Gå til innhold

Trionetta 21 - hvite piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de hvite pillene på brettet inneholder, hvilke stoffer, hva de gjør med kroppen i forhold til de andre fargene på brettet. Hva er styrken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener da de hvite pillene som er en del av de 21 hormonpillene?

Skrevet

"Hver hvit tablett inneh.: Levonorgestrel. 75 μg, ethinylestradiol. 40 μg, lactos. monohydr."

(www.felleskatalogen.no)

Skrevet

Du mener da de hvite pillene som er en del av de 21 hormonpillene?

Ja de ja :-)

Skrevet

"Hver hvit tablett inneh.: Levonorgestrel. 75 μg, ethinylestradiol. 40 μg, lactos. monohydr."

(www.felleskatalogen.no)

Takk skal du ha. Husker du hva som var spesielt med de hvite pillene i forhold til de andre fargene?

Skrevet

Ja de ja :-)

Hehe, da kan jeg ikke svare deg, dessverre ;-).

Det jeg derimot vet er at dersom du skal utsette mensen, så skal du kun ta en farge og så hoppe over til neste brett og mumse i deg samme pillefarge der. Dyrt med andre ord.

Skrevet

Hehe, da kan jeg ikke svare deg, dessverre ;-).

Det jeg derimot vet er at dersom du skal utsette mensen, så skal du kun ta en farge og så hoppe over til neste brett og mumse i deg samme pillefarge der. Dyrt med andre ord.

Ja, det vet jeg. Jeg bare lurte på hva som var forskjellen med de hvite pillene..

Skrevet

Ja, det vet jeg. Jeg bare lurte på hva som var forskjellen med de hvite pillene..

Aner ikke.

Skrevet

Neiveeeeeeel da :-)

Hvorfor vil du vite det? hehe

(sikkert bare sukkerpiller)

Skrevet

Fordi jeg alltid har lurt på hva som er forskjellen mellom de forskjellige pillefargenes innvirkning på kroppen. Ingen spesiell grunn. Det er nok ikke sukkerpiller nei, for de hvite pillene er omtrent midt på brettet på Trionetta 21 :-)

Skrevet

Sukkerpillene er pille nr 22-28, Moraki har et brett med kun 21.

Skrevet

Sukkerpillene er pille nr 22-28, Moraki har et brett med kun 21.

"å va ni kan!!" :-)

Skrevet

Å, det var så lite ;-)

*raaaap* jeg er så mett..

Skrevet

*raaaap* jeg er så mett..

Ikke jeg, jeg fryser derimot på føttene.

Skrevet

Ikke jeg, jeg fryser derimot på føttene.

Å, det gjør jeg også. Gjorde det da jeg la meg i natt også. Ekkelt. Skal snart dusje, det hjelper.

Gjest Calóni
Skrevet

Er det de 7 pillene som kommer etter de 21 andre du mener?

Skrevet

Er det de 7 pillene som kommer etter de 21 andre du mener?

Nei, ikke Trionetta 28, men Trionetta 21 (Brett med 21 piller) På Trionetta 28 er det 7 sukkerpiller på slutten. Det er ikke det jeg snakker om.

Gjest Calóni
Skrevet

Nei, ikke Trionetta 28, men Trionetta 21 (Brett med 21 piller) På Trionetta 28 er det 7 sukkerpiller på slutten. Det er ikke det jeg snakker om.

Oh...nei, da aner jeg ikke, gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...