Gå til innhold

Heia Brynjar!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan du ikke vite :-) på DOL er man litt mer offentlig enn det ondskapsfulle jeg kan finne på å si til min søster f.eks....

Jeg er derimot mye verre her enn i det daglige. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

14

• flisa

13

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er enig i at Otto Jesperesen kan gå over streken.

Da han hetset med Bondeviks sykdom, gjorde han det, selv om jeg synes Bondevik gjorde et overdrevent stor nummer av sin 3 ukers "psykiske sykdom"

Likevel er ikke dette noe å rope "Heia Brynjar" for.

Samboeren til Otto bør ikke straffes for dette.

Hun har mistet et barn i den fasen av svangerskapet hvor man begynner å føle seg trygg på at dette skal gå bra.

Det kan for alt vi vet ligge mange års prøving bak denne graviditeten, og de kan for alt vi vet oppleve stor sorg nå.

Det er noe hets som er verre en annen hets.

Det er litt forskjell på å hetse en som nettopp har mistet sitt ufødte barn,enn å bli kalt en "tubaspillende kjempedildo"

Det siste bør de fleste greie å trekke på smilebåndet av.

Det er ikke samme slags medisin.

Jeg er ganske sikker på at Otto selv heller aldri ville brukt den type medisin som Brynjar nå bruker for å hevne seg.

Vel, altså, å bli kalt for tubaspillende kjempedildo er ikke det verste jeg har hørt... Men Jespersen har begått noen overtramp som er vel så grove som det han sjøl utsettes for nå. Det han driver med i beste sendetid hver uke er simpelt. Det ER simpelt å være morsom på bekostning av andres feil og lyter og personlige problmer.

I mine øyne er han et stort møkkamenneske. Han hadde fortjent å bli fika opp.

Men... Det jeg sier er at jeg håper det han opplever nå kan få han til å tenke seg litt om i framtida.

Skrevet

Jeg er derimot mye verre her enn i det daglige. :)

Ja, og derfor tror folk at jeg er så prektig, mens det er DU som ER det :-)...lille søte venn.

Skrevet

OJ går over streken i omtrent halvparten av sine kommentarer, men jeg er ganske sikker på at han ikke ville moret seg over at noen mistet sitt ufødte barn - selv om det var tidlig i svangerskapet.

Det veit vi ikke. Men det er nok av andre like følsomme saker som han har lagd "morsomheter" ut av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og derfor tror folk at jeg er så prektig, mens det er DU som ER det :-)...lille søte venn.

Jeg vet. :)

Forskjellen på dol og det private er at det her dukker opp en del spørsmål som aldri er oppe til debatt i RL. Derfor framstår jeg nok langt mer prektig privat enn her inne. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vel, altså, å bli kalt for tubaspillende kjempedildo er ikke det verste jeg har hørt... Men Jespersen har begått noen overtramp som er vel så grove som det han sjøl utsettes for nå. Det han driver med i beste sendetid hver uke er simpelt. Det ER simpelt å være morsom på bekostning av andres feil og lyter og personlige problmer.

I mine øyne er han et stort møkkamenneske. Han hadde fortjent å bli fika opp.

Men... Det jeg sier er at jeg håper det han opplever nå kan få han til å tenke seg litt om i framtida.

Nå har jeg dessverre ikke sett på Rikets Røst og kan derfor ikke uttale meg om det programmet.

Men jeg så på Torsdagslubben i sin tid og det meste som ble sagt der, var tålelig etter min mening.Borsett fra den gangen han fleipet med Bondviks sykdom. Det greide jeg ikke å le av.

Uansett synes jeg det er langt verre å hetse med noen som mister sitt barn.

Jeg kan godt forstille meg sorgen de måtte oppleve og jeg synes faktisk det finnes noen grenser.

For å være helt ærlig tror Jespersen driter en lang marsj i Brynjar, men jeg kan ikke la være å tenke på Jespersens samboer.

Dette skulle bli hennes første barn. De har vært sammen i 11-12 år, mener jeg å ha lest. Det var slutt en periode og de ble sammen igjen.

Man kan jo tenke seg at det ligger en lang historie bak denne graviditeten, som vi ikke aner noenting om.

Er det så vanskelig å skønne å at om man føler for hevn, så får man finne en annen sak og "ta han" på?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har jeg dessverre ikke sett på Rikets Røst og kan derfor ikke uttale meg om det programmet.

Men jeg så på Torsdagslubben i sin tid og det meste som ble sagt der, var tålelig etter min mening.Borsett fra den gangen han fleipet med Bondviks sykdom. Det greide jeg ikke å le av.

