Gå til innhold

Sjer det noko her for tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gamle er her. De later bare som om de ikke er det.

Hver eneste gang du eller andre "gamle" skriver et innlegg, dukker de opp med ukjente nick og sier de ikke lenger er her, og at alt var så mye bedre før og at det er derfor de ikke lenger er her selv om de åpenbart er her.

Så de har full oversikt, men later som om de ikke har det.

Merkelige skruer, disse "gamle".

Det er liksom litt sånn DOL og Se&Hør.

Jeg er heller egentlig ikke her lenger :-p

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• bugge -jenta

10

• flisa

5

• andor

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er liksom litt sånn DOL og Se&Hør.

Jeg er heller egentlig ikke her lenger :-p

Ja, det er mulig du har rett.

Det er like pinlig for dem å være på dol som det er for mange å innrømme at de leser Se og Hør, men likevel er de her så fort de har lest ut ukens Se og Hør.

Skrevet

Du mener at enkelte lar sms-fingeren løpe løpsk så fort noen gjør som andor her gjorde og etterlyser gammel-dolere generelt, uten å etterlyse spesifikke nick?

Den er syltynn!

Flere av dem er her. Men i denne tråden dukker de ikke opp. For dem er det åpenbart viktig at vi skal tro de ikke er her, hvor ustabilt det enn høres ut, og skriver de her nå innrømmer de at jeg har rett. Og det er det siste de vil gjøre, for meg liker de ikke. :)

Ja sånn ja - da har du sikkert rett -trodde du mente om noen var etterlyst jeg. For da ville jeg i alle fall sagt det til gubben, om han ble savnet (hypotetisk) og så måtte jeg ha lagt inn en beskjed for han. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja sånn ja - da har du sikkert rett -trodde du mente om noen var etterlyst jeg. For da ville jeg i alle fall sagt det til gubben, om han ble savnet (hypotetisk) og så måtte jeg ha lagt inn en beskjed for han. :-)

Jo, men i deres tilfelle er det litt annerledes. Du kan jo bare rope inn i stua og få svar. :)

Skrevet

Heisann du.

Jeg henger nå rundt her litt av gammel vane, men er ikke noe flink til å krangle..

God Påske

Hilsen

Skrevet

Jo, men i deres tilfelle er det litt annerledes. Du kan jo bare rope inn i stua og få svar. :)

Ånei -stua er mi -han sitter oppe på det mørke loftet! :D

Gjest premensa
Skrevet

Jeg trodde du var dau for lenge siden, din gamle tulling:)

Skrevet

Noen av oss holder ut ennå.

Kan ikke påstå det er så veldig annerledes fra når jeg frekventerte her for 6-7 år siden, til jeg nylig kom tilbake.

Skrevet

Kan ikke påstå det er så veldig annerledes fra når jeg frekventerte her for 6-7 år siden, til jeg nylig kom tilbake.

Kanskje ikke, men jeg synes det var koseligere her før, uten at jeg helt vet hvorfor.

Skrevet

Jeg tror få har gitt opp ånden, til og med Sør er innom av og til. Men som SDD sier, mange har skiftet nick tror jeg.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg tror få har gitt opp ånden, til og med Sør er innom av og til. Men som SDD sier, mange har skiftet nick tror jeg.

Å skifte nick er en uting. Nå har jeg hatt dette ubegripelig stygge nicket mitt, valgt av han som en gang hjalp meg inn på dette forumet, og holdt meg ved det. Da kan de andre holde ut med sine nick også. Så detPersonlig synes jeg at jeg har et av de styggeste nickene her inne, men jeg er da ikke med i en navnekonkurranse heller...

Skrevet

Å skifte nick er en uting. Nå har jeg hatt dette ubegripelig stygge nicket mitt, valgt av han som en gang hjalp meg inn på dette forumet, og holdt meg ved det. Da kan de andre holde ut med sine nick også. Så detPersonlig synes jeg at jeg har et av de styggeste nickene her inne, men jeg er da ikke med i en navnekonkurranse heller...

