cecily Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg vil absolutt påstå at min fødsel var _naturlig_ nok selv om jeg fikk epiduralsmertelindring. Helt enig, flåsete uttrykk. 0 Siter
cecily Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Du må blant annet stikke "verdens største" nål rett inn i ryggmargen, men jeg ropte; Kom med den! Som spinalpunksjon. Bare at man ikke tar ut spinalveske, men sprøyter bedøvelse inn. En stikker ikke inn i ryggmargen, men inn i spinalkanalen - enorm forskjell der, ja. Dessuten er ikke nåla så stor, har sett det blitt satt på andre uten å blitt skremt selv. 0 Siter
Nikki Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg har positiv erfaring, og valgte det på begge mine fødsler. Jeg har ikke verdens høyeste smerteterskel, og i følge jordmor motarbeidet jeg kroppen når riene var som verst. Så for meg hjalp epidural å slappe av, og fødselen gikk fortere. Å sette bedøvelsen var ikke noe problem, og jeg hadde ingen problemer hverken under eller etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.