Jeg kan godt forstille meg sorgen de måtte oppleve og jeg synes faktisk det finnes noen grenser.

For å være helt ærlig tror Jespersen driter en lang marsj i Brynjar, men jeg kan ikke la være å tenke på Jespersens samboer.

Dette skulle bli hennes første barn. De har vært sammen i 11-12 år, mener jeg å ha lest. Det var slutt en periode og de ble sammen igjen.

Man kan jo tenke seg at det ligger en lang historie bak denne graviditeten, som vi ikke aner noenting om.

Er det så vanskelig å skønne å at om man føler for hevn, så får man finne en annen sak og "ta han" på?

Jeg synes ikke Jespersen går så jævla langt over streken, jeg. Ikke lenger enn andre humorfolk.

Ok, han burde kanskje ikke spøkt med sykdommen til Bondevik, men at han ironiserer over Ari Behn, kaller Nils Arne Eggen en gås eller hva det nå var han kalte fyren, humoriserer litt rundt dildo-looken til Brynjar og kødder kontinuerlig med Krekar, ser jeg faktisk ikke på som så ille.

Det er ikke noe verre enn det andre gjør.

Jeg tviler på at noen av Ottos mobbeobjekter tar mannen seriøst.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes ikke Jespersen går så jævla langt over streken, jeg. Ikke lenger enn andre humorfolk.

Ok, han burde kanskje ikke spøkt med sykdommen til Bondevik, men at han ironiserer over Ari Behn, kaller Nils Arne Eggen en gås eller hva det nå var han kalte fyren, humoriserer litt rundt dildo-looken til Brynjar og kødder kontinuerlig med Krekar, ser jeg faktisk ikke på som så ille.

Det er ikke noe verre enn det andre gjør.

Jeg tviler på at noen av Ottos mobbeobjekter tar mannen seriøst.

Jeg er delvis enig. Jeg tror forresten det var grisetryne han sa til Eggen.

Jeg husker jeg reagerte på det også. Jeg tror det kan være veldig sårende å bli kalt grisetryne, selv om det er sant he he.

Jeg vil ikke forsvare Otto Jespersen i alt han har gjort.

Noen ganger er han sabla god, og andre ganger går han over streken og jeg blir bare flau på hans vegne.

Men, noen ting spøker man absolutt ikke med.

Grisetryne sier man ikke om noen.Det blir bare platt og dumt og han oversteg en grense.

Å hetse noen som har mistet sitt ufødte barn blir å gå enda mye lenger over grensen.

Ihverfall ikke noe å rope "Heia" for.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker jeg reagerte på det også. Jeg tror det kan være veldig sårende å bli kalt grisetryne, selv om det er sant he he.

Noen ganger er han sabla god, og andre ganger går han over streken og jeg blir bare flau på hans vegne.

Grisetryne sier man ikke om noen.Det blir bare platt og dumt og han oversteg en grense.

Å hetse noen som har mistet sitt ufødte barn blir å gå enda mye lenger over grensen.

Otto ringte Eggen for et par måneder siden (i programmet), og Eggen lo og var skikkelig på go'fot med Otto.

Så han tok det ikke ille opp. De snakket til og med om den episoden.

Men det er sånn komikere gjør. Drar man på et talkshow med snille Giertsen driter han ut folk på rekke og rad. Jeg var nylig på Anne Kat Hærlands show, og hun var overhodet ikke noe snillere mot enkelte mediatullinger (Pia Haraldsen fikk gjennomgå noe til gagns) enn det Otto er.

Det er det som er humoren nå. Otto ser dog litt morskere ut enn andre når han mobber, men det er hans greie.

Det er umulig å ta fyren seriøst, og jeg tviler på at det er så mange som blir støtt av ham.

Selv om Brynjar åpenbart har blitt det, men så får jo klienten hans gjennomgå i hvert eneste show også.

Skrevet

Han skulle jo ikke "ta" han - han frydet seg i sammen med sine venner - sikkert fordi han hatet mannen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Otto ringte Eggen for et par måneder siden (i programmet), og Eggen lo og var skikkelig på go'fot med Otto.

Så han tok det ikke ille opp. De snakket til og med om den episoden.

Men det er sånn komikere gjør. Drar man på et talkshow med snille Giertsen driter han ut folk på rekke og rad. Jeg var nylig på Anne Kat Hærlands show, og hun var overhodet ikke noe snillere mot enkelte mediatullinger (Pia Haraldsen fikk gjennomgå noe til gagns) enn det Otto er.

Det er det som er humoren nå. Otto ser dog litt morskere ut enn andre når han mobber, men det er hans greie.

Det er umulig å ta fyren seriøst, og jeg tviler på at det er så mange som blir støtt av ham.