Jeg har heller aldri hatt noe annet nick. I begynnelsen skiftet jeg litt men så havnet jeg på Dorthe og siden har jeg hatt det.

Tror som jeg har sagt tidligere at jeg hadde blitt gjenkjent dersom jeg skiftet til et annet fast nick. Og hva er vitsen da?

Greit med de som sier ifra at de skifter da :o)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har heller aldri hatt noe annet nick. I begynnelsen skiftet jeg litt men så havnet jeg på Dorthe og siden har jeg hatt det.

Tror som jeg har sagt tidligere at jeg hadde blitt gjenkjent dersom jeg skiftet til et annet fast nick. Og hva er vitsen da?

Greit med de som sier ifra at de skifter da :o)

Ja, jeg tror de fleste på psykiatri ville gjenkjent meg temmelig fort i hvertfall. Jeg har en følelse av at når jeg velger andre nick så skjønner de som ofte er her at det er meg, men man får jo lukt bort en del da, så det har jo uansett sitt poeng hvis en skriver om de områdenene jeg ikke vil være bugge-jenta. Og av og til vil en bare være litt "anonym".

Jeg har helt spesielle områder jeg ikke skriver om under mitt nick. Lurer på om de fleste andre har det slik. Føler kanskje at mange på åpent ikke definerer grensene så sterkt. Men jeg kan jo ta feil. De bruker kanskje ulike nick.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg tror de fleste på psykiatri ville gjenkjent meg temmelig fort i hvertfall. Jeg har en følelse av at når jeg velger andre nick så skjønner de som ofte er her at det er meg, men man får jo lukt bort en del da, så det har jo uansett sitt poeng hvis en skriver om de områdenene jeg ikke vil være bugge-jenta. Og av og til vil en bare være litt "anonym".

Jeg har helt spesielle områder jeg ikke skriver om under mitt nick. Lurer på om de fleste andre har det slik. Føler kanskje at mange på åpent ikke definerer grensene så sterkt. Men jeg kan jo ta feil. De bruker kanskje ulike nick.

"Ja, jeg tror de fleste på psykiatri ville gjenkjent meg temmelig fort i hvertfall. Jeg har en følelse av at når jeg velger andre nick så skjønner de som ofte er her at det er meg"

Det forklarer hvorfor du er på psykiatri. Du er paranoid. :)

Sorry, ikke vondt ment, men jeg klarte ikke dy meg. :)

bugge -jenta
Skrevet

"Ja, jeg tror de fleste på psykiatri ville gjenkjent meg temmelig fort i hvertfall. Jeg har en følelse av at når jeg velger andre nick så skjønner de som ofte er her at det er meg"

Det forklarer hvorfor du er på psykiatri. Du er paranoid. :)

Sorry, ikke vondt ment, men jeg klarte ikke dy meg. :)

Nei, jeg er narsisssist. Jeg tror alle leser mine innlegg opptil flere ganger fordi alt jeg skriver er så klokt.

Derfor er jeg så mye på psykiatri:o)

hehe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg er narsisssist. Jeg tror alle leser mine innlegg opptil flere ganger fordi alt jeg skriver er så klokt.

Derfor er jeg så mye på psykiatri:o)

hehe.

Jeg har tvangstanker, jeg. Hvis jeg ikke får min daglig dose dol vinner jeg ikke i lotto til helgen. :)

Skrevet

Jeg skriver stort sett bare på åpent og på småbarn og tenåringer. Ufarlige forum det vet du.

Hadde jeg hatt et problem og skrevet om det på andre forum, hadde jeg nok brukt annet nick. Folk vet egentlig nok om meg her inne og skulle jeg skrevet om seksuallivet mitt eller psyken så ville jeg helt sikkert ikke skrevet nicket mitt. Det er ikke alt jeg vil at dolerne skal vite.

Skrevet

Pøh, mitt nick slår ditt i stygghetsgrad!

Skrevet

Pøh, mitt nick slår ditt i stygghetsgrad!

neida, nicket ditt er ikke stygt og du våger ikke å bytte :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...