Gå til innhold

Sjer det noko her for tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det like daudt som då eg gav faen for nokre år sidan? Er det framleis liv i nokre av dei gamle gudane, eller har dei gjeve opp ånda?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• bugge -jenta

10

• flisa

5

• andor

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Hei Andor :P

kjekt at gamle dolere begir seg inn på forumet igjen.

var det så at du hadde vært webmaster en gang?

Skrevet

Hei Andor :P

kjekt at gamle dolere begir seg inn på forumet igjen.

var det så at du hadde vært webmaster en gang?

Nope - eg kan vera skuldig i mangt, men ikkje det!Provokatør og polemikar, javisst, men aldri webmaster!

ShitDiddelyDo
Skrevet

De gamle er her. De later bare som om de ikke er det.

Hver eneste gang du eller andre "gamle" skriver et innlegg, dukker de opp med ukjente nick og sier de ikke lenger er her, og at alt var så mye bedre før og at det er derfor de ikke lenger er her selv om de åpenbart er her.

Så de har full oversikt, men later som om de ikke har det.

Merkelige skruer, disse "gamle".

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Nope - eg kan vera skuldig i mangt, men ikkje det!Provokatør og polemikar, javisst, men aldri webmaster!

hehe ;)

Men jeg husker deg i alle fall, velksommen tilbake!!

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Hver eneste gang du eller andre "gamle" skriver et innlegg, dukker de opp med ukjente nick og sier de ikke lenger er her, og at alt var så mye bedre før og at det er derfor de ikke lenger er her selv om de åpenbart er her.

Alt var jo så mye bedre før, SDD ;)

Skrevet

hehe ;)

Men jeg husker deg i alle fall, velksommen tilbake!!

jaja,ikkje hugsar eg deg, men takk i alle høve!

Gjest Lucy Lou
Skrevet

jaja,ikkje hugsar eg deg, men takk i alle høve!

værsågod

her er masse tulne folk som du ser!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt var jo så mye bedre før, SDD ;)

Alt var alltid så mye bedre før. :)

Men det morsomme er jo hvordan disse folka alltid dukker opp på timen etter at en av "de gamle" har skrevet innlegg, eller noen har ropt på nickene deres, og skriver at de aldri er her lenger.

Det er jo så åpenbart at de fortsatt er her. :)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Alt var alltid så mye bedre før. :)

Men det morsomme er jo hvordan disse folka alltid dukker opp på timen etter at en av "de gamle" har skrevet innlegg, eller noen har ropt på nickene deres, og skriver at de aldri er her lenger.

Det er jo så åpenbart at de fortsatt er her. :)

hehe...noen her som har avslørt seg litt eller? :)

Vedder på at det er samme gjengen i annen forkledning.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe...noen her som har avslørt seg litt eller? :)

Vedder på at det er samme gjengen i annen forkledning.

Ja, det er samme gjengen, og de har full oversikt.

Skrik på Vincent og han skriver et innlegg 1 time senere.

Hvem alle de andre er vet jeg ikke, men de dukker alltid opp når Andor eller andre skriver noe, og kaller seg "gammel doler" eller noe i den duren, og raller i vei om at de aldri er her lenger og at alt var så utrolig mye bedre før. :)

Det slår aldri feil. Hvis de ikke henger seg på i denne tråden er det kun fordi de ser det jeg nå har skrevet, og ikke vil innrømme at de er avlsørt for lenge siden.

Som sagt: Noen merkelige skruer disse gammeldolerne.

Eller... skapdolere burde de vel kalles heretter.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Ja, det er samme gjengen, og de har full oversikt.

Skrik på Vincent og han skriver et innlegg 1 time senere.

Hvem alle de andre er vet jeg ikke, men de dukker alltid opp når Andor eller andre skriver noe, og kaller seg "gammel doler" eller noe i den duren, og raller i vei om at de aldri er her lenger og at alt var så utrolig mye bedre før. :)

Det slår aldri feil. Hvis de ikke henger seg på i denne tråden er det kun fordi de ser det jeg nå har skrevet, og ikke vil innrømme at de er avlsørt for lenge siden.

Som sagt: Noen merkelige skruer disse gammeldolerne.

Eller... skapdolere burde de vel kalles heretter.

skulle jo tro at de "skaper" seg nok i RL. Trenger jo ikke skape seg her..hehe ;)

Skrevet

Heisann!

Jeg fant ut at jeg har vært her inne i godt og vel ti år snart. Hjelpes...

Husker du drev og fortalte om tømmerløftinga i Fet for noen år tilbake, men det ble aldri så jeg støtte på deg og hunden der nede.

Står alt bra til med den karen? Hva skjer på den kanten av landet for tida? Jeg for min del har "rømt" tilbake til Trøndelag, og blir sikkert værende her.

Ha ei god påske!

Skrevet

hei hei! :)

jeg har sattg meg fast -men gubben er ikke her mer. Skal sikkert hilse. Hils du også!

Skrevet

Eg sviv no omkring her inne til tider. Stundom mykje, stundom lite, men ganske jamt eigentleg.

Eg har måtta lagt meg til ein p ekstra i nicket mitt, sidan eg vart smidd ut og bannlyst hjå moderatoren, etter å ha skrive nedsettjande om islamistar og sveinane deira her på saiten.

Det går i den same susen som tidlegare, med tema som kjem rekande i media..og som treng kommenterast.

Men det er få som er interesssert i anna enn "makrame og trolldeig og analsex" som eg plar seie. Stort sett er det altså ulike typer av attegløymer som gjer seg best med eit tastatur mellom seg og verda.

Når det er sagt, så finst det opplagt dolarar som er rike på viten, klokskap, morskap og sjarm..hos båe kjønn. Desse er altså såpass interessante personar at eg finn det bryet verdt å svi av nokre timar her, til tider.

Omlag på denne måten er det.

PS. Eg trur saiten hadde vorte ein betre stad om andor kunne lage eit inserat i ny og ne. Nynorskprosenten er låg, og dessutan er det generelt sett for lite kjefting og fanskap er inne for tida.

Skrevet

Ja før var det jo en som het SierDuDet som vanket her også .... :-)

Jeg synes det er en uting å bytte nick i hytt&pine - men man må jo respektere at noen vil det. Finnes jo mange forskjellige og sikkert gode grunner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja før var det jo en som het SierDuDet som vanket her også .... :-)

Jeg synes det er en uting å bytte nick i hytt&pine - men man må jo respektere at noen vil det. Finnes jo mange forskjellige og sikkert gode grunner.

Joda, en ting er å bytte nick. En annen ting er det å late som om de er her mens de helt åpenbart har full kontroll på hva som skjer her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda, en ting er å bytte nick. En annen ting er det å late som om de er her mens de helt åpenbart har full kontroll på hva som skjer her.

Late som om de ikke...

Skrevet

Late som om de ikke...

Det kan jo tenkes at noen som ser etterlysningen sender vedkommende en SMS eller mail også....?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan jo tenkes at noen som ser etterlysningen sender vedkommende en SMS eller mail også....?

Du mener at enkelte lar sms-fingeren løpe løpsk så fort noen gjør som andor her gjorde og etterlyser gammel-dolere generelt, uten å etterlyse spesifikke nick?

Den er syltynn!

Flere av dem er her. Men i denne tråden dukker de ikke opp. For dem er det åpenbart viktig at vi skal tro de ikke er her, hvor ustabilt det enn høres ut, og skriver de her nå innrømmer de at jeg har rett. Og det er det siste de vil gjøre, for meg liker de ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...