Gå til innhold

100kg

Anbefalte innlegg

Gjest pass deg
Skrevet

hvis du er mann og veier i nærheten av 100 kg, så pass deg.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg veier rundt 93. Hvem bør jeg passe meg for?

Gjest pass deg
Skrevet

Jeg tror jeg veier rundt 93. Hvem bør jeg passe meg for?

Du bør passe deg for flesket :)

Gjest pass deg
Skrevet

Ok, stygt sagt. Jeg tror du har masse muskler. Kanskje er du en flott mann også? *Blunke*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joa, jeg jobber med saken. :)

bugge -jenta
Skrevet

Det spørs jo litt hvor høy typen er da

Gjest pass deg
Skrevet

Det spørs jo litt hvor høy typen er da

jada, si at typen er 1,80, er han avskrekkende feit da? eller 1,70, veldig feit da også?

Dersom han er 1.90 er jo han sikkert flott. Eller feit da også?

ShitDiddelyDo
Skrevet

jada, si at typen er 1,80, er han avskrekkende feit da? eller 1,70, veldig feit da også?

100 kilo er ikke spesielt tungt for en 190 centimeter høy ikke-pingle.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min er finest når han veier rundt 103/104 kilo, Han sier at han er 107 nå og har tenkt å gjøre noe med saken.

Han ser langt i fra fet ut da. Lange lekre bein, men noe ekstra vinterkilo på magen.

Han er 1.98 høy.

Gjest pass deg
Skrevet

Mannen min er finest når han veier rundt 103/104 kilo, Han sier at han er 107 nå og har tenkt å gjøre noe med saken.

Han ser langt i fra fet ut da. Lange lekre bein, men noe ekstra vinterkilo på magen.

Han er 1.98 høy.

Du høres forelska ut ja, men pass deg jah!! 100 kg er mye!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er naturligvis bare tull.

Under her er det ei berte som skriver hun er 174 centimeter høy, 70 kilo og likevel tynn.

En gutt på 174 centimeter bør veie atskillig mer enn ei jente på den høyden, selv om han er slank.

Da kan du tenke deg en fyr på 198 centimeter. 100 kilo er ikke mye for ham.

Jeg kjenner en tynn bengel på like under 2 meter, og han veier i underkant av 100 kilo.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han er to ganger min vekt og vel så det:)

Jeg behøver ikke passe meg. Han har sterke armer og jeg stoler på han. Ellers finnes det andre stillinger også vet du, hvis det var det du siktet til:)

Men det var det kanskje ikke?

Aner ikke hvor du ville med innlegget ditt jeg.

Utrolig hva man skal engasjere seg i midt på natta.

God natt og drøm søtt!

bugge -jenta
Skrevet

100 kilo er ikke spesielt tungt for en 190 centimeter høy ikke-pingle.

Enig. Han er ingen feiting da. behøver ikke å legge på seg kanskje, men hvis det er greit fordelt er det helt ok.

amerikafareren
Skrevet

Jeg behøver ikke passe meg. Han har sterke armer og jeg stoler på han. Ellers finnes det andre stillinger også vet du, hvis det var det du siktet til:)

God natt og drøm søtt!

Det er hyggelig at du virker forelsket ;) Ingenting er bedre enn det;)

Du virker oppriktig fornøyd de siste innleggene dine, og det er ment som et kompliment;)

Gjest pass deg
Skrevet

God natt og drøm søtt!

engasjerer meg for de over 100 jeg vett du ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er hyggelig at du virker forelsket ;) Ingenting er bedre enn det;)

Du virker oppriktig fornøyd de siste innleggene dine, og det er ment som et kompliment;)

Du vet vi mødre hopper nesten i taket av glede bare vi får litt tid for oss selv. Det er ikke så alt for ofte det skjer.

Og når jeg snakker på telefonen med minstemor og hører at hun også er så fornøyd at hun nesten ikke har tid til å snakke med meg, så er alt bare fryd og gammen.

Men joda,jeg har det bra ellers også jeg.

Du sikter sikkert til de innleggene jeg skrev på høsten i fjor. Det var en tung tid med mye tvil, men det er et tilbakelagt stadium nå.

Vi har fått en bedre rutine på ting og det har mye og si at hverdagen fungerer. Da blir man ikke så sliten. Og ikke minst så er sønnen vår så mye friskere nå.

