Gjest mikke lus Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Frekke faen! Hadde du sagt det til meg i mitt nærvær ville du angret Hehe 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Frekke faen! Hadde du sagt det til meg i mitt nærvær ville du angret Hadde du gitt han deng da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Er det noe rart når du krenker privatlivets fred. Voks opp, mann.... Ok. Det er godt du innser det. For siden du selv skriver om ditt privatliv her inne kan det umulig være det du reagerte på, men ditt privatlivs homofile sfærer. Det tar jeg til etterretning. Jeg har jo ingenting med det. Men har du tatt det opp med din kjære? Det er jo mulig hun mistenker noe og derfor er følelsesmessig reservert. Jenter ser gjerne sånt. 0 Siter
nick Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Du er et kvinnfolk, det er helt sikkert. Bruk papirtørklet du har i håndveska di, din femi. 0 Siter
mariamamma Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Det var også i sammenheng med innleggene hans fra i går om man får mensen til samme dato hver mnd, og andre innlegg tidligere. Å ja. er ikke så ofte her inne jeg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.