Gå til innhold

Gruer - nå må jeg snart ut og handle inn for et par dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste jeg veit - det er fanken meg en JOBB. Men det er deilig å slippe å ha med noen også...

Lurer på om det er Texas i butikkene nå -og jeg lurer veldig på ha jeg skal kjøpe, egentlig - hehe

*Lørdagspizza*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk masse påskemarsipan..:) *Sluuuurp*

Det har iallefall jeg husket:)

God påske!

Skrevet

Nå fikk jeg forresten lørdagspizza sangen på hjernen...

*Synge*

Skrevet

Var og handlet nå nettopp, og det var ganske så Texas i butikkene her, ja. Folk går helt berserk, jo. Alle skal først frem, og det er spisse albuer overalt. Tilstandene på parkeringsplassen var verst. Unger som løp rundt og hoiet mellom ryggende biler, og mannfolk som nesten røk i tottene på hverandre fordi de hadde sett seg ut den samme plassen. Den nærmest inngangen, såklart.

Hater å handle på sånne dager, og er veldig glad for at det er overstått. Kos deg;-)

Skrevet

Når stenger matbutikker og sentre i dag da?

Jeg tror sentre stenger kl 18.00

Matbutikker er jeg ikke helt sikker på...

:)

Skrevet

Jeg har nettopp vært på Mega (på et mindre kjøpesenter) og det var en del folk, men såpass mange kasser i bruk at det var befriende lite kø. Alikevel må jeg selvfølgelig ut en gang til... *Sukk*

Skrevet

Jeg tror sentre stenger kl 18.00

Matbutikker er jeg ikke helt sikker på...

:)

Tror det varierer, har vært inne på nettsiden til to storsentre, og de skriver der at de stenger kl 20 i dag.

Skrevet

Da jeg var å handlet for 1 time siden så virket alt rimelig normalt.

hare1365380455
Skrevet

Husk masse påskemarsipan..:) *Sluuuurp*

Det har iallefall jeg husket:)

God påske!

Det har jeg glemt! Så det får jeg kjøpe på lørdag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...