Gå til innhold

Drikking av vann + dobesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekspertene sier jo alltid "drikk mye vann", gjerne 2 liter om dagen. Har aldri vært særlig flink til det, men har starta med det nå og jeg flyr jo på do hvert 5. minutt. Jeg tuller ikke. Må opp flere ganger om natta også for å gå på do. Jeg må ha en veldig liten blære tror jeg. Noen som drikker mye her som har samme problemet?

Videoannonse
Annonse
Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er nok bare en tilvenningsprosess ;o)

Skrevet

Det er en overgang. Kroppen din venner seg til det i løpet av ganske kort tid.

Dessuten er det sunt å tisse, skiller ut mye rusk og rsk da vettø :o)

Gjest isjameg
Skrevet

Jeg har samme problem! Og har holdt på i over to uker.. Så håper denne "tilvenningsprosessen" er over snart..... :/

Skrevet

Ser det beskrives som en tilvenningsprosess. Vel, godt mulig jeg fløy mer på do da jeg startet å drikke mye vann, men jeg synes ennå jeg flyr på dass i tide og utide.

Så dermed, ikkeno fornuftig svar til deg.

Skrevet

I begynnelsen må man oftere på do når man starter med å drikke mye vann. Men etterhvert stabiliserer det seg og dobesøkene blir sjeldnere, men du tisser mer om gangen.

Skrevet

Heldige deg...her i huset er det juleaften når jeg må tisse nevneverdig; det skjer altfor sjelden om dagen...uansett hvor mye jeg drikker. Men ingen andre symptomer på at noe er galt.

Skrevet

samme som deg -så jeg hæler ikke det lenger - tror ikke man skal døtte i seg så mye vann heller jeg da.

Skrevet

Det er en tilvenningssak.

Hva mener du med det? - at kroppen stabiliserer seg slik at man må sjeldnere på do, eller at man venner seg til å fly så ofte?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva mener du med det? - at kroppen stabiliserer seg slik at man må sjeldnere på do, eller at man venner seg til å fly så ofte?

At du etter en stund reduserer antall dassturer.

Skrevet

samme som deg -så jeg hæler ikke det lenger - tror ikke man skal døtte i seg så mye vann heller jeg da.

Det tror ikke jeg heller.

Jeg tror man skal drikke når man er tørst, og ikke nødvendigvis følge en eller annen formel for hvor mye en eller annen guru har bestemt at man skal drikke.

Men jeg fikk utrolig mye pes sist jeg hevdet dette, og får vel pes nå også. Jeg har til og med tidligere hevdet at man skal spise når man er sulten, og la være å spise når man er mett. Det fikk jeg også mye kjeft for.

Skrevet

Det tror ikke jeg heller.

Jeg tror man skal drikke når man er tørst, og ikke nødvendigvis følge en eller annen formel for hvor mye en eller annen guru har bestemt at man skal drikke.

Men jeg fikk utrolig mye pes sist jeg hevdet dette, og får vel pes nå også. Jeg har til og med tidligere hevdet at man skal spise når man er sulten, og la være å spise når man er mett. Det fikk jeg også mye kjeft for.

Men man bør likevel passe på HVA man drikker -mange drikker jo ikke annet enn kaffe og brus.

Skrevet

Men man bør likevel passe på HVA man drikker -mange drikker jo ikke annet enn kaffe og brus.

Det har du selvsagt rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...