Gå til innhold

Sjer det noko her for tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida, nicket ditt er ikke stygt og du våger ikke å bytte :o)

Tuuusen takk :-))

Jeg har mange ganger ergra meg over å ha et så teit nick. Første gangen jeg var her inne skulle jo bli den siste, så da var ikke nicket så farlig... Nå _er_ jeg togli, så jeg gidder ikke bytte nick ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• bugge -jenta

10

• flisa

5

• andor

5

Mest aktive i denne tråden

bugge -jenta
Skrevet

Pøh, mitt nick slår ditt i stygghetsgrad!

Næhei!!!

Skrevet

Eg sviv no omkring her inne til tider. Stundom mykje, stundom lite, men ganske jamt eigentleg.

Eg har måtta lagt meg til ein p ekstra i nicket mitt, sidan eg vart smidd ut og bannlyst hjå moderatoren, etter å ha skrive nedsettjande om islamistar og sveinane deira her på saiten.

Det går i den same susen som tidlegare, med tema som kjem rekande i media..og som treng kommenterast.

Men det er få som er interesssert i anna enn "makrame og trolldeig og analsex" som eg plar seie. Stort sett er det altså ulike typer av attegløymer som gjer seg best med eit tastatur mellom seg og verda.

Når det er sagt, så finst det opplagt dolarar som er rike på viten, klokskap, morskap og sjarm..hos båe kjønn. Desse er altså såpass interessante personar at eg finn det bryet verdt å svi av nokre timar her, til tider.

Omlag på denne måten er det.

PS. Eg trur saiten hadde vorte ein betre stad om andor kunne lage eit inserat i ny og ne. Nynorskprosenten er låg, og dessutan er det generelt sett for lite kjefting og fanskap er inne for tida.

Heisan gamle ørn.

Er du framleis yankee-pudel, eller har den seinare utviklinga fått deg på betre tankar:-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sjer?? Det skrives fortsatt skjer slik som i gode gamle dager;o)

Jeg husker nicket ditt, men jeg har skiftet mange ganger siden den gang.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Å skifte nick er en uting. Nå har jeg hatt dette ubegripelig stygge nicket mitt, valgt av han som en gang hjalp meg inn på dette forumet, og holdt meg ved det. Da kan de andre holde ut med sine nick også. Så detPersonlig synes jeg at jeg har et av de styggeste nickene her inne, men jeg er da ikke med i en navnekonkurranse heller...

Hm... har aldri sett ditt nock før jeg.

bugge -jenta
Skrevet

Hm... har aldri sett ditt nock før jeg.

Jeg er ikke så ofte på åpent, samliv og seksualitet.

Men har vært her en stund på psykiatri, overgrep, litt på bokstavbarn, og ellers litt her og der. Men jeg har ikke set ditt nick heller, så vi har vel til gode å bli kjent.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har tvangstanker, jeg. Hvis jeg ikke får min daglig dose dol vinner jeg ikke i lotto til helgen. :)

Da har du unnvikende personlighetsforstyrrelse også, siden du ikke våger deg inn til oss på psykiatri:o) for å få hjelp.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har heller aldri hatt noe annet nick. I begynnelsen skiftet jeg litt men så havnet jeg på Dorthe og siden har jeg hatt det.

Tror som jeg har sagt tidligere at jeg hadde blitt gjenkjent dersom jeg skiftet til et annet fast nick. Og hva er vitsen da?

Greit med de som sier ifra at de skifter da :o)

Dorthe er et bra nick, litt sånn hjemmekoselig og ikke så fancy. Jeg liker det.

bugge -jenta
Skrevet

Skal vi krangle, eller?!!!

Jeg har alltid likt nicket ditt jeg. Men skjønner ikke hvor det kommer fra. Han som laget mitt nick hadde hørt på musikk, Bugge Wessel....et eller annet. Så først het jeg bare bugge. Bare at jeg da ble så kjønnsløs, så ble det enda verre da med bugge- jenta.

Sukk.

Skrevet

Jeg har alltid likt nicket ditt jeg. Men skjønner ikke hvor det kommer fra. Han som laget mitt nick hadde hørt på musikk, Bugge Wessel....et eller annet. Så først het jeg bare bugge. Bare at jeg da ble så kjønnsløs, så ble det enda verre da med bugge- jenta.

Sukk.

Slapp av, dere har like stygge nick begge to!

*mekler*

:-)

bugge -jenta
Skrevet

*mekler*

Ærlighet er en dyd..

Skrevet

Dorthe er et bra nick, litt sånn hjemmekoselig og ikke så fancy. Jeg liker det.

Det er helt tilfeldig valgt det også. Du har et navn som minner meg om min hyggelige nabo :o)

Skrevet

Sukk.

Bugge-jenta er litt kult da. Jeg tenker på "Hubba Bubba" *fnis*

Eller var det ikke en tyggis som het Bugg?

Nicket mitt er bl.a. satt sammen av initialene mine. Orginalt, ikke sant! ;-)

Skrevet

*mekler*

Denne må jeg gruble på i natt altså!

*kompliment eller ikke?*

bugge -jenta
Skrevet

Takk for assosiasjonen. Bug var jo en tyggis. Barndom, og fletter og blåse bobler med tyggis. Nå ble jeg litt mer fornøyd. Lett å tekkes så sent på kvelden.

Skrevet

Jepp, det var en tyggis som het bugg! Kostet 50 øre stykk.

Skrevet

hei hei! :)

jeg har sattg meg fast -men gubben er ikke her mer. Skal sikkert hilse. Hils du også!

hei flis, og takk for sist.

Hels gubben :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da har du unnvikende personlighetsforstyrrelse også, siden du ikke våger deg inn til oss på psykiatri:o) for å få hjelp.

Hvis jeg hadde begynt å grave i egen psyke og analysert meg selv for å finne ut av ting, er jeg helt sikker på at jeg hadde blitt skikkelig koko. Det beste er nok å la det stå til, og innse at det som er av småting er meg selv på godt og vondt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...