Gå til innhold

Ikke gravid, men..

Anbefalte innlegg

Gjest Charlotta

Hei Mette Moen!

Håper du kanskje kan svare meg på dette. Jeg har vært mye syk i vinter, influensa, bihulebetennelse, halsbetennelse og annet som ikke har noe med gynekologi å gjøre.

Men, jeg har heller ikke fått mensen i mars. Den skulle ha vært her for ca. 2 uker siden, men har ikke kommet enda. Jeg har tatt to graviditetstester, den siste i dag, men begge var negative. Jeg har hatt konstant hodepine i ca. ti dager nå, har også vært kvalm og svimmel innimellom. Er også _veldig_ irritabel og kjenner meg ikke helt igjen i meg selv. Ut i fra hvordan jeg føler meg, psykisk og fysisk, ville jeg ha trodd at jeg er gravid. Det sier gravitestene at jeg ikke er, og det hadde også vært veldig godt gjort om jeg hadde greit å blitt det (jeg og samboeren har hatt 1 ubeskytta samleie og det var like etter sist mens da jeg regner med at jeg er i en sikker periode).

Årsaken til at jeg legger inn dette her, er altså at jeg ikke har fått mensen. Har du noen forslag til hva det er med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22643-ikke-gravid-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...