Og når man ikke er sliten og irritasjonsmomentene er ryddet ut av veien, er det mye lettere og være fornøyd med mannen sin også;)

Høres det ikke logisk ut?

Det er klart at det er ikke bare solskinn hele tiden. Når det ikke er solskinn, så er det likevel ikke så mørkt som det var. Bare lettere skydekke innimellom, som i de fleste forhold, antar jeg.

Jeg har innsett at jeg har en mann som lever og ånder for jobben sin.

Jeg kan ikke forandre den biten, så jeg må lære meg å leve med det og sette foten ned når jeg mener det går for langt.

Jeg tror han vil ha mange jern i ilden helt til sin daua`n dag.

Det er bare slik han er laget:)

Jeg får bare sørge for at jeg lager mine egne pusterom, for det har jeg ikke vært flink nok til og jeg merker at jeg får større behov for det etter som jeg har blitt eldre.

Sier jeg som bare er 39:)

amerikafareren
Skrevet

Du vet vi mødre hopper nesten i taket av glede bare vi får litt tid for oss selv. Det er ikke så alt for ofte det skjer.

Og når jeg snakker på telefonen med minstemor og hører at hun også er så fornøyd at hun nesten ikke har tid til å snakke med meg, så er alt bare fryd og gammen.

Men joda,jeg har det bra ellers også jeg.

Du sikter sikkert til de innleggene jeg skrev på høsten i fjor. Det var en tung tid med mye tvil, men det er et tilbakelagt stadium nå.

Vi har fått en bedre rutine på ting og det har mye og si at hverdagen fungerer. Da blir man ikke så sliten. Og ikke minst så er sønnen vår så mye friskere nå.

Og når man ikke er sliten og irritasjonsmomentene er ryddet ut av veien, er det mye lettere og være fornøyd med mannen sin også;)

Høres det ikke logisk ut?

Det er klart at det er ikke bare solskinn hele tiden. Når det ikke er solskinn, så er det likevel ikke så mørkt som det var. Bare lettere skydekke innimellom, som i de fleste forhold, antar jeg.

Jeg har innsett at jeg har en mann som lever og ånder for jobben sin.

Jeg kan ikke forandre den biten, så jeg må lære meg å leve med det og sette foten ned når jeg mener det går for langt.

Jeg tror han vil ha mange jern i ilden helt til sin daua`n dag.

Det er bare slik han er laget:)

Jeg får bare sørge for at jeg lager mine egne pusterom, for det har jeg ikke vært flink nok til og jeg merker at jeg får større behov for det etter som jeg har blitt eldre.

Sier jeg som bare er 39:)

Jeg er nesten ti år eldre enn deg og kan si meg enig i alt det du skriver og mere til;)

Livet er slik, og det kan vi ikke forandre på. Hvis vi ikke kjenner sorgen så kjenner vi ikke gleden.

Jeg har sluttet å hoppe i taket av glede over å bli kvitt ungene en stund, nå hopper jeg i taket av glede over at de vil bruke litt tid sammen med meg;)

Bare vent, det er ikke lenge til, og husk da at det er livets gang;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er nesten ti år eldre enn deg og kan si meg enig i alt det du skriver og mere til;)

Livet er slik, og det kan vi ikke forandre på. Hvis vi ikke kjenner sorgen så kjenner vi ikke gleden.

Jeg har sluttet å hoppe i taket av glede over å bli kvitt ungene en stund, nå hopper jeg i taket av glede over at de vil bruke litt tid sammen med meg;)

Bare vent, det er ikke lenge til, og husk da at det er livets gang;)

"Bare vent, det er ikke lenge til, og husk da at det er livets gang;)"

Ja, og det er som gjør det spennende også. Livet har forskjellige faser.

amerikafareren
Skrevet

"Bare vent, det er ikke lenge til, og husk da at det er livets gang;)"

Ja, og det er som gjør det spennende også. Livet har forskjellige faser.

Livet har forskjellige faser, og jeg lengter ikke tilbake til noen av de fasene jeg har vært igjennom.

Men jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at det å ha barn har gitt livet en mening for meg som jeg ikke ville vært foruten. Det har gitt livet en mening , gjør det fremdeles og kommer til å gjøre det.

Gjest linnelinn
Skrevet

hvis det er passe seg for flesket du mener, så bør du vel passe deg mye mer omm du er kvinne og 100 kg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...