Gå til innhold

Hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Undrer jeg på
Skrevet

Det står ikke "fatal" da?

Jeg vet ikke. Jeg har klippet og limt. Om det står fatal hva betyr det da?

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har klippet og limt. Om det står fatal hva betyr det da?

Adverse kan bety fiendelig, fatal outcome = dødelig/tragisk osv. utgang/resultat

Gjest Undrer jeg på
Skrevet

At man dessverre ikke aborterer?

Det står vel ikke desverre?

Skrevet

Det står vel ikke desverre?

Nei, det la jeg til. :)

Men seriøst, så betyr det vel at det det er snakk om ikke skader fosteret, hvis det da ikke skulle ha stått "fatal".

Gjest Undrer jeg på
Skrevet

Nei, det la jeg til. :)

Men seriøst, så betyr det vel at det det er snakk om ikke skader fosteret, hvis det da ikke skulle ha stått "fatal".

Tror ikke det skulle stå fatal. Det er klippet og limt fra en engelsk legebok. Men om det skulle stå fatal da?

Skrevet

Tror ikke det skulle stå fatal. Det er klippet og limt fra en engelsk legebok. Men om det skulle stå fatal da?

Det har vel folk svart på under..altså at det det er snakk om ikke har noen dødelige (fatale) konsekvenser. mMn fetal høres bedre ut i sammenhengen ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...