cecily Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Hotell i min by? Det kan umulig ha vært bra. Du får komme en uke til Åsemors nye hus, så tenker jeg du skifter mening. Så kan vi låne hster av naboen og ri tur blandt jordene og sykle tur langs elva etterpå. Skal Åsemor få eget hus? Jeg drømmer om den dagen vi skal flytte inn i et virkelig hus. Jaja, det er bare noen år til. Fint, stort, ferdig, bygge selv? Så utrolig heldig du er. 0 Siter
cecily Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Ja, bra vi kan snakke og skrive riktig da! Eller åssen var'e med det? ;-) Akkurat, ja. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Skal Åsemor få eget hus? Jeg drømmer om den dagen vi skal flytte inn i et virkelig hus. Jaja, det er bare noen år til. Fint, stort, ferdig, bygge selv? Så utrolig heldig du er. Flytter til sommeren, får det til en bra pris, men endel som må gjøres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.