Gjest vioola Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 http://www.youtube.com/watch?v=y5F9iabO8hU&search=muslim 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Herregud for et griseri! Og de går jo sikkert med de møkkete burkaene en god stund etterpå før de kommer hjem og kan ta dem av og vaske dem?! 0 Siter
muriel Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Herregud for et griseri! Og de går jo sikkert med de møkkete burkaene en god stund etterpå før de kommer hjem og kan ta dem av og vaske dem?! ...eller det er en morofilm uten rot i virkeligheten. 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Herregud for et griseri! Og de går jo sikkert med de møkkete burkaene en god stund etterpå før de kommer hjem og kan ta dem av og vaske dem?! Du ser jo det er bare tull da -de spiser ikke før de kommer hjem -eller tar av seg burkaen i enerom på restauranter før de spiser. hihi 0 Siter
org Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 He-he! Jeg tror ikke de velger spagetti på restaurant... 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Morsomt :-) Kanskje nettet også har opptak av noen som danser i burka ? Måtte være temmelig kaotisk å se på ! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Morsomt :-) Kanskje nettet også har opptak av noen som danser i burka ? Måtte være temmelig kaotisk å se på ! Vi har sett dem spille fotball på TV. O.J. og hans kumpaner fornekter seg aldri. Jeg har burka til bilen min, med hull å se ut av, det er for at ikke andre menn skal begjære bilen min. Jeg må løfte på den når jeg skal fylle bensin på dieseltanken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.