Gå til innhold

100kg

Anbefalte innlegg

Gjest pass deg
Skrevet

hvis det er passe seg for flesket du mener, så bør du vel passe deg mye mer omm du er kvinne og 100 kg.

ja absolutt, enda mer om du er kvinne. pass deg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest linnelinn
Skrevet

ja absolutt, enda mer om du er kvinne. pass deg!!

men hva er verst? fedmen, eller laushuden som kommer når du har blitt slank igjen?

Gjest pass deg
Skrevet

men hva er verst? fedmen, eller laushuden som kommer når du har blitt slank igjen?

laushuden kan jo opereres vekk da.men er kanskje ikke alle som har rå til sånn opperasjon. kjipt. slanker seg og så får man laushud.

Gjest pass deg
Skrevet

Man bør være 1, 90 høy max for å veie max 100 kg og da er man virkelig på grensen for mann. Når deg gjelder kvinner så bør mann være 2 meter for å veie 100 kg. Er min mening.

Gjest linnelinn
Skrevet

laushuden kan jo opereres vekk da.men er kanskje ikke alle som har rå til sånn opperasjon. kjipt. slanker seg og så får man laushud.

De kan få det dekt av trygdekontoret.

Men hva er verst, laushuden eller arrene en får når man får operert vekk laushuden?

Gjest pass deg
Skrevet

De kan få det dekt av trygdekontoret.

Men hva er verst, laushuden eller arrene en får når man får operert vekk laushuden?

når en først har havnet i uføre så er det vel opp til hver enkelt hva man foretrekker tenker jeg:S

Skrevet

Man bør være 1, 90 høy max for å veie max 100 kg og da er man virkelig på grensen for mann. Når deg gjelder kvinner så bør mann være 2 meter for å veie 100 kg. Er min mening.

da er jeg 2 meter nå :)

Skrevet

jeg veier 100,- men har ikke så mye hud at det vil blir slapt om jeg går ned 30 kilo. Da må du nok langt over 100 kilo.

Gjest linnelinn
Skrevet

jeg veier 100,- men har ikke så mye hud at det vil blir slapt om jeg går ned 30 kilo. Da må du nok langt over 100 kilo.

ok bra. bekymret for ei venninne av meg. hun er over 110 kg, men skal gå ned. (til 60 sier hun, men jeg håper hun stopper på 70, pga høyde og kroppsbygning liksom)

Men på henne klarer jeg bare ikke se for meg at det ikke blir løst. Har selv gått ned 18 kg uten noe løshud, men alt var "stramt" på meg på en måte, så det bare krympet. Men hun virker så "løs" og "hengende" på magen... Får håpe det går bra :o)

Skrevet

ok bra. bekymret for ei venninne av meg. hun er over 110 kg, men skal gå ned. (til 60 sier hun, men jeg håper hun stopper på 70, pga høyde og kroppsbygning liksom)

Men på henne klarer jeg bare ikke se for meg at det ikke blir løst. Har selv gått ned 18 kg uten noe løshud, men alt var "stramt" på meg på en måte, så det bare krympet. Men hun virker så "løs" og "hengende" på magen... Får håpe det går bra :o)

Uansett vil det være bra for henne! :)

Skrevet

Du høres forelska ut ja, men pass deg jah!! 100 kg er mye!!

Tull og vissvass.

Skrevet

"Man bør være 1, 90 høy max for å veie max 100 kg "

Aner jeg en liten selvmotsigelse her? *ler*

Gjest pass deg
Skrevet

"Man bør være 1, 90 høy max for å veie max 100 kg "

Aner jeg en liten selvmotsigelse her? *ler*

Nei er ikke selvmotsigelse, fordi kvinner skal jo være tynnere når de veier så mye, og da må de jo være høyere, ergo 2 meter.

Skrevet

Nei er ikke selvmotsigelse, fordi kvinner skal jo være tynnere når de veier så mye, og da må de jo være høyere, ergo 2 meter.

Det var slett ikke det du sa. Les gjerne inntil du skjønner hva du selv skrev.

Gjest pass deg
Skrevet

Det var slett ikke det du sa. Les gjerne inntil du skjønner hva du selv skrev.

Vel det er din tolkning. Jeg skrev det jeg skrev og la den betydningen i det :)

Skrevet

Jeg foretrekker absolutt laushuden, har nok til å trekke en hel sofa :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...