Gjest Undrer jeg på Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Det står ikke "fatal" da? Jeg vet ikke. Jeg har klippet og limt. Om det står fatal hva betyr det da? 0 Siter
Gjest totem Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg vet ikke. Jeg har klippet og limt. Om det står fatal hva betyr det da? Adverse kan bety fiendelig, fatal outcome = dødelig/tragisk osv. utgang/resultat 0 Siter
Gjest Undrer jeg på Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 At man dessverre ikke aborterer? Det står vel ikke desverre? 0 Siter
jaime Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Det står vel ikke desverre? Nei, det la jeg til. Men seriøst, så betyr det vel at det det er snakk om ikke skader fosteret, hvis det da ikke skulle ha stått "fatal". 0 Siter
Gjest Undrer jeg på Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Nei, det la jeg til. Men seriøst, så betyr det vel at det det er snakk om ikke skader fosteret, hvis det da ikke skulle ha stått "fatal". Tror ikke det skulle stå fatal. Det er klippet og limt fra en engelsk legebok. Men om det skulle stå fatal da? 0 Siter
jaime Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Tror ikke det skulle stå fatal. Det er klippet og limt fra en engelsk legebok. Men om det skulle stå fatal da? Det har vel folk svart på under..altså at det det er snakk om ikke har noen dødelige (fatale) konsekvenser. mMn fetal høres bedre ut i sammenhengen ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.