Gå til innhold

burka og spagetti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for et griseri! Og de går jo sikkert med de møkkete burkaene en god stund etterpå før de kommer hjem og kan ta dem av og vaske dem?!

Skrevet

Herregud for et griseri! Og de går jo sikkert med de møkkete burkaene en god stund etterpå før de kommer hjem og kan ta dem av og vaske dem?!

...eller det er en morofilm uten rot i virkeligheten.

Skrevet

Du ser jo det er bare tull da -de spiser ikke før de kommer hjem -eller tar av seg burkaen i enerom på restauranter før de spiser.

hihi

Skrevet

He-he!

Jeg tror ikke de velger spagetti på restaurant...

Gjest trond-h
Skrevet

Morsomt :-)

Kanskje nettet også har opptak av noen som danser i burka ? Måtte være temmelig kaotisk å se på !

Skrevet

Morsomt :-)

Kanskje nettet også har opptak av noen som danser i burka ? Måtte være temmelig kaotisk å se på !

Vi har sett dem spille fotball på TV. O.J. og hans kumpaner fornekter seg aldri.

Jeg har burka til bilen min, med hull å se ut av, det er for at ikke andre menn skal begjære bilen min. Jeg må løfte på den når jeg skal fylle bensin på dieseltanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...