Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må blant annet stikke "verdens største" nål rett inn i ryggmargen, men jeg ropte; Kom med den!

Som spinalpunksjon. Bare at man ikke tar ut spinalveske, men sprøyter bedøvelse inn.

En stikker ikke inn i ryggmargen, men inn i spinalkanalen - enorm forskjell der, ja.

Dessuten er ikke nåla så stor, har sett det blitt satt på andre uten å blitt skremt selv.

Jeg har positiv erfaring, og valgte det på begge mine fødsler. Jeg har ikke verdens høyeste smerteterskel, og i følge jordmor motarbeidet jeg kroppen når riene var som verst. Så for meg hjalp epidural å slappe av, og fødselen gikk fortere.

Å sette bedøvelsen var ikke noe problem, og jeg hadde ingen problemer hverken under eller etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...