Gå til innhold

Heia Brynjar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva galt har samboeren til Otto J. gjort mot Brynjar?

Meg bekjent har Ottos spøker ikke gått utover kona til Brynjar, eller noe så usmakelig som et dødt foster. Og han skal være kristen? Pføy!

Vel, for det første er hun sammen med idioten...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

14

• flisa

13

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uhm...eller tenkte du på noe annet enn kjempedildoens uttalelse om at det var flaut at OJ "grein" på TV (noe han ikke gjorde, såvidt jeg så)? :-)

"............................................."

Jeg tenker på en visstnok veldig ufin sms Brynjar Meling har skrevet.

Skrevet

Ja, bortsett fra at det ikke er "hans egen medisin" han får smake.

Du synes OJs harselering med andre bare er morsom og helt harmløs?

Mrs. Wallace
Skrevet

Men hva galt har samboeren til Otto J. gjort mot Brynjar?

Meg bekjent har Ottos spøker ikke gått utover kona til Brynjar, eller noe så usmakelig som et dødt foster. Og han skal være kristen? Pføy!

Hva galt har ungene til Krekar gjort mot Jespersen, da? De får nemlig gjennomgå den andre veien.

Skrevet

Det er jeg enig i.

Men å tråkke på noen som ligger nede er i hovedsak det samme, selv om det kan arte seg på forskjellige måter.

Og merk: Jeg er sterk motstander av av sånt. Men Otto Jespersen gjør det hele tida.

OJ går over streken i omtrent halvparten av sine kommentarer, men jeg er ganske sikker på at han ikke ville moret seg over at noen mistet sitt ufødte barn - selv om det var tidlig i svangerskapet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Veldig uenig. Dessuten er det nok framfor alt samboeren til OJ dette sårer mest, og hun har da aldri gjort Brynjar noe?!

Når det er snakk om liv som går tapt, er det aldri greit å harselere over det.

Synes dette sier mer om Brynjar enn om OJ.

Og for the record; jeg liker ingen av dem.

Forskjellen er jo at Meling bare sendte sms til venner - og det kom feilaktig ut.

Jespersen kringkaster dritten sin til hele befolkningen.

Usmakelig er det uansett, men verre når det gjøres på TV.

Gjest betasuppe
Skrevet

Du synes OJs harselering med andre bare er morsom og helt harmløs?

Absolutt ikke. Men jeg synes ikke lenger det har noe med harselering å gjøre når saken dreier seg om noen som har mistet et barn eller død generelt. Spesielt ikke når det er barnets MOR som sikkert har følt dette sterkest på kroppen. Du må da se den forskjellen??

Som sagt, jeg synes ofte OJ går for langt, men selv ikke han har noen gang gjort noe så usmakelig som Brynjar-kisen har gjort nå.

Siste ord fra meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tenker på en visstnok veldig ufin sms Brynjar Meling har skrevet.

Den er sikkert ikke så ufin. Hadde den vært skikkelig ufin hadde Dagbladet posta den.

Men siden den ikke var ufin nok er det mer spennende å skrive at sms-en var så til de grader ufin at den ikke egner seg på trykk. :)

Gjetter på at Otto leser den opp i sitt neste program.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er enig i at Otto Jesperesen kan gå over streken.

Da han hetset med Bondeviks sykdom, gjorde han det, selv om jeg synes Bondevik gjorde et overdrevent stor nummer av sin 3 ukers "psykiske sykdom"

Likevel er ikke dette noe å rope "Heia Brynjar" for.

Samboeren til Otto bør ikke straffes for dette.

Hun har mistet et barn i den fasen av svangerskapet hvor man begynner å føle seg trygg på at dette skal gå bra.

Det kan for alt vi vet ligge mange års prøving bak denne graviditeten, og de kan for alt vi vet oppleve stor sorg nå.

Det er noe hets som er verre en annen hets.

Det er litt forskjell på å hetse en som nettopp har mistet sitt ufødte barn,enn å bli kalt en "tubaspillende kjempedildo"

Det siste bør de fleste greie å trekke på smilebåndet av.

Det er ikke samme slags medisin.

Jeg er ganske sikker på at Otto selv heller aldri ville brukt den type medisin som Brynjar nå bruker for å hevne seg.

Skrevet

Jeg er enig i at Otto Jesperesen kan gå over streken.

Da han hetset med Bondeviks sykdom, gjorde han det, selv om jeg synes Bondevik gjorde et overdrevent stor nummer av sin 3 ukers "psykiske sykdom"

Likevel er ikke dette noe å rope "Heia Brynjar" for.

Samboeren til Otto bør ikke straffes for dette.

