Gå til innhold

Heia Brynjar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"man sier ofte verre ting blant venner"

Hva slags tone har du til dine venner da?

Jeg tror ikke du hetser med noens abort til dine venner flisa.

Du er for smart til det, slik jeg har lært deg å "kjenne":)

Der er jeg faktisk enig med deg. Man "hetser" ikke med en abort, uansett faen hva man måtte mene om vedkommende og/eller vedkommendes nærmeste. Det er å synke mer enn lovlig lavt. Men nå snakker vi jo tross alt om mehling, da, så det er kanskje ikke så overraskende.

".............................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

14

• flisa

13

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det veit vi ikke. Men det er nok av andre like følsomme saker som han har lagd "morsomheter" ut av.

"Men det er nok av andre like følsomme saker som han har lagd "morsomheter" ut av."

Eksempler? Altså, like følsomme saker må jo være drap, voldtekt etc.

"............................................."

Skrevet

Men hva Brynjar kan få seg til å skrive PRIVAT på sms er noe helt annet -og selvsagt mye grøvre. Han hadde jo ikke tenkt å tråkke på kona til OJ direkte -det er jo de dustete kameratene hans i samarbeide med Dagbladet som gned det inn.

Det er faktisk fint lite interessant om det er ment privat eller ikke. Det sier veldig mye om en person hvis vedkommende kan hetse med, more seg over etc., at noen har hatt en ufrivillig abort. Det blir som å gjøre det samme når noen har blitt drept, voldtatt etc.

Skrevet

Hva stod det egentlig i denne meldingen til Meling?

Er det virkelig som jeg frykter, at det nedover i tråden er en drøss folk som kommenterer innholdet i en tekstmelding de aldri har sett?

Skrevet

Han skulle jo ikke "ta" han - han frydet seg i sammen med sine venner - sikkert fordi han hatet mannen.

Det er jo også et "interessant" poeng hvilke personer en fyr som representerer, lyver om og forsvarer en utenlandsk terrorist som gjentatt ganger har truet både norge og vesten direkte og indirekte, hater...

"..........................................."

Skrevet

Otto ringte Eggen for et par måneder siden (i programmet), og Eggen lo og var skikkelig på go'fot med Otto.

Så han tok det ikke ille opp. De snakket til og med om den episoden.

Men det er sånn komikere gjør. Drar man på et talkshow med snille Giertsen driter han ut folk på rekke og rad. Jeg var nylig på Anne Kat Hærlands show, og hun var overhodet ikke noe snillere mot enkelte mediatullinger (Pia Haraldsen fikk gjennomgå noe til gagns) enn det Otto er.

Det er det som er humoren nå. Otto ser dog litt morskere ut enn andre når han mobber, men det er hans greie.

Det er umulig å ta fyren seriøst, og jeg tviler på at det er så mange som blir støtt av ham.

Selv om Brynjar åpenbart har blitt det, men så får jo klienten hans gjennomgå i hvert eneste show også.

"Selv om Brynjar åpenbart har blitt det, men så får jo klienten hans gjennomgå i hvert eneste show også"

Jeg vil gå så langt som til å mene, helt oppriktig, at en person (en dokumentert terroristleder) som svart på hvitt, lyd på stillhet, har uttalt at det vil få uheldige konsekvenser for norge hvis han blir utvist, og at bin laden er et "godt menneske", overhodet ikke har rett til å påberope seg noen som helst sympatisk behandling.

".........................................."

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva stod det egentlig i denne meldingen til Meling?

Er det virkelig som jeg frykter, at det nedover i tråden er en drøss folk som kommenterer innholdet i en tekstmelding de aldri har sett?

"Er det virkelig som jeg frykter, at det nedover i tråden er en drøss folk som kommenterer innholdet i en tekstmelding de aldri har sett?"

Det sto i Dagbladet at han har skrevet harselas med aborten til Ottos samboer, og at det var en grov harselas.

