Gå til innhold

Vitenskapskvinnen Muriel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp, folkens, jeg vil gjerne bidra med litt forskning her på DOL, så jeg har tatt den IQ-testen som ble lagt ut her for noen dager siden.

Sist var jeg klinke edru og i relatvt fin form til meg å være. Nå har jeg kylt ned atskillige mengder rødvin, og fikk 103 poeng.

Så nå må dere hjelpe meg: Kan vi konkudere med at når vinen går inn, går vettet ut?

Eller betyr det at min normaltilstand egentlig innebærer en viss promille?

*fåret glis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke konkludere ut fra _dette_ innlegget,du skriver ikke hva IQ var i edru tilstand. ;)

Skrevet

Kan ikke konkludere ut fra _dette_ innlegget,du skriver ikke hva IQ var i edru tilstand. ;)

*sjekke*

132. En stygg diferanse, mao.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror vi kan konkludere med at så fort som den klokka gikk, fikk man på noen av spørsmålene alt for liten tid til å tenke, og dermed måtte man svare et eller annet bare sånn i huj og hast.

Da sier deg seg selv at man enten kan ha uflax med tippingen eller flax.

Du hadde kanskje litt flax første gangen og litt uflax nå.

Kanskje ligger du et sted midt i mellom?

Prøver du en tredje gang, får du kanskje et helt annet resultat igjen.

Skrevet

Jeg tror vi kan konkludere med at så fort som den klokka gikk, fikk man på noen av spørsmålene alt for liten tid til å tenke, og dermed måtte man svare et eller annet bare sånn i huj og hast.

Da sier deg seg selv at man enten kan ha uflax med tippingen eller flax.

Du hadde kanskje litt flax første gangen og litt uflax nå.

Kanskje ligger du et sted midt i mellom?

Prøver du en tredje gang, får du kanskje et helt annet resultat igjen.

Enig der, har hatt et sprik på rund 40 poeng på forskjellige tester.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å prøve en EQ-test isteden. Adskilligh mer relevant, vil jeg tro.,

Skrevet

Det eneste absolutt sikre man kan si om IQ-tester er at øvelse gjør mester, og at man fint kan øve seg opp til mye høyere score enn man har i ugangspunktet. Det er mest interessant som en slags ekstrem selskapslek :-)

"............................................"

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig der, har hatt et sprik på rund 40 poeng på forskjellige tester.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å prøve en EQ-test isteden. Adskilligh mer relevant, vil jeg tro.,

Jeg tok en test hvor jeg fikk til svar at jeg hadde muligheter til å greie en mensatest.

Du vet, det var jo ikke måte på hvor kry jeg ble:o)

En annen gang fikk jeg 112, som er noe over snittet, og som jeg fint føler at jeg kan leve med.

Så tok jeg denne testen her da, og selvtilliten fikk en dyp ripe i lakken.

Men jeg -var- virkelig overtrøtt den dagen altså.

Nå tør jeg ikke ta den igjen, for jeg kan ikke skylde på at jeg er trøtt nå:)

Skrevet

Jeg tok en test hvor jeg fikk til svar at jeg hadde muligheter til å greie en mensatest.

Du vet, det var jo ikke måte på hvor kry jeg ble:o)

En annen gang fikk jeg 112, som er noe over snittet, og som jeg fint føler at jeg kan leve med.

Så tok jeg denne testen her da, og selvtilliten fikk en dyp ripe i lakken.

Men jeg -var- virkelig overtrøtt den dagen altså.

Nå tør jeg ikke ta den igjen, for jeg kan ikke skylde på at jeg er trøtt nå:)

Slike tester er jo mest for gøy, da. Vitenskapskvinnen Muriel tok den enda en gang nå i dag, og da trykket jeg bare rundt på måfå - og fikk 117.

Så det er jo enda et spørsmål: Er resultatene basert på tilfeldigheter, eller fungerer jeg best når jeg suller rundt i blinde?

Skremmende perspektiv, hehehe :o)

Skrevet

Slike tester er jo mest for gøy, da. Vitenskapskvinnen Muriel tok den enda en gang nå i dag, og da trykket jeg bare rundt på måfå - og fikk 117.

Så det er jo enda et spørsmål: Er resultatene basert på tilfeldigheter, eller fungerer jeg best når jeg suller rundt i blinde?

Skremmende perspektiv, hehehe :o)

Vi har visst det lenge vi, at du er best når du ikke tenker! *LOL*

Skrevet

Vi har visst det lenge vi, at du er best når du ikke tenker! *LOL*

Au da!

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...