sjøl holder på. Trur jeg holder fast på at han har godt av å få smake litt av sin egen medisin.

Skrevet

Det er stor forskjell på å hetse noen som skulle bli far, men mistet barnet, enn å f.eks le av Ari Behn eller andre kjente personer som har dummet seg ut en eller annen gang. Stor, stor forskjell.

Det er jeg enig i.

Men å tråkke på noen som ligger nede er i hovedsak det samme, selv om det kan arte seg på forskjellige måter.

Og merk: Jeg er sterk motstander av av sånt. Men Otto Jespersen gjør det hele tida.

Gjest betasuppe
Skrevet

Nettopp mitt poeng: Dette ER veldig ufint. Stygt! Akkurat som Otto Jespersen sjøl holder på. Trur jeg holder fast på at han har godt av å få smake litt av sin egen medisin.

Ja, bortsett fra at det ikke er "hans egen medisin" han får smake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...