smurf78 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ekspertene sier jo alltid "drikk mye vann", gjerne 2 liter om dagen. Har aldri vært særlig flink til det, men har starta med det nå og jeg flyr jo på do hvert 5. minutt. Jeg tuller ikke. Må opp flere ganger om natta også for å gå på do. Jeg må ha en veldig liten blære tror jeg. Noen som drikker mye her som har samme problemet? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Det er nok bare en tilvenningsprosess ;o) 0 Siter
muriel Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Det er en overgang. Kroppen din venner seg til det i løpet av ganske kort tid. Dessuten er det sunt å tisse, skiller ut mye rusk og rsk da vettø ) 0 Siter
Gjest isjameg Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg har samme problem! Og har holdt på i over to uker.. Så håper denne "tilvenningsprosessen" er over snart..... :/ 0 Siter
Piraye Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ser det beskrives som en tilvenningsprosess. Vel, godt mulig jeg fløy mer på do da jeg startet å drikke mye vann, men jeg synes ennå jeg flyr på dass i tide og utide. Så dermed, ikkeno fornuftig svar til deg. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Nei. Jeg drikker et par liter. Kroppen skal konsentrere urin om natta, på en måte ta opp igjen vannet i blæra, så du slipper å stå opp om natta. Hvis du ikke opplever det, så er kanskje noe galt. Jeg drikker ikke den siste timen før jeg legger meg likevel. http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.visseksjon?vp_seks_id=933165 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 I begynnelsen må man oftere på do når man starter med å drikke mye vann. Men etterhvert stabiliserer det seg og dobesøkene blir sjeldnere, men du tisser mer om gangen. 0 Siter
jaime Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Heldige deg...her i huset er det juleaften når jeg må tisse nevneverdig; det skjer altfor sjelden om dagen...uansett hvor mye jeg drikker. Men ingen andre symptomer på at noe er galt. 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 samme som deg -så jeg hæler ikke det lenger - tror ikke man skal døtte i seg så mye vann heller jeg da. 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Det er en tilvenningssak. Hva mener du med det? - at kroppen stabiliserer seg slik at man må sjeldnere på do, eller at man venner seg til å fly så ofte? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hva mener du med det? - at kroppen stabiliserer seg slik at man må sjeldnere på do, eller at man venner seg til å fly så ofte? At du etter en stund reduserer antall dassturer. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 samme som deg -så jeg hæler ikke det lenger - tror ikke man skal døtte i seg så mye vann heller jeg da. Det tror ikke jeg heller. Jeg tror man skal drikke når man er tørst, og ikke nødvendigvis følge en eller annen formel for hvor mye en eller annen guru har bestemt at man skal drikke. Men jeg fikk utrolig mye pes sist jeg hevdet dette, og får vel pes nå også. Jeg har til og med tidligere hevdet at man skal spise når man er sulten, og la være å spise når man er mett. Det fikk jeg også mye kjeft for. 0 Siter
flisa Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Det tror ikke jeg heller. Jeg tror man skal drikke når man er tørst, og ikke nødvendigvis følge en eller annen formel for hvor mye en eller annen guru har bestemt at man skal drikke. Men jeg fikk utrolig mye pes sist jeg hevdet dette, og får vel pes nå også. Jeg har til og med tidligere hevdet at man skal spise når man er sulten, og la være å spise når man er mett. Det fikk jeg også mye kjeft for. Men man bør likevel passe på HVA man drikker -mange drikker jo ikke annet enn kaffe og brus. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Men man bør likevel passe på HVA man drikker -mange drikker jo ikke annet enn kaffe og brus. Det har du selvsagt rett i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.