Gå til innhold

Verdens beste elsker!

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke Frustrert Frue23!

Jeg bare må fortelle det til noen. Jeg er så lykkelig! Endelig har vi funnet tilbake til hvordan det var før.

For å gjøre historien kort: Vi har bodd sammen i 3 år, vært sammen i 4(han er 26, jeg 23). Vi hadde verdens herligste forhold og sexliv, men for ca 1 år siden mistet han nesten all lyst på sex. Noe som gjorde oss begge frustrerte.

Jeg har vært tålmodig, og fikset "biffen" selv, da jeg ofte er kåt.

Samboeren min har vært ganske sliten pga. jobb etc. Det har jeg vist full forståelse for. Men likevel...det har vært svært frustrerende for oss begge.

Uansett, nå er vi tilbake for fullt, og sånn har det vært i flere uker nå! Herlig!

Jeg greier ikke sove fordi jeg gleder meg sånn til i morgen! Da skal jeg overraske min kjære (som er hjemme i påskeferien, jeg hadde planlagt å lese til eksamen hele påska...) med å komme hjem likevel! Så jeg pakker laptopen og noen bøker og setter meg på bussen!

Ahh...vi har hatt mange heftige samtaler på tlf. siden han dro. Gleder meg!!!

Jeg er virkelig verdens heldigste jente som har han!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226469-verdens-beste-elsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke frustrert Frue23!

Vet du hvordan det endret seg?

Egentlig ikke, kanskje det fordi det nærmer seg vår og varmere tider? Han føler seg i hvert fall i toppform!

Det har vel egentlig ikke skjedd store forandringen. Min kjære er i bra form, har en fast og herlig kropp. Spiser masse grønnsaker og riktig mat. Men likevel...han var vel bare sliten og lei en laaang periode.

Men nå ser det i hvert fall lysere ut! Må bare pressisere at vi aldri har hatt noen form for problemer ellers. Det var bare det at han mistet lysten totalt. Uten at han skjønte hvorfor. Og det er selvsagt slitsomt og frustrerende når en ikke har sex når en er i et forhold. Sex er faktisk en viktig og herlig del av et samliv. Ikke sikkert at det er det aller viktigste, men definitivt en fordel!

Må bare få si en siste ting. Jeg blir så innmari irritert når jeg ser filmer eller serier der det ALLTID er kvinnene som ikke vil ha sex. Jeg synes tvert imot at det er omvendt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226469-verdens-beste-elsker/#findComment-1705570
Del på andre sider

Annonse

Gjest i samme båt som du var

Egentlig ikke, kanskje det fordi det nærmer seg vår og varmere tider? Han føler seg i hvert fall i toppform!

Det har vel egentlig ikke skjedd store forandringen. Min kjære er i bra form, har en fast og herlig kropp. Spiser masse grønnsaker og riktig mat. Men likevel...han var vel bare sliten og lei en laaang periode.

Men nå ser det i hvert fall lysere ut! Må bare pressisere at vi aldri har hatt noen form for problemer ellers. Det var bare det at han mistet lysten totalt. Uten at han skjønte hvorfor. Og det er selvsagt slitsomt og frustrerende når en ikke har sex når en er i et forhold. Sex er faktisk en viktig og herlig del av et samliv. Ikke sikkert at det er det aller viktigste, men definitivt en fordel!

Må bare få si en siste ting. Jeg blir så innmari irritert når jeg ser filmer eller serier der det ALLTID er kvinnene som ikke vil ha sex. Jeg synes tvert imot at det er omvendt!

Jeg føler også at det er "unormalt" at jeg vil ha sex og ikke han.... Mannen min spiser ikke så sunt, men han er visst ikke interessert i å endre vanene.

Det var godt å høre din historie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226469-verdens-beste-elsker/#findComment-1705648
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...