Hun har mistet et barn i den fasen av svangerskapet hvor man begynner å føle seg trygg på at dette skal gå bra.

Det kan for alt vi vet ligge mange års prøving bak denne graviditeten, og de kan for alt vi vet oppleve stor sorg nå.

Det er noe hets som er verre en annen hets.

Det er litt forskjell på å hetse en som nettopp har mistet sitt ufødte barn,enn å bli kalt en "tubaspillende kjempedildo"

Det siste bør de fleste greie å trekke på smilebåndet av.

Det er ikke samme slags medisin.

Jeg er ganske sikker på at Otto selv heller aldri ville brukt den type medisin som Brynjar nå bruker for å hevne seg.

Men han skrev det jo til kamerater - helt privat! . Det OJ gjør er jo mot betaling -på tv.

Skrevet

Veldig uenig. Dessuten er det nok framfor alt samboeren til OJ dette sårer mest, og hun har da aldri gjort Brynjar noe?!

Når det er snakk om liv som går tapt, er det aldri greit å harselere over det.

Synes dette sier mer om Brynjar enn om OJ.

Og for the record; jeg liker ingen av dem.

Men hva Brynjar kan få seg til å skrive PRIVAT på sms er noe helt annet -og selvsagt mye grøvre. Han hadde jo ikke tenkt å tråkke på kona til OJ direkte -det er jo de dustete kameratene hans i samarbeide med Dagbladet som gned det inn.

Skrevet

Hva galt har ungene til Krekar gjort mot Jespersen, da? De får nemlig gjennomgå den andre veien.

Hva har de fått gjennomgå? At faren blir kalt for en kjempedildo? Hvordan er det sammenlignbart med å lage grove sms'er om et dødt foster?

Skrevet

Absolutt ikke. Men jeg synes ikke lenger det har noe med harselering å gjøre når saken dreier seg om noen som har mistet et barn eller død generelt. Spesielt ikke når det er barnets MOR som sikkert har følt dette sterkest på kroppen. Du må da se den forskjellen??

Som sagt, jeg synes ofte OJ går for langt, men selv ikke han har noen gang gjort noe så usmakelig som Brynjar-kisen har gjort nå.

Siste ord fra meg.

Men OJ har gjort det til et yrke - Brynjar var privat....

Skrevet

Hva har de fått gjennomgå? At faren blir kalt for en kjempedildo? Hvordan er det sammenlignbart med å lage grove sms'er om et dødt foster?

Man skriver vel hva man vil i en sms om et menneske man forakter? - man sier ofte verre ting blant venner - enn om man skal lage moro-program av det - er det så vanskelig å skjønne?

Skrevet

Man skriver vel hva man vil i en sms om et menneske man forakter? - man sier ofte verre ting blant venner - enn om man skal lage moro-program av det - er det så vanskelig å skjønne?

Brynjar, som en offentlig person, burde ha vett nok i knollen til å forstå at en slik melding fort får evig liv i cyberspace.

Enhver som noengang har sendt/videresendt eller mottatt en slik melding vet dette.

Han burde heller dratt en vits på telefonen til sine venner, dersom han ikke ville at den skulle gå videre.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men han skrev det jo til kamerater - helt privat! . Det OJ gjør er jo mot betaling -på tv.

Ja, men hvor "privat" dette egentlig var ment å skulle være eller hvor gjennomtenkt han var da han sendte disse meldingene vet vi ikke noe om.

Uansett synes jeg det merkelig å fleipe med noens abort til sine venner også.

Han kunne jo ikke vite hva disse vennene selv har vært igjennom. De kan ha opplevd noe lignende selv og selv ha blitt støtt av det.

Hadde du ville sendt en slik meldig til dine venner?

Tror jeg neppe.

Jeg tror ikke engang Otto Jesoersen ville ha gjort det.

Til og med han har nok noen grenser.

Poenget mitt var at dette ikke var noe å rope "heia Brynjar" for.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"man sier ofte verre ting blant venner"

Hva slags tone har du til dine venner da?

Jeg tror ikke du hetser med noens abort til dine venner flisa.

Du er for smart til det, slik jeg har lært deg å "kjenne":)

Skrevet

Siste ord fra meg.

Håper det. Her er du skikkelig ute og kjører.

Skrevet

"man sier ofte verre ting blant venner"

Hva slags tone har du til dine venner da?

Jeg tror ikke du hetser med noens abort til dine venner flisa.

Du er for smart til det, slik jeg har lært deg å "kjenne":)

Det kan du ikke vite :-) på DOL er man litt mer offentlig enn det ondskapsfulle jeg kan finne på å si til min søster f.eks....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...