Selv om Brynjar åpenbart har blitt det, men så får jo klienten hans gjennomgå i hvert eneste show også.

Ja og alle disse er gode komikere.(Med noen ytterst få unntak)

Jeg har vært på show både med Giertsen og Otto Jespersen og jeg har vel aldri ledd så mye.

Anne Kat Hærland må jeg bare dra og se. Hun har jeg -så- sansen for. Var showet bra?

Dumt spørsmål kanskje. Det var helt sikkert bra:)

Det var bra at Eggen ikke ble støtt da. Jeg synes nemlig litt synd på han:)

Pia Haraldsen vil vel ikke en gang skjønne at hun blir hetset med.

Skrevet

....men det kommer jo alltid usmakelige sms'er etter ekle episoder i media -en slags form for galgenhumor. Mange av de "vitsene" jeg får på SMS ville jeg aldri skrevet i avisen - eller sagt høyt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han skulle jo ikke "ta" han - han frydet seg i sammen med sine venner - sikkert fordi han hatet mannen.

"han frydet seg i sammen med sine venner"

Ja det var jo virkelig en ting å fryde seg over.

Altså vi har en rasshøl til nabo. RASSHØL med store bokstaver, som har gått fullstendig av hengslene her.

Han er truende til alt denne mannen bare fordi han ikke liker at vi har byggeplaner.

Jeg ønsker å terge denne mannen til vannvidd, men det er visse ting her i livet jeg ikke unner selv han og som jeg aldri ville ha frydet meg over.

Skrevet

"han frydet seg i sammen med sine venner"

Ja det var jo virkelig en ting å fryde seg over.

Altså vi har en rasshøl til nabo. RASSHØL med store bokstaver, som har gått fullstendig av hengslene her.

Han er truende til alt denne mannen bare fordi han ikke liker at vi har byggeplaner.

Jeg ønsker å terge denne mannen til vannvidd, men det er visse ting her i livet jeg ikke unner selv han og som jeg aldri ville ha frydet meg over.

Men så vet vi ikke hva som står i den sms'en heller da.

Jeg kan tenkte meg at det står noe om at "verden må være glad for alle OJ'er som ikke blir født" - eller noe i den duren, tror du ikke?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

....men det kommer jo alltid usmakelige sms'er etter ekle episoder i media -en slags form for galgenhumor. Mange av de "vitsene" jeg får på SMS ville jeg aldri skrevet i avisen - eller sagt høyt.

Jeg bruker ikke SMS. Venninna mi sender en hel haug med grisevitser til mannen min, som han leser til meg, og som jeg ler meg ihjel av.

Jeg er ikke helt uten humor flisa:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men så vet vi ikke hva som står i den sms'en heller da.

Jeg kan tenkte meg at det står noe om at "verden må være glad for alle OJ'er som ikke blir født" - eller noe i den duren, tror du ikke?

Jeg aner ikke. Jeg synes i grunnen det-er- usmakelig nok.

Skrevet

Jeg bruker ikke SMS. Venninna mi sender en hel haug med grisevitser til mannen min, som han leser til meg, og som jeg ler meg ihjel av.

Jeg er ikke helt uten humor flisa:)

vet! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja og alle disse er gode komikere.(Med noen ytterst få unntak)

Jeg har vært på show både med Giertsen og Otto Jespersen og jeg har vel aldri ledd så mye.

Anne Kat Hærland må jeg bare dra og se. Hun har jeg -så- sansen for. Var showet bra?

Dumt spørsmål kanskje. Det var helt sikkert bra:)

Det var bra at Eggen ikke ble støtt da. Jeg synes nemlig litt synd på han:)

Pia Haraldsen vil vel ikke en gang skjønne at hun blir hetset med.

Ja, showet er råbra!

Og du har rett: Uansett hvor rett på henne Anne Kat er, så vil nok ikke Pia Haraldsen forstå at hun blir hetsa med.

Hvis hun forstår det er hun sannsynligvis så dum at hun ikke tror Hærland mener det hun sier, men kun har litt moro med henne fordi hun er så flott og kjent og sexy.

Skrevet

Jeg aner ikke. Jeg synes i grunnen det-er- usmakelig nok.

Javisst er det det - ikke noe jeg ville skrevet heller -men det var privat, husk det :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, showet er råbra!

Og du har rett: Uansett hvor rett på henne Anne Kat er, så vil nok ikke Pia Haraldsen forstå at hun blir hetsa med.

Hvis hun forstår det er hun sannsynligvis så dum at hun ikke tror Hærland mener det hun sier, men kun har litt moro med henne fordi hun er så flott og kjent og sexy.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...