Gå til innhold

SHIT!...også ikke ha forsikring da gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dette var jaggu verre enn at de stjal GPS-en vår rett før vi skulle på ferie.

Jeg hadde taua bilen på skroten - hadde aldri i verden klart å gjøre rent noe sånt.

*GRØØØØSSS*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de ikke har forsikring på bilen så skal de vel heller ikke ut å kjøre på påsketur med den vel?

Skrevet

Når de ikke har forsikring på bilen så skal de vel heller ikke ut å kjøre på påsketur med den vel?

Det kan de vel. De har nok ansvarsforsikring som man må ha, men den dekker nok ikke dette tilfellet ;-)

Skrevet

joda - de trenger ikke annet en ansvarsforsikring for å få kjøre den. det ahr ikke noe med dette å gjøre. Jeg hadde ikke kasko på min gamle bil.

Gjest Calóni
Skrevet

Bilen var uansett ulåst, så det spørs om de ikke ville hatt en ganske hard kamp med forsikringsselskapet om de hadde hatt forsikring..

Men joda,- hvem -gjør- noe sånt?

Mrs. Wallace
Skrevet

Urk - nesten så jeg brekker meg bare av å se bildene.

Skrevet

*ughp*

Lyst til å spy når jeg ser det bildet der.

Stakkers folk som må rense den bilen der da!

Og hvilke syke folk gjør sånt?

Skrevet

Fytti katta. Hadde det vært min bil og jeg hadde funnet ut hvem hadde jeg blitt morder.

Skrevet

Får håpe det ikke er en teit kompis som liksom har gjort det på skøy...

Skrevet

Får håpe det ikke er en teit kompis som liksom har gjort det på skøy...

Er vel mer sannsynlig at det er hevn for et eller annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...