Da er det ikke nødvendig å ha lest meldingen, før man kommenterer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Selv om Brynjar åpenbart har blitt det, men så får jo klienten hans gjennomgå i hvert eneste show også"

Jeg vil gå så langt som til å mene, helt oppriktig, at en person (en dokumentert terroristleder) som svart på hvitt, lyd på stillhet, har uttalt at det vil få uheldige konsekvenser for norge hvis han blir utvist, og at bin laden er et "godt menneske", overhodet ikke har rett til å påberope seg noen som helst sympatisk behandling.

".........................................."

Hehe, veldig enig i det.

Men Brynjar var nok dritings da han skrev sms-en. Dagbladet insinuerer at han var full.

Sikkert på nachpiel hos Krekars. :)

amerikafareren
Skrevet

"Er det virkelig som jeg frykter, at det nedover i tråden er en drøss folk som kommenterer innholdet i en tekstmelding de aldri har sett?"

Det sto i Dagbladet at han har skrevet harselas med aborten til Ottos samboer, og at det var en grov harselas.

Da er det ikke nødvendig å ha lest meldingen, før man kommenterer.

Jeg følger ikke godt nok med det som skjer i lille Norge, men diskuteres det her at Brynjar Meling har sendt SMS til Otto Jespersen pga. ufrivillig abort? Jeg liker ikke OJ i det hele tatt, og ikke BM heller forsåvidt. Det å sende SMS'er trodde jeg var privat. Sender norske kjendiser SMS'er til hverandre for å harselere? Å spøke med abort gjør ingen med vett i hodet.

Skrevet

Tja.lat dei klore ut augo på kvarandre. Kven som kjem mest til skade kan vera det same for meg.

Skrevet

Jeg følger ikke godt nok med det som skjer i lille Norge, men diskuteres det her at Brynjar Meling har sendt SMS til Otto Jespersen pga. ufrivillig abort? Jeg liker ikke OJ i det hele tatt, og ikke BM heller forsåvidt. Det å sende SMS'er trodde jeg var privat. Sender norske kjendiser SMS'er til hverandre for å harselere? Å spøke med abort gjør ingen med vett i hodet.

nei, Meling har sendt til sine kamerater OM denne Otto, og så har en av kameratene gått til Dagbladet med det - og så har Dagbladet ringt Otto og lest det opp for han.

For en utrolig ting å gjøre....av kameraten og Dagbladet, sier nå jeg.

Skrevet

Hehe, veldig enig i det.

Men Brynjar var nok dritings da han skrev sms-en. Dagbladet insinuerer at han var full.

Sikkert på nachpiel hos Krekars. :)

Det er jo forståelig - de nachspillene tar helt av innimellom :-)

Skrevet

Der er jeg faktisk enig med deg. Man "hetser" ikke med en abort, uansett faen hva man måtte mene om vedkommende og/eller vedkommendes nærmeste. Det er å synke mer enn lovlig lavt. Men nå snakker vi jo tross alt om mehling, da, så det er kanskje ikke så overraskende.

Enig med deg.

Og så lurer jeg på om Meling har fått den SMS'en som tydeligvis har gått land og strand rundt (jeg har ihvertfall fått den flere ganger) om han og mullaen på tandemsykkel?

Hm.

Skrevet

Tja.lat dei klore ut augo på kvarandre. Kven som kjem mest til skade kan vera det same for meg.

Godt sagt!

Og hyggelig å se deg igjen:-)

Skrevet

"Men det er nok av andre like følsomme saker som han har lagd "morsomheter" ut av."

Eksempler? Altså, like følsomme saker må jo være drap, voldtekt etc.

"............................................."

Hvor følsomt det er er vel igrunn opp til den det rammer å bedømme.

Men jeg har nå sett en del av programmene hans, og reagert mange ganger på at han går langt over streken. Kommer ikke på så mange gode eksempler, men han har for eksempel ønska død over en kar, husker ikke hvem. Men jeg husker jeg tenkte på ungene hans som kanskje satt og så på.

Og bare for å ha sagt det, jeg ser ikke på programmene hans lenger. De gir meg bare en vond og ekkel smak i munnen.

Skrevet

Godt sagt!

Og hyggelig å se deg igjen:-)

og takk i like måte!

Skrevet

Er det noen som kan avdekke så mye som ett eneste bedre, positivt bidrag fra kjempedildoen? Neppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...