Gå til innhold

jeg har handlet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, like morsomt hver gang :)

Folk handler som gale, roper og skriker,kjefter og smeller. For meg som var på husmorferie (handlet uten barn med) på handletur i dag, var det gøy rett og slett! Ei kjerring ropte fortvilet ut i lufta "herregud skulle tro det skulle bli streik! -det er jo ikke mat igjen i hyllene!!"

Jaja, så du noe gøy da du handlet? Jeg har smilt møøøe i dag ja hehe ;)

Skrevet

Gosj, tenkte å handle i morgen. Blir kanskje enda verre? Har en sykt lang handleliste og, men skal ta med meg roen sånn at jeg ikke blir psyk handlekjerring. ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har handlet omtrent som vanlig. Det er jo bare to dager fri før butikkene åpner igjen.

Gjest glaice
Skrevet

Var ikke spesielt mange i de to butikkene jeg var i idag.

Ingen kø i kassa engang.

Selv handlet jeg en del, men jeg skrek ikke og ropte heller ikke;-)

Skal ha 3 besøk i påska, så det blir jo en del ekstra til slike selskapeligheter. også tenkte jeg at jeg skulle kose meg til lørdag, uten handling, derfor ble det ekstra i dag...

Skrevet

Jeg ble overrasket over hvor mye brød det var i butikken i dag, det pleier nesten å være tomt i 19-tiden (iallefall slett utvalg) Men idag var det proppfullt med brød. Og ikke kø heller ved kassa.

Skrevet

Gosj, tenkte å handle i morgen. Blir kanskje enda verre? Har en sykt lang handleliste og, men skal ta med meg roen sånn at jeg ikke blir psyk handlekjerring. ;)

SKal handle imorgen, er det 15 det stenger da kanskje?

Skrevet

Nærbutikken vår stenger 20 står det på plakaten, men 15 til lørdag.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg handla tidlig i dag,så jeg merket ikke store forskjellen. Fikk handla uten vogn i dag da, det var jo deilig, gubben har påskeferi. Men jeg klippet meg i dag da, og selv om jeg troppet opp ganske så tidlig synes jeg selv var det halvannen time ventetid. Heldigvis har dem sånn ordning at dem ringer når det er min tur så jeg får tusla og handla litt imens.

Skrevet

Helt normale åpningstider imorgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...