Gå til innhold

Sjer det noko her for tida...

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg er ikke så ofte på åpent, samliv og seksualitet.

Men har vært her en stund på psykiatri, overgrep, litt på bokstavbarn, og ellers litt her og der. Men jeg har ikke set ditt nick heller, så vi har vel til gode å bli kjent.

Ja:o) Hei, jeg er abrahamsen, et vanvittig tåpelig nick...

Håper du får en god påake!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• bugge -jenta

10

• flisa

5

• andor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Heisan gamle ørn.

Er du framleis yankee-pudel, eller har den seinare utviklinga fått deg på betre tankar:-)

Yankee-pudel vil eg nok alltid vere. Hendingane den seinare tida har gjort meg overtydd om at vi treng nokon som kan pryle obsternasige islamist-statar. Iran bør vere neste.

Eg kjenner likevel større otte for Høgre si triste utvekling. Dei meiner ikkje noko om noko lenger, og må no betale på meiningsmålingane. Dei har overlate alt initiativ til Framstegspartiet i dei fleste saker som opptek folk, og vil sikkert i årevis framover drive på og debattere kven som skal leie dei sørgjelege restane av partiet.

Trist som fan.

Skrevet

Yankee-pudel vil eg nok alltid vere. Hendingane den seinare tida har gjort meg overtydd om at vi treng nokon som kan pryle obsternasige islamist-statar. Iran bør vere neste.

Eg kjenner likevel større otte for Høgre si triste utvekling. Dei meiner ikkje noko om noko lenger, og må no betale på meiningsmålingane. Dei har overlate alt initiativ til Framstegspartiet i dei fleste saker som opptek folk, og vil sikkert i årevis framover drive på og debattere kven som skal leie dei sørgjelege restane av partiet.

Trist som fan.

Men du kommer aldri, aldri, aldri til å stemme Frp, vel?

Skrevet

Denne må jeg gruble på i natt altså!

*kompliment eller ikke?*

Kompliment, selvfølgelig:-)

Skrevet

Ærlighet er en dyd..

Den eneste, for mitt vedkommende:-)

Skrevet

Men du kommer aldri, aldri, aldri til å stemme Frp, vel?

Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre, selv om det ser ut til at det snart er bare Jeg og Kåre Willoch som holder ut.

Skrevet

Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre, selv om det ser ut til at det snart er bare Jeg og Kåre Willoch som holder ut.

Standhaftighet er en bra ting!

Skrevet

hei flis, og takk for sist.

Hels gubben :-)

Og sist var på Svinesundbrua! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...